Ell&Luq pov
"here,,,,your room" luq membuka pintu untuk Ell. Bilik yang bercat putih. "so yulkssss" Ell masuk kedalam memerhati aksesori bilik itu.rumah aku lagi cool.bilik ni terlalu kosong.
"ehem,,,,,"luq berdehem. Ell memandang luq yang tersengih macam kerang busuk.cuma dia tak ada kerang kat badan dia.
"kau dah buat apa tercegat kat sini?" tanya Ell dengan dingin."kau tau tak apa bezanya kau dengan dinding?" luq buat gaya daring dekat situ. Ell hanya dingin beku menjongket bahunya.
"dinding ni keras.takda beza kau dengan dinding.cuma kau ni pakai tudung.dinding takpakai tudung.langsir adalah"luq buat lawak tak berapa lawak. Lawak tu boleh diiktirafkan bodoh adalah.
"HA! HA!taak lawak"pintu dihempas oleh Ell.hampir lagi nak kena pucuk hidung Luq.kalau tak percuma buat plastic surgery.
Lish&Aish pov
"jalan tu cepat sikit, terhegeh-hegeh" marah aish sambil menolak lish masuk kebiliknya dengan kasar. "lembab"sambung aish lagi.
Bakkk... rasakan tendangan berpandu aku. Lish dah tersenyum kejam.aish dekat depan mata dia dah meniarap mencium lantai.
"Lish!!!!!!" dalam bilik tu dah bergegar dengan nama Lish. Lish hanya buat derk.malas nak layan mamat perasan dirinya bagus.
Sya&Syar pov
"kau bawak batu ke dalam beg kau"Syar mengomel.tak pasal-pasal aku pulak nak bawa beg budak ni.entah-entah budak ni bawa tengkorak.
"aku letak batu nisan kau dalam beg tu"tak semena-mena beg tu jatuh.
"woi,nak kata buta kau celik lagi.dalam beg tu komputer kesayangan aku,doh"tengking Sya bila tengok isi beg dia bersepah depan mata.
"aku tak kira,kemas beg ni"amboi,diva la vida sangat!!!mentang-mentang aku guardian kau, kau buat aku macam hamba.
"if aku tak nak"kaki syar diangkat tinggi-tinggi. "Fine" syar tersenyum puas bila sya mendengar arahan dia. Tau pun takut.aku gertak nak pijak aje.belum lagi nak hancurkan.entah macam mana budak tu.
"Better you show me my room"suara Sya makin dingin sedingin ais. "Infront of you is your room,"syar kenyit mata sebelum membaling kunci kemukanya sya.
"idiot.kau ingat kau jaga aku,kau boleh buat suka hati dekat aku.heh,,bawa botol air tepi beg galas, ada hari aku balas,"berpantunlah sya dekat situ bila tengok syar menghilang depan dia.
Fea&ryan pov
"darling, this is your room" ryan duduk diatas katil fea.fea buat muka meluat bila ryan panggil dia darling.aku rasa aku salah dengar.bukan darling tapi donkey.
"so how??it is perfect when it's yours,right"nak mengayat aku ke mamat ni.aku dengar, mamat ni memang makan gula tiap hari.that's why, people called him sweet talker.but I just hear, sawit talker.
"it is perfect when you go out of this room..."ayat Fea tergantung.zip beg dia dibuka.perlahan-lahan dia ambil isi begnya.mata ryan membutang.
"kau simpan ular dalam beg"ryan mulai menjauh. "yes, kau nak simpan untuk aku"kepala ular berwarna kuning putih itu diusap.
"nah" kepala ular itu betul-betul dihadapan muka ryan. Ular itu mengeluarkan lidahnya sehingga menyentuh hidung ryan.muka ryan tak payah nak cakap.pucat macam mayat.cuma dia ni mayat hidup.
"okey...okey, aku keluar"Fea ketawa terbahak-bahak.
Q&ad pov
"kau fencer"ad bercakap dengan Q ke? Q memandang ad.
YOU ARE READING
The Royal Private School
किशोर उपन्यासThe Troublemakers ~You act like you were protecting me but at the same time you also hurting me so badly, you are just like a nightmare that dress like a day dream. The Criminal Knight ~You gave me your heart,but never let me to explore it...