Love my horse 1.část

105 6 15
                                    

Jako každý den jsem vstala z mé krásně teploučké postýlky hned po tom co mi zazvonil budík na 8 hodinu ráno . Dnes jsem obzvlášť hodně ospalá , protože jsem včera zase myslela na něj. Sice jsem plně zamilovaná , ale myslet na něj tak celá zčervenám . Od té doby co jsem se velice zamilovala nemůžu ho pustit z hlavy . Ani když jsem myslela na magiena tak mi to nepomohlo. Prostě ten krasavec Thomas už se mi z hlavy nevypustí . Po chvíli myšlení na něj jsem si uvědomila že je dneska pátek . Takže budu doufat ať nám ta černovlasá pidižvice nedá něco těžkého ,abych mohla jet k dědovi .

Když jsem do dělala mou raní rutinu sešla jsem schody a šla jsem si sednout ke stolu . Mamka mi na talíř položila unikátní snídani . Zeleninu vyskládanou do Růžičky a okolo byli rajčata do tvaru srdíček. Když jsem poděkovala a mamka odešla do svého šatníku tak jsem si vzpoměla na Thomase a ihned jsem sčervenala. Musím se naučit myslet na něj ,aniž bych vypadala jako rajče . No dobře možná tak červená nejsem ale i tak se začervenám.

Když jsem si zabalila svačinu do tašky dala jsem mamce pusu a vzala si svoje nové boty od Nike .

Jelikož mají bílou barvu tak jsem věděla že za chvíli budou špinavé ,ale mamka s tátou mi nikdy za to nevynadali takže pochybuji že mi za to vyhubují dnes

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jelikož mají bílou barvu tak jsem věděla že za chvíli budou špinavé ,ale mamka s tátou mi nikdy za to nevynadali takže pochybuji že mi za to vyhubují dnes.

Pak už jsem jen přehodila svou tašku přes rameno a do kapsy si dala mobil.Pak jsem už jen šla do školy . Mám to od školy asi 600 metrů takže mi přijde zbytečné jezdit autem . Beru to jako takovou menší raní rozcvičku. Když jsem došla před školu z dáli jsem už viděla běžet Jesie a rozběhla jsem se za ní a objala jí. Pak jsme zašli do školy a asi pět minut si povídali než zazvonilo. Když zazvonilo vešli jsme do třídy ke svím místům.Jesie sedí v druhé lavici s nějakou praštěnou holkou a já sedím v před poslední lavici sama. Dřív jsem měla spolu sedícího , ale on opisoval takže paní pidižvice si nelámala hlavu a posadila mě samotnou. Mě to i tak vyhovuje takže s tým problémi nemám .

Prvních 5 minut první hodiny bylo v pohodě než jsem se za sebe podívala a uviděla Thomase. Ihned jsem se začervenala a otočila se jak nejrychleji jsem mohla . Pak nám paní pidižvice zadala výpisky na interaktivní tabuli a šla do svého kabinetu . Možná bych ji měla říkat nijak jinak , ale skoro celá třída má pro ni svou přezdívku takže u mě to určitě nebude víimka. Zbytek školy uběhlo rychle a dokonce i bez úkolů. Když zazvonilo třída utíkala do jídelny jako o život krom asi 5 lidí kteří tam normálně došli a to byli já,Jesie,Petr,Katka a Thomas . Když jsem se za sebe podívala už v radě na oběd viděla jsem tam Thomase jak se usmívá svími  zářivě bílimy zubamy.Ihned jsem se otočila na Jesie a pošeptala ji .

Sami:Můj bože ten je tak krásnej.
Jesie:Tak mu to řekni.
Sami:Ses zbláznila?! Na to rovnou zapomeň!
Jesie : Dobře tohle jsem možná přehnala ,ale můžeš mu říct že se sním chceš kamarádit.

Přemýšlela jsem o tom . Když na nás konečně vyšla řada sedli jsme si a povídali si o tom. Jesie mě přemluvila abych mu to řekla před školou . Jsem člověk který se jen tak ne přemluví ale Jesie na mě vrhne psí oči a v tu chvíli je její názor i můj názor. Když jsme dojedli a šli ke skříňkám . Oblékla jsem se a čekala na Thomase . Jesie se nenápadně koukaka a já už jen hlasitě polkla.

Sami:Aahoj Thomasi jen mě tak napadlo že by jsme byli kamarádi .
Thomas : Jasně brunetko;)tvoje číslo ?
Sami: *** *** *** a tvoje ?
Thomas: *** *** *** tak já už jdu musím chytnou taxi tak napiš můžem dát nikdy sraz.
Sami: Jo Jo Jo teda chci říct jasně.
Thomas : Ok tak čau .
Sami: čau

Celá červená ale přesto šťastná jsem přiběhla k Jesie a všechno ji řekla . Radovala se semnou a řekla že je to jednodušší než vipadá. Potom  jsme se před školou rozloučili a šla každá jiným směrem .

Pokračování příště
Chcete další díl ?

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat