İnatla tekrarladığım akılsızlığı düşünmekten aklımı kaçıracaktım. Bu kaçtı? Yeşil gözlü adam'ı hayatımda sadece iki defa tek görmüştüm. İkisinde de adam'ı rezil etmiştim. Her defasında bu adam'a yanlış yapmaktan bıktım.
"Of Ece of ben neden hep bu adama yapıyorum salaklığımı?"
"Kızım şaka maka senin bu adam'a bir karezin mi var?"
"Ya ne karezim olacak? Tanımıyorum bile adam'ı"
"Ne bileyim İlk önce adam'ın yanına gittin tanışmaya, kız arkadaşı ile kavga ettin." diyip birden kahkaha attı.
"Sonra tekrar üzerine içki döktün adam'ın arkadaşlarının yanında daha sonra tekrar içki fırlattın. Daha ne yapacaksın?""Pardon da kiz arkadaşı ile kavga derken?" diyip elimi belime yerleştirdim. Hafif ona doğru eğildim.
"Aaa hatırlamıyor musun?" Diyip dört parmağını şaşırmış gibi açık olan ağzının üzerine kapattı. Ne kavgası ya?
"Ya Ece mal mal konuşma ne kavgası?" dedim. Dişlerini dudaklarıma geçirdi, gülmeye devam ederken.
"Kızım sen şimdi bu çocuğa neden içki fırlattığını hatırlamıyor musun?" Kafamı onaylamazcasına salladım.
"Kızım sen bu adam'ın kız arkadaşıyla birbirinize girdiniz. Kıza içkiyi fırlatacağına sarhoşluktan adam'a attın." Diyip bir tane daha kahkaha koy verdi.
"Ya hani meteor gibi adam'ı nasıl o boyalıya benzettiysen. Bende şaştım."
Oha ya, ya ben bunların hiçbirini hatırlamıyorum?
Ben kimseyle kolay kolay kavga etmezdim ki? Şüphe içinde Ece'ye baktım.
Elimi anlıma vurdum sinirle.
"Lan sen bana bunları niye anlatmıyorsun?"
"Ne bilim kızım hatırlıyorsun diye düşünmüştüm."
"Ahhğğ aglicam şimdi."
"Ağla ağla rahatlarsın" diyip gülmeye devam etti. Ayağımdaki ev terliği çıkartıp kafasına fırlattım.
"Gülme." Kafasına değen terlikle kaşlarını çatıp gülmeyi kesti. Sonra birden gülmeye devam etti. Allahım neden benim arkadaşım bu kadar arsız?
"Adını biliyor musun?" Dedim Ece'ye. Yatağıma uzanmış bir şekilde elindeki kataloğu inceliyordu. Katalog'u fırlatıp dibimde bitti.
"Sen aşık oldum derken ciddi miydin?" dedi. Şaşırarak gözlerini bana dikmişti.
"Ben mi sana aşık oldum dedim?"
"Ayy sen onu da mı hatırlamıyorsun? Kızım sen bir daha içme. Çocuğu gördüğün gibi aşık oldum dedin." Bence bu kız kafayı yemiş. Saçma saçma konuşuyordu. Kimse değil ben mi birine aşık olacağım? Tabi tabi...
"Barlas Balamir! Bende Seda'dan öğrendim."
"Barlas Balamir mi? İlk kez duyuyorum." dedim. Kalkıp Aslı'nın çekmecesinden laptop'u çıkardı. Tekrar yatağıma çıkıp oturdu. Bende yaslandığım kapı'nın arkasından kalkıp naptığına bakmak için hareketlendim. Yanına oturdum. Google girip 'Barlas Balamir' yazdı.
Yakından sadece kafasının olduğu mavi gözlerinin meydana çıktığı fotoğraf ile kalp atışlarımin hızlandığına tanık oldum. O gözler ne kadar mükemmeldi... Nasıl da güzeldi..
Bir kaç saniye gözlerim takılı kaldı. Ece'nin bakışları ile gözlerimi kaçırdım.
"Bu adam kim?" dedim umursamaz bir tavır sergilemeye çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur
ChickLit"Beni aldattın."dedim. Göz yaşlarım durmaksızın akarken. Boncuk boncuk dökülen göz yaşlarımı elimin tersi ile sildim. Ellerimi karnıma götürdüm, okşamaya başladım. "Karnımda ikimizin çocuğu var, yanlış mıyım?" dedim. Hıçkırarak ağlamamak için zor du...