Imádom ezt a bandát. Remélem nem csak én vagyok ezzel itt. A szövege miatt választottam ezt. Jó olvasást!
Shizuo:
Nagyon megbánta, hogy megmentette. Végre megölhette volna, és soha többé nem bántana az a gazfickó egy embert sem. De ő túl gyenge volt. Amúgy meg miért mentette meg? Miért élvezte, az újra élesztést? Nem ezen kéne gondolkodni.
Izaya:
Elege van, hogy Shizuo mindig bántja őt, de ő meg még csak nem is szól neki be. Tegnap tudta, hogy nagyon megütötte őt az a szörnyeteg, csak arra nem jött rá, hogy ki hozta őt haza. Ő végre érez is valami emberit, meg akar változni, nem akar már szörnyeteg lenni, erre aki miatt eldobná a személyiségét megüti? Hogy lehet ennyire, hülye? Míg ezen gondolkodik, rájön már nincs miért vissza mennie Ikebukoroba. Minek, ha aki tetszik neki meg akarja ölni őt? Egy valami biztos, nem fogja bántani Shizuot ez egy ajándék tőle. De nem is akar vele találkozni.
Shizuo:
A sokkoló villan, de megfogja a lány kezét.
-Megöllek! Így segítek a családomnak. Nem árthatsz neki. - mondja a kis lány.
Ez megörült. Miért ártana Shizuo ennek a lánynak? Még soha életében nem is látta. Tomra néz hátha valami ötlete támadna, de semmi. Meg van. Shizuo tudja, hogy Shinráékhoz kell vinnie. Tudja, hogy még csak ma reggel engedték ki a kórházból, de valamit csak kéne ezzel a lánnyal kezdeni.
Izaya:
Nagyon unatkozik, akkor se megy be a városba. Pedig biztos, jó dolgok történnek. Valami izgalmas. Namie már megint nincs itt, így nem tudja piszkálni azt a nő személyt. Shiki! Jut eszébe, így legalább ki is élvezheti magát.
-Shiki. Nagyon hiányzol! Nem akarsz átjönni? Egyedül vagyok és nagyon unatkozok. - tudja, hogy Shiki úgy se tud ellen állni ennek.
-A közelben vagyok öt perc és ott vagyok. - azzal lerakta a telefont.
Shizuo:
Shinráéknál vannak. Kaptak egy kis teát. Shinra azt hiszi elrabolta a gyereket, ezért gorombáskodik, Shizuo ezt azzal viszonozza, hogy a fémből készült poharakat használhatatlanná teszi.
-Hogy hívnak? - kérdezi Shinra a lánytól.
-Awakusu Akane. - mind meglepődnek a maffia vezetőjének a lánya. Ebből, még gond lehet.
A kislány egy sarokban ül távol a többiektől. Shizuo néha oda pillant, mert valami rossz érzés keríti hatalmába. Shinra ezt látva, oda megy Akanehoz. A homlokára teszi a kezét, és ...
-Gyorsan hozzatok egy vendég ágyat, nagyon lázas! - kiáltja. Shizuo megijed. Nagyon félti a kis csöppséget.
Izaya:
Végre megjött. És minden dühét kiélvezheti. Shiki készségesen adja oda magát Izayának. Shiki fekszik, Izaya meg felette támaszkodik. Még nem vették le a ruhákat, csak hevesen csókolóznak. Mérgében elkezdi harapdálni barátja ajkait, olyan erősen, hogy az elkezd vérezni.
-Izaya hagyd abba! - mondja, most a leges legelősebben a nyakába harap. - Ah. - nyögi Shiki. Próbálja letolni magáról Izayát, de nem sikerül. Észreveszi, hogy gyilkos harag szunnyad benne. Mit művelt vele Heiwajima? Ez nem az ő Izayája. Ő más.
-Megkeserülöd Heiwajima Shizuo!- mondja miközben Izayát ledobja magáról. Szerelme biztos nem hallotta meg, hogy mit mondott. De végtelen düh tükröződik a tekintetében. -Főzők egy kis teát. - jelenti ki Shiki, és ki megy a konyhába.
YOU ARE READING
Ellenség vagy egy pár?
RomanceSziasztok! Egy új történetet hoztam nektek. Ez a Durarara amiméből lesz megírva. Lesznek kitalált jelenetek, és az amiméből jelenetek Izaya és Shizuo lehetnek valaha barátok, vagy barátoknál is többek egymás számára vagy örök ellenségek, amin soha n...