Veee yeni kitap 😍 Desteklerinizi yorum ve Vote vererek gösterin lütfen:)
Elime içki diye verilen bardağı kafama diktim. Acı tadı genzimi yaktı.
Gözlerimi etraftaki eğlenen insanlara çevirdim. Bugün Ece'nin arkadaşı Sema'nin doğum günüydü. Ece zorla da olsa beni ikna etmişti gelmem için. Annemden habersiz evden kaçmıştım. Ama hiç pişman değildim. Gece eğlenmek her genç kızın hakkıdır. Doğal olarak benim de hakkımdı. Değil mi? Lütfen bana katılın vicdanımı rahatlatmam gerekiyordu...
Gözlerim bir yere takıldı. Bir kız bir adamın yanına oturmuş, kendini yamatmaya çalışıyordu. Kız resmen adamın içine girmişti. Ama adam onu umursamıyordu. Elindeki telefonla uğraşıyordu, kaşları çatık bir şekilde. Adamın kıza göz ucuyla aşağılıyarak bakmasıyla bir kahkaha attım. Kahkaha atmamla beraber herkesin bakışları bana döndü. O adamın da. Gözlerini görmemle yutkunmaya çalıştım. Açıkla koyu karışımı yeşil gözleri içimi ürpertmişti. Ve o çene hatları...Ece'nin kolumu tutup
"İzel iyi misin?"demesiyle kendime geldim.
Etrafa ters ters bakıp "Ne bakıyorsunuz ayı mı oynatıyoruz" diyip tekrar gür bir kahkaha attım.
Ece'de bana eşlik edip gülmeye başladı.Herkes önüne dönmüştü. Ben gözlerimi o büyük adamın üzerinden çekmiyordum. Yanındaki sümüklü kızdan da bu kız beni gece gece sinir etmişti. Evet kendimde değildim. Nedensizce birinden nefret ediyordum.
"Eceeğğğ" diye bağırdım.
"Bağırma sesini duyuyorum"
"Ece ben aşık oldum" Ece'nin gülmesiyle koluna vurdum.
"Ne gülüyorsun? Ciddiyim ben." Dedim ağlamaklı sesimle.
"Kime?"dedi gülmesini bastırarak.
Kafamla o yeşil gözlü adamı işaret ettim.
"O işte""Ooo baya yakışıklıymış" dedi. Ona şüpheci bakıp gözlerimi kısınca güldü.
"Saçmalama"diyip tekrar kahkaha attı.
Onu umursamdan sarsak adımlarla o adamın yanına doğru ilerledim. Yanında durdum. Bana bakmıyordu.
"Merhabaa" diye cırlamamla yanında ki kız tek bana bakmıştı. Ne diye bakmıyordu ki bana? Güzel bir kızdım ama yanında ki kız kadar cesur giyinecek kadar cesur değildim. Yüzüm asıldı. Kendimi bir an çirkin hissettim.
"İzel napıyorsun yürü gidelim" diyen Ece'yi duymamazlıktan geldim. Elimde ki içkiden bir yudum aldım. Ne iğrenç şeydi bu böyle.
"Heyy sana diyorum" diyip elimi önüne doğru salladım. Yanındaki sünepe kızın uzattığı eline baktım. Çıkardığı sese karşı kulaklarimı tıkamak istedim. Krdş o nsl ses??
"Merağğbaa tatlım" uzattığı eline bakıp güldüm. Hızlıca eline vurup bardaktaki birayı üzerine fırlattım.
Eceye döndüm. Bana ufo görmüş masum köylü gibi bakıyordu. Gözlerinde sanki korku kırıntıları vardı.
"Bittin kızım sen" demesiyle mal mal sırıtmaya devam ettim.
"Korkma kızım döverim ben bunu" dedim. Ece kaş göz yapmasıyla sağıma soluma baktım. Gördüğüm şeyle dua etmeye başladım.
Araya gittim ammina koyimm ben! Tövbe yarabbim ağzımda bozulmuştu benim bu gece!
Allahım sen koru.
Korkuyla sessizce "bu defa gerçekten bittim" diye mırıldandım. Karşımda üzerine içki döktüğüm kişi oydu. Pahalı olduğu belli olan adamın gömleğini bellemiştim.
Beni yicek gibi bakıyordu.
Hatta öldürecek gibi...
"Şey.. b-en..."dememe kalmadan hıçkırık tuttu. Tekrar güldüm. Salak gibi gülüyordum.
"Ben.." cümlemi tamamlayamadan kahkaha attım deli gibi.
Tekrar konuşmaya yeltenecekken ellerini dudaklarımda hissettim. Ve sustum. Elleri dudaklarımın üzerindeyken tekrar hıçkırdım. Bu ne Allah'ım? Rezillik düz boyu
"Sakın konuşma. Sesini duymak bile sinirimi tepeme çıkartıyor."dedi o kalın sesiyle.
Masumca ona baktım. Elini dudaklarımdan çekti.
"Anasını sikecem şimdi böyle işin." Diyip üzerine baktı.
"Abi sakin ol hallediriz şimdi" diyip onu sakinleştirmeye çalışan adama baktım. Bu çocuğu tanıyordum. Ece'nin arkadaşı Sema'nın 3 yıllık sevgilisiydi. Yani hani kişilik olarak tanımıyordum ama öyle aramızda bazen muhabbetleri geçerdi.
"Ben.. gerçekten o pislik kıza atacaktım"dedim.
Yanımdaki kızın cırlamasıyla sinirle kıza döndüm. Bana bağırıyordu.
"Sen kime pislik diyorsun kızım?"
Elimi belime yerleştirdim.
"Sana diyorum paçoz"dememle kız kolumu tutup beni sarstı. ( Mahalle karısı olma keyfi :d) Ece'nin tutmasına sinirlenip kendimi Ece'nin elinden kurtarıp kızın saçını tutup yolmaya başladım. Kızı yere düşürüp saçını yolmaya devam ettim. Hem saçını yoluyor hemde yüzüne tokatlarımı sıralıyordum. Ece'nin seslenişini ve beni tutma çabasına daha fazla sinirlendim. Belime sarılan kollarla kızın üstünden kaldırıldım. Kız altımdan kalkıp beni tehdit etmeye başladı. Herkes bizi izliyordu.
"Sen kimi tehdit ediyorsun orospu"
"Seninle işim bitmedi. Bekle beni sürtük" dedi.
"Gel sen bekliyorum seni ben" dedim aynı şekilde. Belimdeki ellerden kurtulmaya çalışırken.
Arkamda ki kendini bana iyice yaslayan erkek bedene dönüp"Ulan siz erkeklerde fırsattan istifade dayatmaya meraklısınız, orospu çocuğu. Biraaak!" diye bağırdım. Ece elini ağzıma kapatmasıyla elini ısırdım. Bağırarak elini geri çekti.
Beni tutan kişi beni büyük villadan çıkarttı. Havuza doğru götürmeye başladı. Ece arkamdan koşarak geliyordu. Sesini duyuyordum.
Laaan bu beni suya atacaktı.
"Biraaak beni vallaha itfaiye çağırım" diye tehdit ettim. İtfaiye nerden çıkmıştı ki şimdi jandarma çağırmamız lazımdı?
Havuzun yanında durdu. Kafamı çevirdim. Az önce üzerine içki döktüğüm yakışıklı ve o yeşil gözlerin sahibi adamdı. Gözlerine daha yakından baktım. Oda bana bakıyordu. Alayla güldü.
"Sen nasıl kızsın lan" dedi. Güldüm.
"İşte bende böyle bir kızım" diyip sırttım. O az önceki içerdeki katı insan değildi.
"Gül sen gül..." diyip beni suya itti.
Durun...
Ben yüzme bilmiyorum...
Suyun yüzeyine çıkmaya çalıştım.
Ama çıkamıyordum..
Ece'nin bağırışlarıyla suya biri atladı. Suyun altına doğru giderken bir el belime sarılıp beni suyun yüzeyine çıkardı.
Beni uzandırdığında öksürüyordum. Bana korku ile dikmiş olduğu gözlerini inceledim. Gözleri çok güzeldi.. bakışları da bir o kadar mükemmeldi. Kalbimin atışını hızlandırıyordu. Son kez öksürdüm. Ve yine kahkahaya attım. Bana anlamazcasina bakışlar atıyordu.
"Korkma ölmedim." Dedim gülmeye devam ederken.
"Harbiden malsın ammina koyim." Dedi ve siktir olup gitti. Gitmeyeydi iyiydi...
Bölüm sonu bana destek olun lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur
ChickLit"Beni aldattın."dedim. Göz yaşlarım durmaksızın akarken. Boncuk boncuk dökülen göz yaşlarımı elimin tersi ile sildim. Ellerimi karnıma götürdüm, okşamaya başladım. "Karnımda ikimizin çocuğu var, yanlış mıyım?" dedim. Hıçkırarak ağlamamak için zor du...