Love my horse 8.část

29 3 1
                                    

Po dojezení jsem už jen obula boty a rozloučila se s dědou . Nasedla jsem do černého auta a mávala dědovy . Když jsme zajeli za sloup přestala jsem mávat a s kapsy si vytáhla mobil. Zapojila jsem sluchátka a začala poslouchat příjemnou hudbu hrající v mích uších . Najednou mi přes hlasitou a příjemnou hudbu naskočil zvuk sms. Prstem jsem odemkla mobil a koukla se kdo mi psal .

Thomas:Nechtěla by ses u mě stavit?

Nad sms jsem byla trochu zaražená . Absolutně jsem nevěděla co mám odepsat ,ale přes velké váhání jsem se rozhodla že ten čas bych radši strávila s Jesie . Asi se ptáte proč ,no je to jednoduché . Jelikož jsem typ holek který se SAMI s klukem bojí být ,ale přes to nějakého chtějí mít bych radši byla s mojí retardovanou kamarádkou. Proto jsem odepsala trochu se skutkem že nemám čas . Hned potom jsem napsala Jesie pokud bych se dnes nemohla stavit. Pak jsem vypla mobil a dále poslouchala písničky. Po cca 10 minutách se mi zapl displej a s otravným zvukem se zatřepal. Když jsem viděla sms usmála jsem se a věděla že dnes mám co dělat .

Jesie:Jasně puso .Tady máš místo vždycky .

Vypla jsem mobil a opět poslouchala hudbu která mě uvolňovala a trochu i uspávala. Po asi 5 minutách mi začaly těšknout víčka a já začala upadat do říše snů.

Táta :Sami zbuď se , jsme doma.

Řekl a usmál se na mě . Pomalu jsem začala otevírat rozespalé oči a hned na to jsem si je prožmoulala . Táta otevřel dveře a ovladačem otevřel kufr. Hned po tom v něm naštrachal můj malý růžový kufřík a položil ho na zem. Vyškrábala jsem se z auta a vzala můj malý kufřík za tyč a vezla ho ke vchodovím dveřím . Taťka s kapsy vytáhl kroužek s klíči a začal v nich hledat ten který právě potřebuje . Když našel strčil ho tam a začal otáčet než se dveře odemkli. Vstoupila jsem do vnitř a kufr odložila do kouta . Sklonila jsem se k botám a začala je ze sebe svlékat . Když mi na nohou zbyly jen ponožky s kawaii obličejíčkama namířila jsem si to do obýváku kde jsem si sedla na pohodlnou sedačku . Z kuchině se ozval známí hlas „Ahoj zlato .Tak co u dědy ?" Hned na to jsem odpověděla .

Sami:Dobrý.

Nechtěla jsem se tam vykecávat a proto jsem se zvedla a mířila to po schodech do pokoje. Oblečení které jsem na sobě měla jsem ze sebe v pokoji svlékla a v šatníku si vybrala něco v čem by jsem mohla jít k Jesie . Když jsem to tam párkrát prohrábla našla jsem oblečení které se mi opravdu líbilo .

Zdřejmě to bylo nové

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zdřejmě to bylo nové . Protože jsem tohle nikdy na sobě ne nosila . Hrozně se mi to líbilo a tělové podpatky společně s černou kabelkou a s stříbrným náhrdelníkem byli toho všeho třešničkou na dortě. Když jsem usoudila že tohle oblečení bude škoda nikde ne ukázat vytáhla jsem mobil a napsala Jesie .

Sami:Ahoj zlato . Mrkni prosím po nějakém klubu . Mám supr obléčo a ráda bych nikam zašla.

Po chvíli mi přišla sms a já se nad ni po usmála .

Jesie:Jasně pipi.Jeden jsem našla je to kousek od obchodního centra. Řeknu taťkovy aby nás tam hodil.

Nad správou jsem si i trochu poskočila a hned řvala dolů na mamku.

Sami:Mamí jdu s Jesie do klubu .
Mamka:Jasně zlato ,ale vrať se do jedenácti a nepij alkohol!
Sami:Jasně zatancujem si a po bavíme .
Mamka:Dobře.

Hned potom jsem uháněla do koupelny kde jsem vyndala make-up a začala se líčit .

Když jsem vypadala tak nějak jak jsem vipadat chtěla ,ještě jsem si do očí dala čočky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem vypadala tak nějak jak jsem vipadat chtěla ,ještě jsem si do očí dala čočky . Vlasy jsem rozčesala a nechala je rozpuštěné . Hned na to jsem vyběhla s koupelny a v pokoji si do mé černé kabelky dala mobil a peněženku . Ještě před tím než jsem tam mobil dala jsem napsala Jesie .

Sami:Tak co kdy přijedete?

Po chvilce mi pípl mobil a já ho odemkla . Hned jsem si zobrazila zprávu a usmála se.

Jesie:Heleď už jsme na cestě . Tak nějak za 5 min jsme tam.

Mobil jsem opět vložila do kabelky a běžela ke schodům. Dole na mě už čekala mamka s úsměvem na tváři .

Mamka:Tý Jo sluší ti to .
Sami:Díky mami. Za chvíli jsou tu tak už jdu před barák .
Mamka:Jasnačka jen mysli na to že jdeš zítra do školy tak když tak fakt do těch jedenácti .
Sami:Mami neboj .Stejně tam tak dlouho nevydržím. Podle mě tam do devíti maximálně .

Řeknu a uculím se . Hned na to vycházím s pouhým „ahoj" z domu . Když před domem čekám nějakou chvíli přede mnou se objeví stříbrný Mercedes .Když zastaví hned z něj vylétne má kamarádka . Obejme mě a začne si mě prohlížet stejně jako já ji. Na sobě má kraťase a bílí croptop s fajne výstřihem. Make-up má jemný tak jak to ona umí nejlépe a doplňkem jsou stříbrné naušnice a bílá kabelka . Vlasy má rozčesané a volně puštěné. Hrozně jí to slušelo a od jejího pohledu na mě jsem myslela že si myslí to samé . Když přestala naše pozorování nasedli jsme do auta a začaly kecat.

Jesie:Ty brďo jseš úžasná .
Sami:Ty taky .

Po tom co jsme si řekly jak moc nám to sluší se Jesie trochu zarazila a řekla .

Jesie :A do kolika vůbec můžeš ?
Sami:Do jedenácti maximálně .
Jesie :Dobrý.

Když jsme po cca 30 minutách dorazili na místo odpoutali jsme se a poděkovali strejdovy za odvoz . Vystoupili jsme z auta a hned si to namířili za hlasitou hudbou .

Další kapitola na světě ❤️
Vaše názory ?
Natušln

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat