Love my Horse 15.část

38 3 0
                                    

Zamyslela jsem se . Miluju ho? Ne , nebo ano? Mé oči se trošku zazářili slzou. Jackob si prohlížel ve výloze počítačové hry,takže teď ani nevěděl a nemohl se zeptat co mi je .

Trošku jsem se uklidnila a šla za Jackopem.

„Co to tady máš ?" usmála jsem se a pohladila mu jeho zakulacená záda. Narovnal se a rukou mě chytil kolem krku. „Batmana, nechtěla bys ?" usmál se a rukou mi přejel po obličeji . Začala jsem se smát . Cítila jsem se s ním opravdu dobře .

„Já ti ho koupím a klidně si zahraju,když mi bylo čtrnáct hráli jsme jedničku s mím tátou a ta mě celkem bavila." kývla jsem na něj a rychle vlítla do obchodu. Jackob bez váhání hned běžel za mnou . Z regálu jsem vytrhla úplně prvního nejnovějšího Batmana na počítač a běžela ke kase.

Fronta tam nebyla takže jsem hru rychle položila na pokladnu a vytáhla peněženku . „Dva tisíce bych prosil." kývl na mě mladý muž a já mu je hned nacpala do ruky. Hru jsem vzala a běžela Jackopovy na proti.

„Tak tady máš."usmála jsem se . Jackob mě obejmul a hru mi vyrval z ruky. Celou dobu se na ní díval a já byla ráda že má radost.

„Kam půjdeme teď ??" zastavil se a hru si strčil do velké kapsy kterou měl v bundě. „Tak to teda nevim." pokrčila jsem rameny.

Chvíli jsme procházeli centrem než jsme narazili na šperkařství. Chtěla jsem projít,ale Jackob mě chytil za ruku a zatáhl k sobě . „Koupil jsi mi toho už dost ,"překřížila jsem ruce na hrudi a vystrčila jeden bok. Jackob se začal smát . „nemůžeš mi toho tolik kupovat." usmála jsem se a šla blíž k němu . „Ale ty taky." usmál se ještě víc a táhl mě do obchodu.

„To nemyslíš vážně ." začala jsem se smát a jednou rukou jsem si projela ve vlasech. „Mám to." povyskočil si radostí a zatáhl mě vedle sebe.

„Ten si musíme koupit !"zajásála jsem a skočila mu do náruče . Byla jsem pár centymetrů od jeho úst. Ale místo toho ,abych ho políbila jsem ho silně objala.

Jednou rukou mě držel na zádech a druhou mi sjížděl po vlasech. Nedokážu pochopit proč jsem se s tak skvělým člověkem nebavila tolik jako teď .

Slezla jsem z něho a usmála jsem se na něj. Chytil mě za ruku a vyndal z regálu náramky . Na jednom bylo „Best" a na druhém „Friends". Byli nádherné a cena také nebyla nejhorší .

Došli jsme spolu stále chycení za ruce ke kase a oba jsme tam položily dvě stovky. Mladý muž nám to dal do menší taštičky a s menším úšklebkem zandal peníze do kasy .

Vyběhli jsme oba z obchodu a náramky si nandaly. Hned jsme je spojily a usmívaly se na sebe.

„Je to nádherné."Usmála jsem se ještě víc a opět mu skočila do náruče .

„Koho to tady vidím!"Nikdo křikl a já hned slezla dolů. „Calvin." šeptl naštvaně Jackob a trošku mě od sebe odstrčil.

Každým krokem k nám se Calvin víc usmál a když byl u nás nasadil ten nejvíc sexy pohled co šel. „Takže už sis našel nikoho kdo by s tebou spal?" vyhrk smíchy a ušklíbl se na Jackopa.

„Běž do p*dele Calvine!" podíval se na něj nelítostně a ještě víc se naštval .„Je to moje kamarádka idiote!" zařval a strkl do něj.

„Klid bráško,nic se neděje ." lišácky se usmál a mrkl na mě. Já jsem se na něj jen naštvaně podívala a nic víc jsem nedělala . Jackob to ale nevydržel a schodil Calvina k zemi.

Calvin se rychle zvedl a bez váhání mu jednu vlepil. Mezitím co se tam prali ,začalo kolem nás vznikat malé kolečko z davu který se na to dívali jako na divadlo.

Calvin Jackopa udeřil pěstí a já už musela zasáhnout. Skočila jsem Calvinovy na záda a kopala ho přitom do boku. „Klídek holčičko." začal se smát a sundal mě že sebe.

Naštvaně jsem se na něj podívala a sledovala jen to jak se mi víc a víc směje . Jackob se sebral ze země a rukou si přidržoval nos. „Nemáš si začínat bratříčku." vyhrk se smíchem a odešel od nás . Dav lidí kteří se na to celou dobu dívali se otočili a začali dělat to co dělaly do posuď.

Další trochu kratší kapitola je tu!😍🙈
Jak se vám líbila ?
Vaše Natuš ln💝♥️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 02, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat