Izaya:
A sarokból figyeli a történéseket. Egyszerűen nem tud ott lenni, hogy segítsen Shinrának megmenteni Shizu-chant. Saját magát hibáztatja, hogy majd nem meghalt az akit szeret. Pedig még soha nem volt a kezében mandragóra. Soha nem érdeklődött utána, akkor hogy került a bögrébe? Miért? Végre minden jó lehetett volna. Annyira szeretne végre jól ki jönni vele, Shizu-chan taszította el magától már első látásra.
Shizu-chan megremeg, a levegőt erőteljesen veszi, nagyon rosszul néz ki. Izaya gyomra összeszorul, mit kéne tennie? Most már örökre meg fogja utálni?
Shizuo:
Nagyon rosszul van. Megint vissza tértek a rémálmok, és nem tud előle menekülni. Valamiért nem tud felkelni, pedig nagyon fel szeretne. Rémálomból rémálomba csöppen. Egyszer őt akarják megölni, de a rémisztő az, hogy Izaya az, máskor meg Izayát kínozták, vagy brutálisan ölik meg. Aztán a talpa elöl kicsúszik a talaj, és a feketeségbe zuhan, miközben egy beteges kacajt hall.
Izaya:
Kérdőn néz Shinrára. Az alvilági orvos meg nagy szemekkel néz rá.
-Mi... mi történt vele? - kérdezi dadogva.
-Megmérgezték. Nagyon erős mérgű növénnyel. De most már minden rendben. Bár majd még egyszer meg kel néznem. De akkor inkább neki kéne átjönnie hozzám. - elhallgat. Nagyon gondolkodik, hogy mit kérdezhessen. Izaya tudja mik játszódnak le a fejében.
-Azt gondolod én voltam igaz? - kérdezi szomorúan. - Hogy végre alkalmam van megölni őt, és csak megjátszottam az érzéseimet. - elgondolkodik. - Ha igen egy valamit elfelejtesz. Én nem akartam megölni őt vagy is csak a kísérlet után, de még nem kísérleteztem. Most meg szeretem. Nem tudnám megölni.
-Nyugalom. Igen én is végig gondoltam, de akkor ki mérgezte meg? Volt itt valaki a közel jövőben? - kérdezi nagy szemüvege mögül Shinra.
-Igen. - érkezik a válasz.
-És ki? - kérdezi egy kicsit idegesen. Izaya csak felnéz rá. Shinra már mindent tud.
-Te hívtad? Azért? - mikor meglátja Izaya arcát minden világossá válik.
-De nem történt semmi. Csak egy csésze teát ivott. - aztán csend. Most fogja fel, hogy nem maga csinálta a teát. Vagy is bármit csinálhatott. De honnan tudta, hogy Shizu-chan ott lesz? És hogy ő nem fog abból a bögréből inni?
Shizuo:
Felkelt. Nagyon kómás. Az egyensúlya egyenlő a nullával. Lassan megy a konyha felé, ahol fény szűrődik ki, és hangokat hall. Éppen egy polcra támaszkodik. Nagyon rosszul van, és alig él. Egy zombira jobban hasonlít.
-De te...- nem hallja itt a szót. -ölted meg majd nem. - Shinra? Mit keres itt?
-De... -megint nem hallja. akartam. - Izaya? Meg akarta ölni? Shizuoban összetört valami. Nem akarta ezt csinálni, de már nem volt ön magam. Mint annyi évvel ez elött. A kóma elmúlt, és mintha semmi nem történ volna beront a konyhába.
Megáll az ajtóban. Ránéz a döbbenten rá bámuló emberekre. Aztán tovább. Egyenesen tovább. Nem érdekli, hogy Shinra az útban van, a falnak löki. És megy tovább ahhoz a gyilkoshoz. Izaya semmit nem csinál, csak döbbenten néz rá. Megfogja a torkánál és a falnak szorítja a levegőben.
Izaya:
Nem kapok levegőt. A lábam nem éri el a földet. Kezdenek elzsibbadni a végtagjaim. Izaya agyán ezek a gondolatok futottak át. Az arca már lila a levegő hiánytól. Shinra kétségbe esetten kiabál Shizu-channak. Nem érti, nem jutnak el a hangok hozzá. A világ elhomályosul.
Shizuo:
Megölöm. Végre megölöm, és soha többé nem fogja az embereket bántani. Nem érdekel, hogy Shinra a karomon lóg, és kiabál. Shizuo nagyon mérges. A csúnya gondolatai eltorzítják az elméjét.
Izaya:
Végre meghalok. Nem ártok az embereknek. Nem lehet sem szebb halál mentén, hogy egy szerelmem öl meg. Ilyen gondolatok futottak át az agyán. Lehunyja a szemét.
Shizuo:
Mit tettem? Döbbent rá, hogy miket művel. Rögtön elengedi Izayát. Az a földre esik, és elkezd levegő után kapkodni. Nem akarja bántani, soha többé! Úgyhogy ezt meg kell tennie.
-Soha nem akarlak látni. Ha a közelembe jössz, nem bántalak, de nem engedem, hogy másnak árts. Viszlát. - a kezét berakja a zsebébe és kisétál az ajtón. Ki a városba vissza Ikebukoroba.
Izaya:
Miért nem ölte meg. Miért? És most örökre vége. Ennél többet már nem várhat. Ennyi kész. Shinra már elment, vagy is ő előveheti a másik énjét. Teljesen kiborult. A kacaja beteges. Elborult az elméje. Felhívja őt.
-Shiki azonnal gyere ide. - tudja Shiki már úton is van hozzá. Most nagyon meg fogja bánni Shiki, hogy belemegy ebbe. Nagyon durva lesz.
Shizuo:
Elege van. Mindig mindent tönkre tesz, fél, hogy bánt valakit. Erre akibe nagy valószínűséggel szerelmes, tönkre tette. Nagyon is. És nem csak Izaya-kunt. Nem. Saját magát is.
Sziasztok! Köszönöm, hogy ezt is elolvastátok. Nyaralni megyek, nem biztos, hogy lesz nettem. Így kitudja mikor tudok felrakni új részt. Ha tetszett tudjátok mi a dolgotok. Sziasztok!
Puszi: Vadóc
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ellenség vagy egy pár?
RomanceSziasztok! Egy új történetet hoztam nektek. Ez a Durarara amiméből lesz megírva. Lesznek kitalált jelenetek, és az amiméből jelenetek Izaya és Shizuo lehetnek valaha barátok, vagy barátoknál is többek egymás számára vagy örök ellenségek, amin soha n...