...

3.3K 62 8
                                    

Τα χρώματα δεν ήταν σωστά. Τα χρώματα γύρω του ήταν πολύ μα πάρα πολύ σίγουρος, ότι δεν ήταν σωστά.

"Μαλάκες, ότι μου δώσατε να καπνίσω νομίζω δουλεύει, γιατί τα μαλλιά της Σια δεν ήταν ροζ όταν ήρθα" άκουσε τη φωνή του βραχνή και έβηξε ξαφνικά πνιγμένος στον καπνό του δωματίου "Ή ήταν;" ακούστηκαν μερικά γέλια στο δωμάτιο. Το σκοτεινό δωμάτιο που του ήταν τόσο γνωστό. Κόκκινα φώτα καθάρισαν και βάθυναν την ατμόσφαιρα ταυτόχρονα. Ράφια στους τοίχους με άχρηστα πράγματα από την οικογένεια της Σταυρούλας, το κορίτσι που φιλοξενούσε. (Κόκκινα ήταν τις προηγούμενες φορές, τώρα είχαν ένα περίεργο μπλε. Γι'αυτό ήξερε ότι τα χρώματα δεν ήταν σωστά.)

Από την άλλη πλευρά του καναπέ, με τα πόδια της να τρίβονται στα δικά του, τα χείλια της Σια σηκώθηκαν σε ένα χαμόγελο καθώς στήριζαν ένα τσιγάρο.

"Γλυκέ μου, είσαι τελείως high" του είπε και γέλασε. Ο ίδιος έριξε πίσω το κεφάλι του και η κίνηση τον ζάλισε λίγο. Ξεφύσιξε τον καπνό που είχε μέσα στο σύστημα του, τον είδε να φεύγει σε μια λεπτή γραμμή από τη δύναμη των χειλιών του.

Τι σκατά έκανε αυτή τη στιγμή;

Γύρισε το βλέμμα του γύρω στο δωμάτιο και διάφορα πρόσωπα ήταν ξαπλωμένα παντού. Μερικά τα ήξερε, μερικά όχι.

"Δεν πρέπει να γαμιέσαι χωρίς προφυλακτικό" ακούστηκε η φωνή ενός κοριτσιού λίγο δίπλα του, καθισμένο στο πάτωμα. Είχε μπλε μαλλιά και φορούσε μια μπλούζα με ένα συγκρότημα που δεν ήξερε, από κάτω φαινόταν λίγο σορτσάκι αλλά ήταν ξυπόλυτη. Ένα αγόρι που καθόταν δίπλα της γύρισε προς το μέρος της.

"Εγώ θέλω γαμάω μουνί όχι πλαστικό" της πέταξε.

"Ναι μαλάκα, εσύ ή θα ξυπνάς για να καθαρίζεις σκατά ή θα πεθάνεις από AIDS" του είπε και ακούστηκαν πνιγμένα γέλια.

"Αμέ" έκανε το αγόρι και ήρθε κοντά της αρχίζοντας μια πιο χαμηλή συζήτηση που δεν έφτανε στα αυτιά του Δημήτρη.

Τα πόδια του ήταν απλωμένα στον καναπέ που είχε πιάσει αλλά η Σια πια είχε σηκωθεί για να πάρει άλλη μία μπύρα.

Την κοίταξε από πίσω. Οι γλωτοί της ήταν σταλμένοι από θεούς και τα πόδια της μακριά διαγραφόταν πανέμορφα από το μαύρο καλσόν που φορούσε. Η Σια ήταν φίλη και ο Δημήτρης ήξερε καλά ότι δεν θα αρνιόταν το οτιδήποτε.

"Ποιος πάει ένα πόκερ;" ρώτησε κάποιος τραβώντας την προσοχή του δωματίου. Όχι τη δικιά του.

μέχρι να τελειώσει [b×b]Where stories live. Discover now