6. Szörnyeteg vagyok

89 9 6
                                    


Ezt a zenét választatottam ehhez a fejezethez. Remélem tetszik. (Igen próbálok mindig duararásat keresni.) Jó olvasást. 

Izaya:

 Még a tegnap történtek miatt sokkos állapotban van. Tisztában van azzal, hogy Shizu-chan nem szereti őt, de amit tegnap tett, ha véletlen is teljesen lesokkolta. Már hisz a többieknek, hogy tetszik neki, de ezt nekik soha nem fogja bevallani. Namie nincs itt. Most tényleg hálás ezért. Ha itt lenne nem tudná, hogy mit csinálna. Most csak ül a gép előtt, miközben semmit nem csinál. Össze kel szednem magam! Gondolja.

Shizuo

Shinrának olyan hülye ötletei tudnak lenni. Mit hisz az az alvilági doki magáról? Maga Heiwajima Shizu beleszeressen a legeslegjobban gyűlölt személybe. Már három pohár megbánta, Shizuo rossz kedvét. Otthon van, várja, hogy Tom hívja. Tíz perc telt el reggel kilenc óta, és még nem történt semmi. 

Izaya:

Kiakarja verni a fejéből Shizu-chant. Nem akar rá gondolni, úgyhogy útra kerekedik. Suginamiba megy. Úgy van oda kell mennie, egy kisebb üzletért. Információ kell adnia nagyon jó pénzért. Vonattal megy, nagyon szeret vonaton utazni. De ez titok. 

Shizuo:

Délután van. Sikeresen el végezték feladatukat Tommal. Épen egy kajáldában van, mikor valaki benyit.

-Heiwajima Shizuo. Gyere ide mert megkel ölnöm téged. - ordíthatja egy férfi, miközben egy baseball ütőjével csapja meg egy saját tenyerét. 

Shizuo nem áll fel. Nyugodtan meg issza a kávéját. A férfi oda megy az asztalukhoz. És kicsapja a kezéből a pohár kávéját. Shizuo nem kapja fel a vizet és a férfi nagyon meglepődik. Tom kikerekedett szemmel nézi a történéseket.

-Nem hallottad te mihaszna! - mondja. Nagy mosoly terül szét az arcán. - Gyere verekedjünk. - Shizuo végre felnéz a férfire. 

-Ki bérelt fel? - kérdezi, mint ha mindenről tudna. 

- Elmondom, ha megverekedtünk. - feleli.

Kimennek az étkezőből. Shizuo meggyújtja cigarettáját, és egy hatalmasat szív belőle. Szemüvegét egy kicsit lejjebb tolja orrán. Alaposan megnézi kihívóját. Egy nagyon vékony, szeme alatt nagy szürke karikák, elégé betegesen kinéző férfi az. Nem akarja bántani, így is a halál szélén áll. 

-Ki bérelt fel? - kérdezi újra.

-Nem mondom meg. Küzdjünk. - támadó állást vesz fel.

Shizuo egy cselhez folyamodik. Elkezd futni, kezét ütésre emeli, és félelmetesen ordít. A férfi félelmében becsukja a szemét. Egy miniméter választja el, hogy behúzzon az illetőnek, mikor Shizuo megállítja egész testét.

-Válaszolja a kérdésemre! -mondja parancsolóan. 

-O... Ohiara Izaya. Ő bérelt fel. -és fenékre esik. Shizuo nagyon ideges lesz erre. Hogy az a bolha nem hagy neki egy nyugodt napot sem.

Izaya:

Egy jót verekedett.. Pénzt akartak tőle lopni. Nagyon betegesen röhög ezen. Sokkal többen voltak mégsem sikerült ütést mérni rá. Nem tudom mit tenni ezen nagyon jót szórakozik a vonaton, miközben visszatér a apartmanjába. Már órák óta nem gondolt Shizu-chanra. Ami jó, mert ez volt a célja.

Az apartmanjában van. Egy gép elött ül, és belép egy chetszobába. A gyerekek már egy ideje beszélnek, hát ő is be szál a beszélgetésbe. Öt perc telik el egy Saika nevű ember is belép. Furcsa üzeneteket küld. Szeretlek. Szét akarlak vagdosni. Szeretlek Shizuo. Meglepődik ezen az informátorunk, tréfásan válaszol az üzenetekre. 

Ellenség vagy egy pár?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora