Love my Horse 12.část

28 5 4
                                    

Pohled Sami

Když už jsem u školy vyhlížím Jesie ,která má zdřejmě zpoždění .
Hned na to opatrně vcházím do budovy.

Zavírám skříňku a otáčím se . Nestihnu se ani otočit a jedna pro mě známa ruka se objeví vedle mě na skříňce . Opatrně se otáčím .
„Thomasi?"
Špitnu a hledím na něj.
„Hele vážně promiň , jsem blbeček . Mrzí mě to ."
Řekne a svůj zrak přesune k zemi .

„Proč bych ti měla odpouštět ? Už jsem to udělala a teď to ho lituji ."
Odseknu .
„Lituješ?"
Zašilhá po pohledu.
„Jo."
Zasyčím .

On ale už u mích úst má ty své. Naše rty spojí a začne s nimi kroužit.Hned na to mě začne líbat a svojí druhou rukou mě chytí na boku.

Já se ale nebráním ,své ruce zabořím do jeho rozcuchu při čemž si trochu vyjedu na špičky.

„Sami prober se!"
Křikne na mě mé svědomí .
Hned na to ho od sebe odstrkuju a otáčím se k němu zády . Blesko rychle otevírám skříňku a když už mám na sobě přezuvky ,fláknu s dvířkymi tak až to musela slyšet celá škola .

Odcházím a ramenem drknu do Thomase který se z toho očividně ještě neprobral.
Nechám ho tam stát a chodbou se blížím k velkým schodům.

Najednou mě nikdo plácne po zadku a já nedělám nic jiného než se prudce otočit .

„Michael..."
Zašeptám si v duchu a hledím na toho hnědovlasého ďábla.

„Ahoj Sami ,prosímťe odpust.Byl jsem vožralej,nechtěl jsem."
Špitne a myslí si jak je to v pohodě .
„Michaele ty víš že jsem o tebe měla strach.A pak tady na mě ještě něco zkoušej.Jsi pro mě mrtvej!"
Výkřiknu a beze slova od něj odcházím.

Už ani nemá odvahu to zkoušet a otáčí se a odchází na záchodky .

Hned jak se ocitnu ve třídě vydechuji si a ohlížím se kolem jestli tu Jesie náhodou není .Boužel hledám marně a odcházím si sednout na své místo.

„Co si takhle dneska nikam vyrazit ?"
Ozve se za mnou známí hlas a já se s úsměvem otáčím . A teď ,aby jsme si to ujasnili, je to Jackob.
Je to můj kamarád kterého jsem boužel omezovala kvůli bližším kamarádům .

„Jasně ."
Projela jsem jazykem po spodním rtu a mile se usmála.
„Kam by jsi tak chtěla ?"
Zeptal se a projel si rukou své hnědočerné vlasy. Jeho zelené oči s modrou skvrnou se mi vpíjeli do těch mích.
„Já nevím."
Špitnu potichu a poškrábu se ve vlasech .
"Vezmu tě do nějakýho centra na coffe ,co ty na to?"
Mrkl a úsměv mi oplatil.
„Tak Jo ,ve tři si pro mě přijeď,budu čekat ."
Kývnu a už jen vnímám jak odchyzí do nějaké party kluků včetně dvou nafoukaných holek. Hned na to zazvoní a mi už začínáme naši pondělní nudnou rutinu.
___________________________________
Po skončení celé školy včetně oběda už jen odcházím ke skříňce a přezouvám se do mých tenisek.Zavírám skříňku a už jen odcházím ze školy .

Po cestě samozdrmejmě potkám člověka který se mi za ty dva týdny hrozně zhnusil.

"Sami já tě miluju..."
Vydechl a jeho oči se vpijí do těch mích.
„Nehci tě stratit,já tě miluju Sami."
Opakoval stále dokola. Nemohla jsem se ani hnout ,mé nohy byli doslova přilepené k zemi. Ale zároveň jsem nemohla ani mluvit. Jako bych už vůbec neměla duši .

„Odpust mi"
Věta která mě vrátila na zem a já jsem se zase mohla hýbat .

Neodpověděla jsem a jen jsem bez jakéhokoli citu pokračovala dál v cestě .

Najednou u mě zastavilo Tmavě modré auto a stáhli se okénka.
Jacob se na mě jen usmál a poklepal na sedačku na náznak ať si sednu.

Bez jakéhokoli váhání jsem nastoupila do auta a už jen vnímala ten jeho obličej který byl zamořený v smutku.

„Udělal ti něco ?"
Zeptá se zvědavě a jednou rukou si sjede po vlasech.
„Ne ,jsem v pohodě ."
Usměju se a koukám už jen na můj dům ke kterému se pořád přibližujeme .

Když zastavíme vystupuji a Jackob hned za mnou. Chvíli jde vedle mě a pak čeká než odemknu. Nechtěla jsem nic říkat ,přijde mi to neslušné .

„Tak ve tři ."
Kývnu a zabouchávám za mnou dveře .

On už jen odjíždí s tým že mi ještě trochu zamává.Hned na to vbýhám do domu a hned do mého pokoje.

Nervózně se podívám na mobil . Jelikož jedu za třicet minut, jen si rychle dodělám řasenku a krémovou rténkou obkroužím pusu.

Hned na to na řadu přichází oblečení.Chvíli se v něm prohrabuji ,ale když najdu šedé kraťase s bílím crop topem mám vyhráno . Všechno to na sebe návléknu.

Najednou mi přijde SMS a já si jí se strachem a motýlkama v břiše prohlížím .

Další (kratší) díl je za námi 💞
Kdo myslíte že Sami napsal?
Udělala Sami správně ?
Budu se na vás zase těšit ,vaše Natuš ln❤️💓

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat