Mindenvágyad valóra válthatod, de idővel, évekkel és biztos támasszal.
Író szemszög:
Angelika és Harry elmentek közösen futni. Harry egyre jobban belehabarodott a lányba és a lány is belé. A hét gyorsan eltelt a két szerelmes számára. Angelika örömmel látta szüleit. Harry pedig titokban lovas leckéket vett, hogy meglephesse Angelikát és visszacsalogassa a lovas világba. Angelika inkább a napokat Harry házában töltötte mint otthon a szülei ezt nem bánták mivel Harry sokat segített neki a tanulásban. Sőt önkénteskedett a kórházban hisz megszerette a helyet meg így több időt volt Harryvel. Egyre jobban érdekelték az orvosi dolgok. Viszont Angelika itt már vagy féléve nem ült lovon, Harry pedig kész volt és biztosan tudod ülni persze az idős Felhőcskén. Meg akarta lepni Angelikát egy lovas túrával és ebben a szülei is segítségére voltak.
Betekintés:
- Anya hova visztek – kérdi a lány kuncogva fogalma sincs, mi várja
- Majd meg látod – kuncog az apja majd ki kötik a lány szeme elől a kendőt aki leset állal néz Harryre aki ép leszáll a lóról
- Szia, kicsim – nyom csókot ajkára majd egy szárat nyom a kezébe
- Harry ezt meg hogy képzelted? – döbben meg
- Hát így, kérlek ülj fel – néz könyörgőn a lányra
- Lefogok esni – pánikól be
- Nem fogsz te sokkal tapasztaltabb vagy – mondja – na gyere – fogja meg a kezét
- De ugye vigyázol rám – kapkodja a levegőt
- Persze én foglak vezetni sétálunk egyet – mosolyog rá lentről Harry
Betekintés vége.
Harry végül elérte a célját Angelika újra bátran ült a lovon és nem retteget igazán büszke volt rá.
1 évre rá már versenyekre járt újra és már nem zavarta ha nem nyert. Persze ez is Harrynek köszönhető hisz ha Harry ott volt akkor csak az volt a lényeg hogy jól érezze magát a ló is és ő is nem érdekelte hogy ki mint mond vagy próbálják kihozni a sodrásából. A szülei Harryit már családtagként kezelték hisz rengeteget köszönhetek neki a lány kiegyensúlyozottságát, nyugodtságát,türelmét,a jegyei javulását, azt hogy újra lovaggól. Angelika mikor választás elé került mi szeretne lenni nem tudott választani amibe kicsit bele betegedet hisz lovagolni akart de közben érdekelték az orvosi dolgok majd Harry felvetette az ötletet hogy kialakíthatnánk Angelikán egy terápiás lovas részt ahova beteg gyerekek jöhetnének így Angelika mindkét vágya meg marad. A lány végre megtalálta az álmát. El telt megint pár év és ahogy Angelika befejezte az iskolát úgy ereszkedett Harry előtte térdre és kérte meg a kezét. Az esküvőjük persze lovas esküvő volt szerencsére az évek alatt Harry szívébe is bele költözött a lovak iránti szeretett.
Angelika a következő évben kijutott az olimpiára és Díjugratásban el is hozta az aranyat amit Harrynek adott mert szerinte csak neki köszönheti hogy mind meg történt vele Angelika az egész média vagyis az egész világ előtt mesélte el hogy mi mindet köszönhet Harrynek és miért adja neki azt is elmondta hogy vissza vonul mert gyereket szeretnének. 9 hónap múlva született is egy kislányuk aki mind kettőjük szeme fénye volt.
Az ő történetük lényege hogy nem lehet minden csatát meg nyerni mindig vannak veszteségek. De minden veszteség után meg kell tanulni felállni és tovább lépni, egyre erősebbnek lenni. Sose szabad feladni a harcot mert lehet hogy a végén még te jössz ki győztesül. Minden vágyad valóra válthatod, de idővel, évekkel és biztos támasszal.
Vége.
Igen ezt a történetet nem terveztem valami hosszúra már előbb le akartam zárni, de akkor úgy voltam írom még hülyeség volt. Én így álmodtam meg. Köszi ha elolvastad minden kommentett nagyon köszönök és csillagot. Ha pedig már úgy is ezt olvasod néz be az új könyvembe ahol meg próbálom más belátásból bemutatni a Daddy kink-et ( B.D.S.M-et). Még egyszer köszönöm hogy velem tartottatok. <3 <3 <3 <3
YOU ARE READING
Bizalmasom H.S.
FanfictionJó lehet újszülöttnek lenni? Mikor minden új és még csak most ismerkedsz mindennel? Ezt 17 évesen meg élni elég nehéz, de van még valaki aki hisz benne hogy ugyan olyan leszek mint régen? Talán az ápolóm és az orvosom akik legjobban hisznek bennem...