Love my Horse 11.část

32 4 2
                                    

Podívala jsem se pozorně a uvědomila jsi že Michael sedí venku . Ihned jsem otevřela dveře a běžela za ním . Zadívala jsem se mu do očí a najednou si něčeho všimla .

Sami:Fuj Majkle vyplivni to.
Michael:Sami Sami Sami ... Už jsem dost velký na to ,abych si mohl zapálit a trochu se opít ne ?

Znechuceně jsem kývla hlavou a hned na to mu vytrhla poloprázdnou flašku z ruky .

Michael:Samuelo vrať mi to !
Sami:Nejsem Samuela a nevrátím! Poď dopravím tě domů.
Michael:Nikam nejdu Samuelo a vypadni !

Zařval na mě. Hned na to jsem flašku silně rozbila o chodník a slyšela jak nadává ještě víc . Nevšímala jsem si toho a nahla se mu k puse pro cigaretu. Jak ale poznal co dělám silně mě kopl do hrudníku a tím mě shodil k zemi . Když jsem dopadla už jsem jen cítila pekelnou bolest hlavy .  Nějak po chvilce jsem uslyšela pár slov .

Jesie: Ty kreténe táhni domů.
Michael: Jesiko co to tady hraješ nic jsem ji neudělal.
Thomas:Co se tady sakra stalo ?
Jesie:Ublížil ji ! A ty se do toho nepleť !
Thomas: Proč sakra!?
Jesie:Ublížil si ji!
Thomas: Já nechtěl !
Jesie: To určitě ! A teď uhni jdu volat tátovi .
Thomas:Nekecám a kdyby něco tak ......

To bylo všechno co jsem slyšela před tým než jsem upadla do bezvědomí . Byl to divný pocit vypnout na chvíli úplně mozek. Tolik vzpomínek a myšlenek se najednou vypnou a vy jste v úplném klidu ,ale i zároveň nevíte o svém životě . Nic nevidíte kromě temnoty černé barvy . Necítíte nic . Ani bušející srdce které zachraňuje celý váš život .

Otevýrám oči a začínám se rozhlízět zmateně po celém pokoji. Hned na to mi do hlavy vlétnou všechny ty myšlenky a já si uvědomím že jsem u sebe v pokoji. Mamka sedící vedle mě na posteli se hned nahne a stiskne mě do své náruče .

Mamka:Je ti dobře ?

Jemně zašeptá a já jemně kývnu .

Mamka:Počkej tu donesu ty nějaké jídlo a čaj .

Řekne a dá mi pusu do vlasů a hned na to odchází z pokoje. Najednou mi pípne sms v kabelce na nočním stolku a já se pro něj unaveně sáhnu. Pomalu otevírám kabelku a odemykám mobil .

Jesie:Tvá mamka mi napsala že jsi vzhůru .Je ti dobře ?

Sami:Jo už je mi dobře .

Napíšu a vypínám mobil . Zamířím očima na hodiny a pod myšlenkou že je deset hodin se ještě víc unavým. Na nic  nečekám a nad šílenou únavou zavírám oči a upadám do říše snů.

„Sami jak ti je?" Slyším hlas svého otce a následně otevírám oči . „Je mi dobře ." Řeknu a slabě se usměju.„Cítíš se na to jít do školy ?„ Zeptá se a podívá se na mě zamýšleným pohledem . „Asi Jo " Říkám a následně rukou hledám mobil . „Ale teď už musím vstát za hodinu tam mám bejt". „Dobře,ale opatrně ". Řekne a dá mi pusu do vlasů . Nad tou větou zvednu pravé obočí ,ale i tak vstávám a mířím si to do koupelny.Vymačkávám pastu na kartáček a kroužím s ním po každém zubu. Následně pěnu vyplivávám a rozčesávám si vlasy. Hned na to beru gumičku a vlasy sepínám do culíku . Otevírám šuplík a vyndavám svoji kosmetickou taštičku . Make upem překryji malou modřinku na tváři a trochu větší u oka . Pak už jen nanáším řasenku a dehydratuji popraskané rty. Když mám vše hotovo jazykem si přejedu po spodním rtu a vystupuji s koupelny.

Dojdu dolů a sedám si na židli .Najednou mi ruka narazí na malý papírek a já očima sleduji co je tam napsáno.„Sami už jsem musela do práce tak si najdi něco dobrého v lednici a nezapomeň si udělat svačinu . Máma." Nad psaníčkem protočím oči a unaveně se zvedám.Dojdu k lednici a hledám něco dobrého .

Když dojím jogurt s ovesnými vločkami vkládám boxík se svačinou do tašky a následně se poškrábu ve vlasech.„Ale ne " Řeknu nad vzpomínkou že se sem Michael přestěhoval.Trochu se zastraším nad myšlenkou že mi znovu ublíží . Vím že byl opilí ,ale muže být na mě naštvaný s toho že měl průšvih .

Před několika hodinami
S Michaelova pohledu
„Ty hajzle co jsi jí provedl!?"
„Muže si za to sama"
„Chceš abych ti rozbil držku !? Takhle semnou mluvit nebudeš !"
"Můžu si s takovým hajzlem mluvit jak chci!"
Říká můj nevlastní otec a hned na to mi vráží facku.
„Ty kreténe ! Budu tam mít modřinu!"
„Z facky? Jseš dokonce i blbej "
Říká naštvaně a znovu si na mě otevýrá hubu.
„Co když tě zavřou Majkle!? Já ti kauci platit nebudu!"
„Proč by měli ? Mého kamaráda za to taky ne zavřeli a udělal to už několikrát !"
„Proč si na mě sakra takovej nemůžu za to že ti chcípl fotřík!"
Když do řekne větu sesmutním a odcházím do pokoje.

Názor?
Vaše Natuš ln ♥️

Love my HorseKde žijí příběhy. Začni objevovat