Love my Horse 9.část

20 3 2
                                    

Když jsme stáli před vchodem hlídač nás pustil do vnitř a my začali vnímat hlasitou hudbu. Když jsem se pořádně zaměřila na parket všimla jsem si Thomase . Když se na mě zaměřil očima stejně jako já na něj , začal si mě prohlížet od hlavy až k jemně krémovím podpatkám. Při pohledu na něj se mi začlo dělat nevolno . Nejen že jsem si všimla jeho ,ale i nějaké holky těsně za ním. Začala jsem panikařit když mu skočila okolo pasu a začala se na něj sladce dívat . Nemohla jsem z něho spustit oči a sledovala všechno co udělaly . Když se mu přilepila na rty vběhli mi slzy do očí,ale pořád jsem je musela sledovat. Když se od něj odkepila slabě šeptla „jdu si pro pití " . Když odběhla Thomasovy oči se na mě opět přilepili. Slzy mi tekli po tvářích a já k němu cítila jen nenávist ,ale přes to jsem ho chtěla spátky.

Pohled Thomase
Vnímal jsem hlasitou hudbu a nevěnoval se ničemu jinému než mé sladké Embr. Hudba byla hlasitá takže jsem neslyšel jak někdo vešel do budovy. Když jsem se otočil viděl jsem někoho koho jsem tu teď vidět nechtěl . Začal jsem si ji prohlížet a doufat ať to Embr neskazí. Chtěl jsem dát co nejvíc najevo že ke mě Embr nepatří ,ale když mi skočila okolo pasu a začala se na mě dívat věděl jsem že je to v p*deli. Ještě víc jsem to věděl když se mi přilepila na rty. Vychutnával jsem si to ,ale i litoval . Odlepila se a slabě šeptla „Jdu si pro pití " Pak ze mě jen slezla a utíkala k baru . Moje oči se opět přilepili na Sami která tam stála se slzami v očích .

Pohled Sami
Hned na to jsem v mém uchu uslyšela „co je zlato?" otočila jsem se a hned si všimla zamýšleného pohledu Jesie . V krku jsem měla knedlík takže jsem nemohla odpovědět . Když se mi po tváři spustili další slzy přitáhla si mě do obětí a začala mě hladit po vlasech . Najednou jsem ze sebe vykoktala jen „On" Hned na to se pohled Jesie zaměřil na Thomase který se stále na mě koukal. Opět se zaměřila na mě a jen slabě řekla „Nebreč" . Když jsem se odtáhla utřela jsem si poslední slzu a hned na to slyšela „Bacha řasenka " . Když jsem to uslyšela jemně jsem se usmála a byla o kus veselejší . Jesie se hned usmála taky a za ruku mě táhla k baru. Posadila mě na židličku a hned po tom si sedla taky . Po chvilce se nám barman začal věnovat .

Barman:Tak co si dáte ?
Jesie : Summer drink a dvakrát .
Barman :Osmnáct bylo?
Jesie:Jasně
Barman:Okej takže dvakrát ?

Hned jak to řekl jsem si vzpoměla na mamku jak říkala abych nepila. Jelikož svoji mamku poslouchám musela jsem odmítnout .

Sami: Jen jeden. Mě dejte Colu .

Barman kývl a začal nalévat . Najednou do mě Jesie drkla a křikla.

Jesie:Co blbneš?!

Na to jsem jen slabě šeptla .

Sami:Promiň mamka nechce abych pila .

Když jsem to do řekla Jesie kývla a začala pít svůj drink. Když i já měla na stole Colu strčila jsem do ní brčko a začala sát sladkou šťávu .

Jesie:Počkej tu jdu na záchod .

Kývla jsem a věnovala se opět sladkému pití . Hned potom co jsem vcucla poslední kousek co tam zbyl někdo na mě ze zadu zaklepal a já se hned otočila .

Názor ?
Natuš ln ❤️

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat