Love my Horse 5.část

34 4 3
                                    

Ach já kráva myslela jsem si že když začnem bude s toho hezký vztah.Vzdychla jsem si a byla docela sklamaná. Chtěla jsem mít za ty roky vztah a skoro svůj celý život chci toho blbečka. Už jsem to dál nechtěla řešit. V pokoji jsem se zamkla a následně začala brečet. Po tom co jsem vypustila všechny slzy co jsem v sobě měla vstala jsem a šla se upravit do koupelny,nemyslím si že s polosmytou řasenkou budu vypadat dobře a ktomu ji mám všude .Odemkla jsem a běžela jsem do koupelny kde jsem následně celý make-up odlíčila a udělala ho ještě jednou. Když jsem to na sebe zase všechno napatlala sepla jsem vlasy do culíku a oblékla jsem si uniformu a hned potom jsem si to mířila k Magienovy. Dala jsem na něj sedlo a uzdu a odvedla ho ze stáje . Po obědě mu vyměním seno a vodu. Řekla jsem si v hlavě a vylezla na Magiena se kterým jsem se jela projet po vesnici.

Sami:Do p*dele

Nechtěla jsem být sprostá ,ale v tu chvíli mi to normálně bůh povolil. Byl tam Thomas . Chtěla jsem rychle odcválat ,ale zdálky na mě zařval.

Thomas:Sami prosím nech mě to vysvětlit prosím .

Otočila jsem se a dá se říct že jsem ho zavraždila pohledem ,potom už jsem se jen nadechla a nacválala to k němu kde jsem ze sebe vyhrkla.

Sami:Co vysvětlit ?! Myslím že jsem viděla víc než jsem vidět měla !

Řekla jsem a přihmouřila jsem oči .

Thomas:Sami promiň dej mi prosím šanci . Já vím zachoval jsem se divně odpust mi prosím .
Sami: Thomasi měl jsi svoji šanci a je to tvoje vina že jsi ji podělal!
Thomas: Promiň já jsem blbeček. Po pravdě jsem tě i chtěl nikam vzít ,ale prostě jsem nevěděl jak to mám říct .
Sami: Víš já tě milovala do té doby než jsi se zachoval jako totální blbeček.
Thomas: Odpustíš mi?

Zeptal jse a udělal na mě psí oči . Já slezla s koně a on po mě taky. Zadívala jsem se do jeho hezkých tmavých očí a vykoktala ze sebe.

Sami:Jo

Thomas se Na mě usmál a já mu úsměv oplatila. Asi jsem kráva ,ale jeho oči a úsměv mě přesvědčili .

Thomas: Tak teda kamarádi ?
Sami: Jasně.

Usmála jsem se na něj.

Sami: Tak Jo měj se hezky a já už asi pojedu tak ahoj .
Thomas: Ahoj.

Rozloučili jsme se a jeli jsme každý zpátky . Po chvíli jízdě k dědovy jsem si to uvědomila . Já jsem se nezačervenala. Poznala jsem to kvůli tomu že mám vždycky divný pocit ,ale teď jsem ho neměla . Chvíli jsem se radovala a pak za jela k dědovy . Sundala jsem z Magiena sedlo a přivázala ho . Pak jsem vzala hrábě na seno a vyčistila jsem mu to tam. Když jsem tam dala i nové seno vyměnila jsem tam vodu a následně šla k Magienovy kterého jsem vyhřebelcovala a rozčesala jsem mu hřívu . Pak jsem ho zavedla do stáje a sundala z něj i uzdu . Potom jsem se sním rozloučila a šla jsem na oběd .

Převlékla jsem se z uniformi a vzala na sebe opět legíny a tílko.Zasedla jsem ke stolu a čekala na oběd .

Babička : Tady máš rizoto a nech si chutnat. Za chvíli jedu na služební cestu tak si to tady užij s dědou .

Hned potom co to do řekla mi dala pusu na tvář a rozloučili jsme se. Pak jsem začala jíst . Když jsem dojedla kopeček rizota uklidila jsem si po sobě . Hned jsem šla na horu a psala jsem Jesie co se dneska stalo.

Jesie:No vidíš a to jsi ho hned soudila.
Sami:Heleď přestaň nemám to ráda když se nikdo takhle chová .

Pak jsme si cca 15 minut psali. Byla jsem pak nějak unavená a tak jsem se rozloučila s Jesie a během chvíle jsem usla.

Chcete další díl ? Názor ?
Vaše Natusln

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat