Love my Horse 3.část

50 5 0
                                    

Po poslouchání příjemné hudby co mi krásně zněla do uší jsme dorazili na místo . Vyndala jsem si z uší sluchátka a vylezla jsem z auta. Táta  gentleman mi kufr vzal a já se rozběhla za dědou a objala ho.

Děda : Ahoj beruško.Babička tu dneska dokonce i je a přivezla ti něco ze služební cesty.
Sami: fakt?

Řekla jsem a měla trochu slzy v očích . Asi se ptáte proč . No protože babičku jsem neviděla asi 3 roky což je sakra dlouhá doba pro mě . Když jsem se dědy zeptala po druhé jemně kývl a já běžela do domu kde má být babička . Byla tam a já ji silně objala

Sami: Ahoj babíííí.
Babička : Ahoj zlatíčko tady máš nové sedlo pro Magiena.

Když jsem viděla nádherné sedlo chtělo se mi brečet ještě víc . Nejen že je babička doma ,ale ona mi koupí tak nádherné sedlo  a ktomu tak drahé.

 Nejen že je babička doma ,ale ona mi koupí tak nádherné sedlo  a ktomu tak drahé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Objala jsem ji a šla se nahoru převléct do koňské uniformy. Převlékla jsem se a následně seběhla schody a pak si to namířila k Magienovy. Vběhla jsem mu do stáje a objala ho kolem krku. Možná to sťemi obímačkami přehráním ,ale byla jsem ráda že jsem opět po dvouch týdnech  tady. Minulí týden jsem nemohla protože paní pidižvice na valila asi 6 úkolů  takže mě táta nepustil , protože když si dělám úkoly u dědy dopadá to tak že tam mám kupu chyb které děda nikdy přehlédne takže to táta moc rád nemá .

Najednou mě ,ale vyrušila ruka na mém zadku . Rychle jsem se otočila a stál tam jak jinak než potetovanej smrad. Nebo aspoň já mu tak začala říkat. Pro představu jmenuje se Samuel který tu boužel bydlí . Když jsem byla nějak ve třetí třídě chodili jsme spolu až do konce čtvrté třídy(znali jsme se ze statku u dědy ) . Dětské lásky no. Mám ho sice ráda z kamarádství a potetovanej smrad mu říkám ze srandy ,ale nikdy opravdu lituji toho že tu bydlí.

Sami: Co to děláš hajzle!?
Samuel: Ale nic no vlastně sahám na nebíčko.
Sami:Di se bodnout.

Řekla jsem a trochu se usmála . Když Samuel odešel nasadila jsem na koně uzdu a nové sedlo . Za uzdu jsem ho odvedla k bráně a šla se projet po okolí . Spadla mi brada když jsem uviděla na koni Thomase. Rychle jsem to k němu nacválala a bez pozdravu se ho hned zeptala.

Sami : Cco tu děláš ??
Thomas: Nic jsem tu u tety . A co tady děláš ty?
Sami: Jsem tu u dědy počkat nemáš být náhodou na tý párty?
Thomas: Za prvé je pátek a párty měla být v sobotu a za druhé na párty jsem sám jít nechtěl .

Zeptala jsem se ho kde bydlí jeho teta a on ukázal asi kilometr daleko  . Nevěděla jsem že Thomas jezdí na koni  ani že tu má tetu. Asi po deseti minutách povídání jsem mu řekla ať napíše a jela jsem se ''nečekaně'' projet. Zdálky na mě zařval že napíše(což nebyla pravda)a vracel se spět k tetě .

Po 30 minutách objížďky jsem si to namířila k babičce kde jsem následně s Magiena sundala sedlo a za uzdu jsem ho přivázala ke kládě pak jsem vytáhla kartáč a začala ho hřebelcovat . Zavedla jsem ho do stáje a nalila mu vodu a přisypala jídlo . Seno vypadalo ještě celkem fajn takže ho vyměním zítra . Rozloučila jsem se s Magienem a šla se převléct do oblečení které jsem si sebou přivezla . Vybrala jsem si růžové tílko s potiskem a růžové kraťase které byli příjemné na nošení takže jsou mí mi oblíbenými

 Vybrala jsem si růžové tílko s potiskem a růžové kraťase které byli příjemné na nošení takže jsou mí mi oblíbenými

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Růžovou sice ráda nemám ale tohle oblečení se mi líbí a je to i můj styl takže není co řešit .

Když jsem se oblékla podívala jsem se na čas který ukazoval 19:37 . Řekla jsem si že pudu uvařit polévku pro babičku a dědu ,aby se nemuseli namáhat. Sešla jsem schody a začala dělat gulášovou polévku která mi trvala přibližně 15 minut. Když jsem do dělala nalila jsem dědovy i babičce na prohloubený talíř . Poděkovali mi a Já jsem si taky nandala a šla nahoru. Zapla jsem macebook a nakliklajsem na ikonu Facebook . Polévku jsem položila na noční stolek ,aby trochu vychladla.

Na Facebooku jsem se koukala na statusy a fotky od mích spolužáků . Nějak mě to nebavilo a tak jsem šla napsat Jesie.

Semi: Ahoj Jesie co pak to dělá naše princezna?

Po chvíli cinkla zpráva od Jesie a já si ji ihned zobrazila .

Jesie : Právě jsem dojedla jugurt s ovocem a ovesnými vločkami. Teď na nově 2 nebo-li na bývalém Smíchově běží přátele tak se koukám . A co dělá druhá princezna ?
Semi: No vlastně nic. Asi si taky zapnu telku tak pa .
Jesie: pa zlato.

Po psaní jsem zapla telku která byla v pokoji a hledala novu 2. Když jsem našla už jsem se jen usadila do pohodlného gaučíku a sledovala seriál .Bavilo mě to ,ale v půlce jsem si vzpoměla na polévku . Vzala jsem ji z nočního stolku a ochutnala jestli je aspoň trochu teplá. Byla jen trochu, ale stejně jsem  si ji vzala a snědla ji na gauči u pořadu . Když pořad skončil a polévku jsem snědla odnesla jsem špinavý talíř dolu do myčky . Pak jsem dala dědovy a babičce dobrou noc a šla na horu.

Vešla jsem do koupelny kde jsem si rozčesala vlasy a odlíčila se. Pak jsem otevřela velkou sprchu a pustila teplou vodu. Voda byla příjemná a krásně teplá. Namydlila jsem se a smyla jsem teplou vodou. Pak jsem si vzala do ruky vanilkový šampón a nalila ho kousek na hlavu. Následně jsem kroužívími pohyby roznášela šampón po hlavě . Pak jsem smyla pěnu z hlavy a vypla vodu. Vzala jsem si dva ručníky co byly pověšené na držáčku. Vlasy jsem trochu vysušyla a dala do turbanu. Druhý a větší ručník jsem obmotala kolem těla a šla do babiččiné ložnice a půjčila jsem si Župan. Ručník který jsem měla kolem těla jsem hodila na topení aby uschnul.Pak jsem si stoupla k zrcadlu a
sundala jsem si své brýle a turban ,následně jsem si vyčistila zuby.

Potom jsem vešla do pokoje kde jsem sundala župan a vzala si na sebe spodní prádlo jako pižamo protože v místnosti bylo velké vedro . Zapla jsem klimatizaci a šla babičce do pokoje vrátit župan . Pak jsem sedla na postel a napsala Jesie .

Sami:Ahoj Jesie pošli foto chybí mi tvůj obličej .

I když to znělo trochu úchylně opravdu mi chyběla a její krásný obličej taky . Asi po chvíli mi přišla fotka a já se po usmála

Jesie:

Tady máš půl roku starou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tady máš půl roku starou .  Už jsi du asi lehnout bolí mě hlava a jsem unavená  tak zatím pa puso
Sami:pa

Pak jsem vypla Facebook  a zavřela počítač který jsem položila na stolek . Potom jsem si vzala mobil a přes jednu aplikaci jsem vypla světlo . Potom jsem mobil položila na postel a zavřela oči . Po chvíli jsem upadla do hlubokého spánku .

Chcete další díl ?

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat