Love my horse 10.Část

31 4 3
                                    

Prudce jsem se otočila a začala si prohlížet daného člověka měl hnědé vlasy které slabě zakrývala kšiltovka od Nike. Měl zelenomodré oči a nos mu zdobil stříbrný kroužek .

Při pohledu na něj jsem se usmála a hned po tom že sebe vyhrkla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Při pohledu na něj jsem se usmála a hned po tom že sebe vyhrkla .

Sami:Aahoj my se známe ?
Michael: Já jsem Majkl vzpomínáš?

Poškrábala jsem se ve vlasech a zamyšleně na něj zírala.

Michael:Ze školky .

Hned po tom co to dořekl přes hlavu mi proletělo milion vzpomínek .

Sami:No Jo .

Řekla jsem a objala ho. Ve školce jsme byli nejlepší přátele do té doby dokuď se tam neobjevila Jesie . Jelikož byla taky holka rozuměla jsem si s ní o něco víc než s Michaelem. Michael s náma nešel ani do školy ,protože jeho rodiče chtěli ,aby šel nikam jinam. Byla jsem hrozně ráda když jsem ho viděla znovu na nějaké slavnosti a teď je tu znovu.

Když jsem ho pustila sedl si na Jesie místo a já hned spustila.

Sami:A kde se tu vůbec bereš ? Vůbec jsem tě nepozvala pěkně si vyrostl.

Řeknu a uculím se .

Michael:No oslavil jsem devatenáctiny a mamka chtěla ,abych si našel byt jelikož mi to bude pomáhat při tom se dostat do nové školy .

Řekne a mrkne na mě .

Sami:Aha takže ty budeš chodit do zdejší školy ?

Řeknu a zamyšleně se na něj podívám .

Michael:No na gimnázium chci mít totiž maturitu tady .

Radostí si piskočím a vyhrknu „Budem chodit spolu" Hned na to se usměje a objednává si drink .

Michael:Chceš taky?
Sami:Ne díky nepiju.

Udělá na mě psí oči a já jen se smíchem odpovím „tak jeden" . Hned na to před sebe dostávám skleničku s deštníčkem a s brčkem. Strčím brčko do pusy a začnu sát. Hořkokiselá chuť se mi dostává na jazyk a já se hned otřesu. Michael se při pohledu na mě usměje a mrkne na mě já mu úsměv oplatím a začnu sát další kousek. Chvíli jsme se tam smáli do té doby než se tam objevila Jesie . Zasáhne si mě k sobě a šeptne.

Jesie:Zlato kdo to je?

Usměju se na ní a slabě šeptnu.

Sami: Majkl

Řeknu a usměju se ještě víc . „Aha" šeptne a přihmouří oči . Hned na to se otáčím k Michaelovi . Jesie si přisedne vedle mě a dopíjí svůj Summer drink. Já si opět trochu cucnu a trochu se zatřepu. Oba se trochu usmějou nad tým jak se otřesu a dopíjí svůj drink. Když Jesie do pila objednala si ještě jeden který si vzala do ruky a táhla mě na parket. Naposledy si cucnu před tým než mě Jesie odtáhne a pak už jen tancujem do rytmu . Michael se na nás koukal do té doby než ho Jesie zatáhla k nám. Všichni tři jsme tancovali do hudby . Najednou jsem si očima zase všimla jeho . Po chvilce se na mě začal dívat a začal naznačovat že se omlouvá . Přistupoval ke mě přes dav lidí než byl úplně u mě. Chtěl mě objat ,ale já ho od sebe odstrčila . Smutně se na mě podíval .

Thomas:Prosím Sami odpust .

Na jeho otázku neodpovídám jen sleduju co se bude dít dál. Najednou si všimne Michaela za mnou a v jeho očí de vidět se zmatkuje. Chce mě políbit ,ale moje ruka vyletí a dá mu facku. Hned si rukou překrývá bolavou tvář . Hned po tom se u něj objevila ta jeho „láska" Embr a začne skoumat co se mu stalo. Začala jsem si ji prohlížet a usuzovat že je vážně pěkná . Oči má zelené a je tmavá brunetka . Na sobě má černý crop Top a bílé legíny . Kabelku má světle růžovou a doplňkem jsou stříbrné naušnice a náhrdelník . K tomu všemu má o vázanou o kolo pasu košili .

Nechtěla jsem to řešit takže jsem běžela k baru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nechtěla jsem to řešit takže jsem běžela k baru . Tam jsem do pila poslední kousek drinku a sáhla do kabelky pro mobil . Následně ho zapínám a koukám na čas . Je teprve sedm takže mám ještě čas . Vypínám mobil a vracím ho spět do kabelky. Při tom se mě Barman zeptá .

Barman: Budete už platit ?

Zamyslím se a v klidu odpovím .

Sami:Ještě ne .

Barman kývne a věnuje se dál své práci . Já se vypravuji spátky na parket a mířím si to za Jesie . Když ji najdu Michael už tam není a proto se zeptám .

Sami:Kde je Michael ?
Jesie :Nevím někam odešel .
Sami:Aha .

Řeknu a začnu tancovat. Po cca hodině nás začnou bolet nohy . Najednou si vzpomenu na Michaela . Už tu hodinu nebyl a proto jsem se rozhodla ho jít hledat . Nejdřív jsem hledala u baru kde sedělo jen pár holek a jeden kluk sám . Hned po tom jsem prošla parketem a začala ho hledat poblíž záchodů kde se líbal nějaký pár. Hned jsem od tam tuť vypadla a začla zmatkovat .Když jsem šla ke vchodu všimla jsem si něčeho ve skleněných dveří .

Další díl za námi 💗
Názor ?💞
Vaše Natuš ln

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat