Mai târziu încă te voi iubi

28 5 0
                                    

Încâ 60 de zile până la nuntă

Nu mi-a fost atât de greu să trec peste diminețile alături de tine, nici peste săruturile tale sau atingerile tale. Cel mai greu îmi este să trec peste privirea ta, acei ochii ce spun atâtea și îmi trasmit multe. Se zice că ochii sunt oglinda sufletului. Însă asta chiar este adevărat? Pentru că dacă așa este, aș fi acționat de mult. Acea privire, dragule, mă înnebunește. Doamne, nu înțeleg, de ce acea privire m-a făcut să te iubesc. Uneori pari așa de rece și indiferent, asta până facem contact vizual. Aș da orice să știu ce gândești, când te uiți așa la mine.Unii sunt dependenți de tutun sau droguri, eu sunt dependentă de aceea privire. Sunt așa de îndrăgostită, încât cred că timpul stă în loc, când mă privești.
Parcă te blochezi, sau poate sunt doar nebună. Oricare din aceste variante ar fi, eu vreau ca tu să știi că te iubesc.

Au trecut 2 săptămâni de când Nicole a fost reangajată, iar noi am avut o seară minunată. Am fost plecată în Franța, pentru câteva zile. Am încercat să trec peste tine, însă asta nu s-a putut timp de câtiva ani, așa că acele zile nu m-au ajutat. Timpul trece, iar nunta mea se aproprie. Să am emoții, că tu încă nu ai făcut niciun pas pentru a o anula? Cred că aștepți momentul potrivit și acesta va fi chiar în seara asta. Vom cina. Noi împreună cu Nicole și Nate, la voi acasă. Sigur prințesa va încerca să mă otrăvească,dar promit că nu voi sări la bătaie. E o seară importantă și stiu exac, cum mă voi îmbrăca. Mai știi rochia, pe care o purtam când m-ai cerut prima dată? Ei bine, acum o să fie a doua oară, dar tot la fel de emoționată am rămas.

Încă nu realizez că mai am așa de puțin până la nunta mea cu Nate, iar eu nu am timp și nici nu vreau să mă ocup. Bine că o am pe mama și pe Kate. Ele m-au ajutat cu locația și biserica, însă tortul și rochia nu-s gata. Și nici nu am trimis invitațiile. Oare vei veni? Eu cred că o vei face și sper că singur.

Înainte de a mă pregăti pentru cina cu tine, chiar trebuie să merg să-mi cumpăr o rochie de mireasă. Nu pot purta aceași rochie și la nunta cu Nate. E specială, exact cum ești și tu Chris. Plus că vreau să te surprind, când mă vei vedea în rochia cumpărată de mama ta. O să merg cu mama, Kate și mama lui Nate. Vreau o rochie simplă și ieftină. E greu când trebuie să plătești pentru două nunți. Ce bine, iubire, că ești avocat și îți poți permite.

După câteva ore, am găsit o rochie simplă, iar acum o să mă pregătesc de marea întâlnire. Am emoții. O să fie o seară specială, o să fie seara în care ne vom declara iubirea.

Intru cu Nate în restaurant și ne așezăm la masa rezervată. De ce întârziați, Chris? V-ați certat pe drum și ea nu mai vine? Sunt așa de emoționată, sper că mă vei cere în această seară. A venit și Nicole, cred că e mult mai bine că a venit și ea, o să aibă o surpriză destul de urâtă, dar ce bine că încă nu și-a cumpărat o rochie.

Trebuie să vină desertul, iar noi am discutat doar despre nunțiile noastre. Sunt plictisită, Chris. Vreau să vorbim despre noaptea noastră de amor, nu despre ce dorește să mănânce prințesa, totuși nu sună așa de rău acel meniu. Acum e momentul potrivit pentru a le dezvălui dragostea mea față de tine.

- Nate și Nicole, eu și Chris vrem să vă spunem ceva foarte important, acum vreo 2 săptămânii am fost cu Chris la un hotel...
- Pentru că Eloise a trebuit să semneze acel contract, scumpo. Știu că urăști, când aduc lume acasă.

Poftim, Chris? E o glumă proastă? De ce nu poți să le spui? Îți este rușine cu mine? Ce s-a întâmplat? Sunt doar o joacă pentru tine? Dacă sunt doar asta, o să regreți mult Chris. Nu pot să cred. Ne iubim așa de mult, iar tu ce faci? Poate vrei să păstrezi acest moment pentru ziua cea mare. Sigur asta este! Nu pot să cred! Ești un adevărat bărbat!

-Pentru iubire! ai zis tu, în timp ce ai ridicat paharul de vin pentru un toast.

Știam că acel toast este pentru iubirea dintre noi, pentru tot ce a fost și o să fie. A fost acel fior, pe care l-am simțit când buzele ni s-au atins. Încă ții la mine, Chris.
Poate în seara asta nu m-ai cerut, poate nu i-ai zis lui Nicole de noaptea noastră de amor, însă nu regret nimic. Știu că tu mă iubești și asta e tot ce contează. Cine are nevoie de păreriile altora, când noi suntem îndrăgostiții? Ești dragostea vietii mele și peste puțin timp ne vom uni destinele pentru totdeauna. Mai trebuie să așteptăm puțin pentru a fi fericiți. Timpul trece, Chris, însă tu vei însemna totul pentru mine în câteva zile.

Capitol nou! Este un capitol puțin mai scurt, însă mă voi revanșa data viitoare! Lectură plăcută!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 07, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mai știi când mă strigai iubire? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum