8. Mi ez?

82 12 2
                                    


Shizuo:

Shizuot nem tudott nyugodni a tegnap történtek miatt. Először is, hogy lehetett annyira béna, hogy elesett a semmiben. Másodjára, miért csókolta meg Izaya őt. Harmadjára miért tetszett neki egy csók? Semmit nem ér, és egész éjjel nem aludt ezért, a legtöbb meg már dél van elmúlt. Fáradt, még egy kérdésre válasz kapni sokkal fontosabb. Tudja hol lakik Izaya, de nem akar vele találkozni, mert akkor nem tudja, mit tenne vele. Kérdések. Annyira hangosan ordítanak a fejében csoda, hogy mások nem hallják. 

Izaya:

Aggódik. Shizu-chant megbántotta? Talán fél tőle? Vagy a legrosszabb, hogy neki ez nem jelentett semmit. Namie megint eltűnt. Így nem láthatta Izaya fel alá járkálást. Na jó nincs mit tenni Selty fejével kéne beszélni. Kiveszi tartójából, és lefekszik a kanapéra. Először beszél hozzá, sok mindenről, utána rá tör a beteges kacaj. Elkezdi fel le dobni a fejet a levegőbe. Amikor elkapja a leeső fejet csengetnek. Nincs kedve megnézni ki az, de hát, csak meg kéne. Direkt nagyon lassan áll fel a kanapéról, és még lassabban rakja vissza a fejet, és elrejti. A csengő elkezd ezerrel csengeni. Az illető biztosan rá feküdt a csengőre. Bármennyire szar ezt hallgatni, Izaya még húzza az időt.

A kikukucskálon kiles, és ...

Shizuo:

Mért nem nyit ajtót! Nagyon bosszantja Shizuot. Itt csönget már három perce és nem jön kinyitni neki az ajtót. Abba hadja a csengetést. Mi van, ha újra valami gonoszságot csinál, vagy ha fél tőle? Annyira ideges, megfogja a fejét és a haját összeborzolja. Ekkor kinyílik az ajtó, az illetőnek csak a szeme látható, de biztos nevet rajta, mert csak egy szőke embert lát, aki nem tudja mit csináljon. Tényleg vicces jelenet lehet. 

Izaya:

Még sem fél tőlem? Még is jelentek neki valamit? Miért borzolta össze a haját? Nagyon össze vissza áll. Izaya ilyen gondolatok között elkacagja magát. Shizu-chan csak furcsállva néz rá. Lassan leesik neki, mi olyan vicces. És talán el pirult? Áh az lehetett. 

Mikor már bementek a lakásba, mind a ketten leültek a kanapéra ami Izaya irodájában volt. Néma csend telepedet rájuk. Izaya nem tudta, hogy most Shizu-chan kérdezi akar e, vagy neki kéne? Nem tudja. Kezd nagyon kínos lenni ez az egész. Meg van!

-Hozhatok teát? Vagy bármi más? - kérdezi Izaya. 

Shizuo:

Kérdezzek vagy ne? Vagy ő akar? Nem tudom. 

-Hozhatok teát? Vagy bármi más? - kérdezte Izaya. Shizuo egy kicsit meglepődik az ilyen hétköznapi kérdés. 

-Teát kérnék. - válaszolja Shizuo. Látja Izayát, mert úgy van kialakítva, hogy az ember belát a konyhában. 

Nagyon furcsa, hogy az a személy aki beteg lelkileg. Aki csak bántani tudja az embereket. Most teát készít és látszik, rajta, hogy szeret teákat készíteni. Ez nagyon fura. Nevet el magát Shizuo belül. 

Izaya meghozta a teát. Shizuchannak és magának is. Megint csönd.

- Miért? Csináltad azt? - kérdezi bátortalanul Shizuo.

-Mi mit? - kérdezi ravasz mosollyal Izaya. Shizuo ezen felhúzza magát. Már megint szívat! Meg fogom ölni. Ilyen gondolatok lepték el elméjét.

-Miért csókoltál meg. - kiabálja le ellensége fejét.

-Utálom ha kiabálnak velem. - feleli Izaya. Shizuonak már remeg a keze az idegességtől, de vissza  fogja magát.

Izaya

Nagyon furcsa! Vissza fogta magát, pedig megölhetne. Gondolkodik Izaya. 

-Miért csókoltál meg? - teljesen nyugodt hangon kérdezte. 

-Nem tudom miről beszélsz. - feleli Izaya. Most nem azért válaszolta, hogy idegesítse, csak nem meri elmondani.

-Na ne szórakoz velem! Tudod jól miről beszélek. - ez tényleg Shizuo? Hogy lehet ennyire nyugodt a hangja? 

- Én ... én nem tudom. -dadogja Izaya. Miért dadog? Ő soha sem dadog! Valami eszébe jut - De élvezted, ne tagad! - Izaya nézi, Shizu-chan arcát, hát ha valami érzelmet lát rajta. De semmi nem történt.

Shizuo:

Valami reakció kellene? Vagy is igen, de nem tudom, hogy mit. Egyszerűen, ledermedtem. Gondolja Shizuo. 

-Nem tagadod! - kiabálja Izaya. Nem csak a ravasz mosoly van az arcán, de mintha valami boldogság lenne a hangjába. Shizuo értelmetlenül néz rá. - Igyál teát. Az mindig segít. - valami furcsa kedvesség van Izaya-kun hangjában? Mi a? 

Mikor látja, hogy ellensége nyugodt szível bele iszik a teáscsészéjébe. Shizuo is a csészéje után nyúl, és belekortyol. Nem rossz. 

-Valamit be kell vallanom neked. - mondja Izaya lehajtott fejjel. Shizonak valami furcsa érzése támad. Ránéz a teára, mint ha az miatt lenne. Hirtelen nyugtalan, és nagyon ideges lesz.  Mi történik velem? Shizuo teljesen bepánikol. 

Izaya:

Most be fogom vallani. Elmondom amit kell. Biztatta magát Izaya.

-Szeretlek... - de nem tudja folytatni, Shizuo, eldől a kanapén, és hevesen veszi a levegőt. A víz csak úgy elkezd folyni róla, Izaya nagyon megijed. 

Shizuo:

Minden elhomályosult elötte. A szavak nem jutottak el a tudatáig. Mi történt vele? Megint Izaya volt? Beakarta csapi? Biztos nem akkor nem csókolta volna meg. Puff. Eldőlt. A víz csorog róla, és nem érez semmit. Kiabálásokat hall, de nem tudja fel fogni mi történik. A szemét lehunyja, nem tudja tovább nyitva tartani. 

Izaya:

Két másodperc alatt, felhívja Shinrát. Ő ért hozzá. Elmondja, Shizu-chan állapotát, az előjelek után kutatva. És ekkor..

-Teát ivott? - kérdezi Shinra. - Semmit nem raktál bele ami a teában nem tűnik fel?

-Nem! Szerinted meg akarnám ölni, mikor szerelmes vagyok belé? - és egy másodperc telt el, még is éveknek tűnt mire Shinra kizárta azt amit mondott.

-Akkor a poharát ki kente valaki. Egy mérgező növénnyel. Minden jel a mandragórára utal. 

-És mi történ vele, mit csináljak?

- Rakd föl az ágyra, takard be. Megmérgezték és nagyon veszélyes ez a méreg. Szólj ha fehérebb lesz mint a hó, és már nem lélegzik, csak épphogy.

Izaya megnézi. Nem fehér.

-Shizuo.  Maradj velem. - szorítja a kezét. Ekkor meglátja, hogy nem mozog a mellkasa. 

-SHINRA! Nem lélegzik! 


Sziasztok! Tudom egy ideje nem raktam fel új részt. De most itt van. Köszönöm, hogy olvastok. Egy másik yaoi történetet is elkezdtem, ha valakit érdekel. De még csak egy részt raktam fel belőle. 

Puszi: Vadóc

Ellenség vagy egy pár?Where stories live. Discover now