trouble maker pergi ke kelas dengam muka yang ceria kerana suka melihat the criminal knight macam org tak betul.luq&aish turun dari kereta sambil memegang kepala akibat pening.syar&ryan keluar dari kereta macam zombie dengan jaln tak betul.thor&ad dah termuntah sebab mual.zaff&is muntah angin je +pening kepala.yang paling sadis hidup dia zain lah sebab bukak je pintu kereta terus dia muntah hijau semua sebab zera nak balas dendam punya pasal.nasip pelajar lain tak tengok yang pengawas hot diorang tu macam org tak betul bila devil kids diorang yg bawak.kalau tak jatuh saham.
luq POV
"jaga kau ell,kau main2 dengan aku hari ni.tak pe....tak pe ....ni hari kau ...kau tengok lah nanti ape aku mampu buat untuk kau.aku akan pastikan kau kena lagi terok dari kau buat kat aku ell.you start this game.let's see who will lift the white flag first."dengan senyum memandang ell yang ada di dalam kelas.
aish POV
"your courage will make you trapped in my grasp.we wait and see what will happen next.aku akn pastikan aku dapat tawan perempuan yg violence macam kau.aku tak kan sesekali lepaskan kau macam tu je.let's have a sweet live with me lish."aish berkata dalam hati.
ryan POV
"kalau kau psycho aku akn buat dengan cara yang lebih terok.aku akan cuba pikat kau dengan ayat2 manis tahap babi sebab kau akn cair dengan aku lepas ni.aku akn buat psycho kau tu tak menjadi lepas ni.beware my lovely fea"kata ryan sambil merancang apa yg patut dilakukan untuk melemahkan psycho fea terhadap nya.
syar POV
"if i can hack all things.it's not impossible i can hack you.I'll hack your thoughts and deeds.jangan fikir aku tak mampu buat sya.aku akn pasti kan benda ni jadi supaya aku boleh kawal kau.get ready my devil kid"kata syar sambil merenung maklumat tentang sya di lp nya.
ad POV
"aku akn pasti kan kau kena lagi terok q.lagi seram dari senyuman kau tu.do not think I can not fight your smile killer.i'll kill you with your own smile.you'll know that your smile is the most venomous poison"kata ad dalam hati dengan perasaan yang geram dengan q sebab selalu kerja kan dia.
thor POV
"sial betul lah,nasip aku hidup lagi.aku akn balas dendam untuk semua ni.kau tunggu lah rai .lepas ni hidup kau aku berubah 360 drjah.kau akan menyesal.kau tunggu ape yg guardian kau ni mampu buat."kata thor yang dh bertmpl koyok kt kepala
zaff POV
"I will make sure your childish attitude will mature after this. I will make sure that you will think first before acting because all the actions you vexed me since you were under my care.aku akan buat kau menyesal sebab menyusah kan aku selama ni"kata zaff bila terlihat dee sedang bermain dengan kucing di tepi block A.
is POV
" I'm good looking outside but you do not know what I can do to repay all of you back. I'll make sure you see my bad side one by one. We wait and see you're capable of all this or not. kau belom kenal aku sape qish.kau akn menyesal sebab kenal aku."kata is di dlm hati
zain POV
"zera...zera....kau fikir dengan balas dendam macam ni kau dah menang lawan aku.hmpp..kau silap besar lh.kau main dengan api yg masih baby.lepas ni aku akan bagi kau main dengan api yg dag jadi datok api silap2 kau yg kena terkam dengan api ni nanti.aku masih mampu sabar tapi sekarang sabar aku dh hilang.so get ready to revenge "monolog zain
end POV
bilik khas the criminal knight
"aku rasa baik kita mula balas dendam dengan our devil kids sebab sekarang ni diorang dah melampau.nasib baik aku pening je,kalau aku muntah hijau macam zain tadi siap lh budak tu"kata thor dengan marah nya
YOU ARE READING
The Royal Private School
Fiksi RemajaThe Troublemakers ~You act like you were protecting me but at the same time you also hurting me so badly, you are just like a nightmare that dress like a day dream. The Criminal Knight ~You gave me your heart,but never let me to explore it...