1. Fejezet

1.1K 82 7
                                    

J-Hope's POV

Már sötét volt, kilenc óra pontosan, onnan tudom, hogy pont számot váltottam az előbb és akkor már az időt is megnéztem

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Már sötét volt, kilenc óra pontosan, onnan tudom, hogy pont számot váltottam az előbb és akkor már az időt is megnéztem. Bömbölt a fülembe a Bigbang egyik száma és mivel későre járt már, így ismét elkezdtem levágni az utat a jól megszokott csendes kis utcán keresztül. Kivettem a fülhallgatómat... lemerült a telefonom. Csodáltam az utcai lámpák fényét, mikor egy elágazódáshoz értem egy fiú futott felém. A ruhái véresek voltak, hisz a nyaka is vérzett. Mikor rám kapta mogyoróbarna szemeit nagy lendülettel szaladt felém, majd megragadta a karomat és magával rángatott. Alig bírt már futni, így már a végén én húztam őt magammal. A lakásom ajtaján belökdöstem, majd alaposan bezártam az ajtót és az ablakokat is. A fehér szőnyegen feküdt kiterülve, egy szót sem szólt, csak lihegett, majd hirtelen felült, de már késő volt, mivel a fehér szőnyegemen már egy vörös folt díszelgett.

- Sajnálom. - kapta rám ijedten a szemeit. Mikor elindultam felé ő hátrálni kezdett, mígnem nekiütközött a dohányzóasztalnak. - Tényleg nem direkt volt.

- Kit érdekel az a hülye szőnyeg... - mormogtam, miközben óvatosan az arcára simítottam a kezemet. - Mi történt veled? Miért vérzel?

- Nem fogsz hinni nekem, ha elmondom... - motyogta, miközben a lábát kezdte el bámulni, amin nem volt semmi. Nincs cipője, fél az érintésektől és vérzik.

- Itt szeretnél velem maradni? - kérdeztem, mire csak egy halvány bólintás volt a válasz. - El kell mondanod mindent, én rendőr vagyok... megteszek mindent, hogy biztonságba legyél.

- Rendőr? - kérdezte remegő hangon.

- Igen, rendőr. - mosolyogtam rá. - Miért valami törvényelleneset tettél?

Nem válaszolt, csak ült  és a lábát nézte. Hirtelen felindulásból megragadtam a karját és annál fogva magamhoz rántottam, majd felkaptam az ölembe és a fürdőbe vittem. Remegett és még mindig csak a lábát nézte.

- Vetkőzz! - szólítottam fel. A kezei remegtek, ahogy szó nélkül tette, amit mondtam. Elővettem az elsősegély ládát, mire visszafordultam már teljesen pucér volt. A testén harapások, karcolások nyoma látszott, a kék-zöld foltokról nem is beszélve. Mikor az arcához értem és oldalra döntöttem a fejét, megugrott, de egy szót sem szólt. Miután leápoltam a sebet meglepődve vettem észre, hogy itt is csak két fognyom volt és onnan jött ennyire tömény mennyiségű vér. - Mi a neved?

- V. - jelentette ki. Nem akarta, hogy tudjam a teljes nevét és ennek biztos, hogy oka volt. Együtt fürödtünk, mivel nem akartam, hogy rosszul legyen vagy valami, mint kiderült nem bírja a forró vizet. Adtam neki pizsamát és lefeküdtünk aludni, de nekem nem ment, így őt figyeltem, ahogy álmában a vonásai kisimultak... mosolyogni tudtam csak. Nagyon szép arca van, bár magas, de valahogy nem érzem, hogy ő valami férfias lenne... inkább érzem azt, hogy meg kell védenem.

Save Me (V-Hope AU) [BEFEJEZETT]Место, где живут истории. Откройте их для себя