Nagyon szépen köszönöm RanaSophie . Remélem nem haragszol, hogy nem múlt héten csináltam, tudod, mert nem volt időm.
Kérdések:
1. Milyen napod volt?Egész jó! Sőt inkább nagyon jó, főleg a töri óra elött és az irodalom óra. Tudod miről beszélek.😉
2. Reggeli rutinod? Mikor kelsz? Szoktál reggelizni? Mennyi idő alatt készülsz el és milyen sorrendben végzed el reggeli teendőidet?
Reggel 5 órakor kelek vagy még hamarabb. Sajnos nem szoktam reggelizni. Általában húszperc alatt készülnek el miközben tanulok. Az elsőnek fogat mosok utána a hajat fésülök és felöltözök, és a legutolsó kávét iszok mindeközben tanulnak.
3. Kedvenc tantárgyad és miért?
Hú ez nehéz kérdés. Jelenleg az irodalom. Nagyon jók az órák.
4.Mit szeretnél karácsonyra?
Nem gondolkoztam még nagyon rajta. De egy cosplay jelmezt elfogadnék😉. De könyvet is szívesen kapnék.
5. Mi a számodra két legfontosabb dolog, ami ingyen van az életben?
A legjobb barátnőm, és az idő amit vele töltök.
6. Szeretsz verseket olvasni? Szívesen tanulnod meg őket? Könnyen szokott menni egy vers tananulása?
Igazából imádok verseket olvasni amikor egyedül vagyok, akkor még az érzelmeket is hangsúlyozom.🙄 Általában a verseket a legkönnyebb megtanulni a tanulni valók közül. És amik tetszenek azokat szívesen meg is tanulom.
7. Mi a csillagjegyed? Követett a horoszkópot?
Bika vagyok. Igen.
8. Szereted a horror filmeket? Ha igen, miért?
Az igazat megvallva egyet se láttam még. Olvasni olvastam és az tetszett. Nem tudom miért. De mostanában nagyon gondolkozok hogy megnézek egy bizonyos horror filmet. Sőt a hétvégén meg is valósítom.
9. Mióta használod a Wattpadot? Kinek az ajánlására kezted/ Hogy találtál rá?
Ez bonyolult. Ha jól emlékszem a tavaly, jelentkeztem egy barátnőm ajánlására😉. De ebben az évben kezdtem el rendszeresen használni májustól.
10. Van kedvenc szavad? Ha van, mi az?
Ez nehéz kérdés. Ha van egy bizonyos illető neve lenne. 😂 Amúgy nem tudom.
A kérdéseim:
1. Milyen sulid / munkahelyed?
2. Milyen nyelvet tanulnál amit még nem tanultál és bármit tanulhatnál?
3. Kedvenc MARVEL szereplőd?
4. Szoktál írás közben zenét hallgatni?
5. Várjátok a karácsonyt?
6. Ki a kedvenc íród a wattpadon vagy bárhol?
7. Hová költöznél ezek közül. Tengerpart, egy farm, luxus hajó vagy belváros?
8. Házi állat vagy vadon élő?
9. Mit gondolsz a cirkuszról?
10. Hogyan érzed magad?
Jelölek:
_Vilhelmina_
Liabooks17
MiraTheDreamer
PiciDemon
kuroneko538
YaoiFanGirl9És még egyszer köszönöm szépen a díjat!
YOU ARE READING
Ellenség vagy egy pár?
RomanceSziasztok! Egy új történetet hoztam nektek. Ez a Durarara amiméből lesz megírva. Lesznek kitalált jelenetek, és az amiméből jelenetek Izaya és Shizuo lehetnek valaha barátok, vagy barátoknál is többek egymás számára vagy örök ellenségek, amin soha n...