Love my Horse 4.část

44 5 2
                                    

Vzbudil mě nepříjemný zvuk z kuchyně . Babička si zdřejmě mixovala jahody v mixovači. Byla jsem totálně naštvaná protože jsem chtěla vstávat v 9 ,ale samozřejmě mě vzbudí ten blbí zvuk v 7. No po chvíli se snažení usnout jsem to prostě vzdala a vstala z postele . Šla jsem přímo do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a hned po tom jsem si rozčesala jemný rozcuch co jsem měla na hlavě . Vlasy jsem sepla do culíku a prožmoulala jsem si oči . Koukání se na zrůdu v zrcadle jsem ukončila když jsem si vzala babiččinou kosmetickou taštičku a začla se líčit . Nejdřív jsem dala make-up a na něj bronz který jsem zakryla pudrem potom jsem si nandala menší vrstvu řasenky a udělala slabší stíny . Pak jsem vše uložila do taštičky a uložila spět na místo . Vyšla jsem z koupelny a sešla schody . Pozdravila jsem babičku a šla si udělat snídani . Babička mi nabídla palačinky ,ale snažím shodit takže jsem odmítla a vzala si okurky které jsem dala na namazaný celozrný chleba. Pak jsem si sedla ke stolu a chtěla se v pohodě a klidu na snídat . Už jsem skoro měla dojezeno než mě babička ze zhora zavolala že mi přišla zpráva . Protočila jsem oči a otráveně jsem se zvedala z místa . Vyšla jsem schody a šla si pro mobil. Zmáčkla jsem kulaté tlačítko pod dysplejem a podívala jsem se kdo mi psal.

Thomas: Čauky kočičko.

V tu chvíli jsem byla v šoku a nevěděla jsem co mám odepsat . Měla jsem své tři nápady zamilovaný , znechucený a naštvaný . Byla jsem v tu chvíli debil a odepsala mu první variantu.

Sami: Čauky .

Odepsala jsem a  po chvíli jsem si to uvědomila . Ihned odepsal romantickou zprávou . Neměla jsem náladu a ani smysl proč bych ji otevřela a odešla z toho. Vypla jsem mobil a slabě jsem se začervenala . Mobil jsem si vzala sebou dolů a sedla jsem si ke stolu kde jsem následně snědla jídlo . Uklidila jsem si po sobě a šla se převléct do pohodlného oblečení .

Když jsem se převlékla snažila jsem se na to zapomenout ,ale nešlo mi to pustit z hlavy ,proč by vůbec něco takového psal? V tu chvíli jsem si do hlavy kladla milion otázek proč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se převlékla snažila jsem se na to zapomenout ,ale nešlo mi to pustit z hlavy ,proč by vůbec něco takového psal? V tu chvíli jsem si do hlavy kladla milion otázek proč . Nevěděla jsem co si o tom mám myslet ,ale pak mi to došlo .

Sami : Je to kluk na jednu noc .

Zašeptala jsem si . Nevěděla jsem to . Myslela jsem si že je to milej kluk a ne nechutný magor. Zapla jsem Facebook a psala Jesie .

Sami: Jesie kápla jsem na to je to nechutný blbí magor .
Jesie: Kdo ? Thomas?
Sami: Jo! Píše mi zamilované zprávy a sotva se známe .
Jesie: Aha...
Sami: Co mám dělat co mám dělat ??!
Jesie : Nevim...

Nevím jestli se mýlím ,ale takové zprávy by mi nepsal kdyby nebyl takovej debil . Nemohla jsem tomu věřit .

Pokračování příště .
Omlouvám se za kratší díl ,ale nevěděla jsem co tam napsat . Pokud jste nedočkaví jako já tak se můžete těšit na další díl maximálně za 2 dny možná i dřív nebo později . No nic krásný zbytek Dne a Sorry za dlouhé vypisování .

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat