14. Vége!

130 9 14
                                    


Izaya:

Minden sötét a férfi körül.  Megvan költözve,  bár teljesen feleslegesen hisz mozdulni nem bírna.  Minden ereje arra megy el,  hogy még éljen,  hogy túlélje, aztán megölhesse azt a ribancot.  A feje lebicsaklott,  tudja nem sokára újra elveszti az eszméletét.  A verejték hatalmas kövér cseppekben hullott le a földre, hol a vérével együtt táncra perdültek. A leeső cseppek adták a tánchoz a muzsikát. 

-Megjöttem! - halasztódik a némber hangja.

Shizuo:

Egy hónap telt el mióta ott hagyta. Azt hitte Veronával minden jó lesz. De nem. Unalmas volt, semmi sem történt. Kururi viszont kómában van már azóta az esős este után. Tényleg meg kellene látogatnia.  

Mikor a kórházba ért, Kururi ágya meg volt vetve, de ő sehol sem volt. Mi történt? Miért ment tönkre az élete? Ekkor egy cetlit vet észre, rögtön el is olvasta. 

Izaya:

A nő egy szörnyeteg. Most éppen egy zsák van a fején és temérdek mennyiségű vizet önt rá. Fulladozik. Végül is nincs miért élnie már. Fel kellene adnia ezt az egészet. Be kéne hódolnia a megnyugtató sötétségnek. Várjunk csak! Ő nem is ilyen. Túléli és megöli vagy megkeseríti az életét ennek a ribancnak. Még nem döntötte el. 

Shizuo:

Most ép siet a lányokkal, megmenteni a bátyjukat. Igen Kururi megszökött a kórházból. Shizuo észre vette, hogy valami nem stimmelt a lánnyal. De nem foglalkozik vele, most meg kell mentenie szerelmét. 

Tömegközlekedéssel utaznak. Igaz nem olyan mint a szőke herceg fehér paripája, de ez is megteszi. Nem sokára a kikötőben lesznek. Pár óra és újra együtt lehetnek, pár óra és a meleg ölelésébe vonhatja rég nem látott szerelmét. 

Izaya:

Visszaszólt a ribancnak, most a földön várja büntetését. Ami nem más, minthogy eltörik a combcsontját és pár bordáját. Most először félt. Félt, hogy ha bekövetkezik a büntetése akkor soha többé nem tud majd lábra állni. 

Shizuo: 

A kapun másztak át, mikor egy szívbemaró ordítás hallatszott a raktárépületből. Ez ő! Valamit csináljanak az ő kis szerelmes bolhájával. Hatalmas haragra gerjedt. Elkezdett a romos épület felé rohanni. Mindenképp meg kell mentenie. 

Az épület maga volt a labirintus. Rengeteg emberrel találkozott akiket jól megvert, és mint a katicák úgy repültek tova. 

Egy háromnegyed óra múlva megtalálta azt a szobát ahol Izaya lehetett. Egy eldőlt szék volt csak a szobában, körülötte meg karmazsinvörös vér. Elkésett volna? Ebben a pillanatban egy nő sikoltott föl. 

Izaya:

Hiába törték el pár csontját, sajnos az agyában lévő kapcsoló átkapcsolt. A szörnyeteg énje került a felszínre. Egy lábon ugrálva, sokszor a falakban támaszkodva jutott el abba a helyiségbe ahol a szőke ribanc volt. A kis bicskájával végig vágta a nő hátán a bőrt, aminek következménye hangos sikoltozás lett. 

A nő megfordult, és kettőjük között párharc vette kezdetét. 

Shizuo:

Befordult a sarkon, és meglátta ahogy szerelme Veronával a földön hemperegve gyepálják egymást. A vér vészjóslóan rengeteg volt. Kié lehet? Vagy mindkettőjük vére és azok is harcolnak egymással, hogy melyik az erősebb? Melyik festi át a másikat előbb. Shizuo amint visszatért gondolataiból leütötte a lányt. Izaya megakarta ölni, de lebeszélte róla a szőke. Izaya felnézet rá, a tekintete homályba burkolózott. Nem volt önmaga. Az összetört fiút az ölébe vette Shizuo. 

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Dec 26, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Ellenség vagy egy pár?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora