~morning~
dum..dum..dum..
'oi cepatlah buka pintu ni kau tak nak pergi sekolah ke"marah luq.
"hoi hantu kau kacau aku pagi buta macam ni nape haa???kau tak tau ke aku tengah tidurr."tengking ell.
"kepala hotak hang pagi buta,,kau tak tengok dah cerah ni.baik kau bangun mandi,aku tunggu kau kita pergi sekolah sesama."arah luq.
"kau sape nak arahkan aku buat tu buat ni,,aku sepak kepala hang sat lagi,nakk???" marah ell.
"lantak arr aku sape kat kau ,,yang aku tahu sekarang ni kau mandi aku tunggu kat depan ni,, ke kau nak aku mandikan kau???aku kira sampai tiga kau tak mandi aku mandikan kau satu....dua......tii.....hahahahahaha baru kena gertak sikit dah takut"gerutu luq.
ell pov
aku terus berlari masuk kedalam bilik kerana takut si gila tu buat betul apa yang dikatakan nya.
end pov
30 minutes later...
"haa jom lah,,tadi cakap lambat,,aku dah siap dh ni"Ell mendekati Luq.luq tersenyum kemenangan bila lihat ell menurut arahan dia.
Lish&aish POV
"Woiii,,bangun....bangun" pintu bilik Lish diketuk kuat.mamat ni nak apalagi pagi buta.lish menarik selimut sehingga menutupi mukanya.Aish makin bengang bila Lish masih tak buka pintu. eyyy,, minah ni memang nak cari pasal dengan aku.
"Lish....bila aku buka pintu ni kau tak bangun,,,kau mati"aish memberi amaran.lish buat derk dan sambung mimpikan prince charming.ni lagi heaven daripada menghadap aish.
10 minutes kemudian...
Kedengaran bunyi pintu dibuka.lish masih tak ambil kesah.
"lish,,kau ni memang degil"oohhhh,,mamat perasan bagus ni.getus hati lish.lish masih berbungkus dalam selimut.malas nak ambil kesah dengan dia ni.
"kau cabar aku buat lish"selimut lish direntapnya.mata lish serta merta celik bila badan dia terasa melekit.shit...dia bangun dari katil...arghhhhhh....babiii punya mamat!!!!
"apa kau simbah dekat badan aku ni"marah lish.matanya memandang tangan aish yang membawa botol.
"minyak dari kantin"aish baling botol dekat muka lish.
"What the hell..you're dummy"lish terus masuk kedalam bilik mandi.wehhh,, minyak masak.macam mana aku nak bersihkan.arrggghhhh..aishh.
"kalau kau lambat,,bukan sebotol yang aku simbah,, setong minyak tu aku kasi free"
Sya&syar pov
"lepas ni aku kejutkan kau eh.kau mimpi indah indah sebelum aku masukkan kau dalam nereka"
"sya...,"perlahan syar memanggil.tak sampai sesaat sya bangun mengejut.
"argghhhhhhhh....rambut aku" cecair pekat hitam meleleh dirambutsya. "woiiiii....kau dah tak ada hotak ke?" sya menjerit bila rambutnya yang biru bertukar jadi hitam.
"aku buat dye baru untuk kau.amacam?" syar senyum bahagia.berjaya jugak aku bangunkan budak ni.
"benda ni susah nak buang.heartlesslah kau ni"
"well,that was the best way to wake you up"
Fea&ryan pov
"Wake up,,fea sayang"pintu bilik fea diketuknya perlahan.
"fea,, kau nak aku buka pintu ni ke sayang" fea didalam menarik selimutnya menutupi kepalanya. "fea,,,buka pintu" pintu bilik fea dibuka.tubuh fea dilihatnya berselimut.
YOU ARE READING
The Royal Private School
Teen FictionThe Troublemakers ~You act like you were protecting me but at the same time you also hurting me so badly, you are just like a nightmare that dress like a day dream. The Criminal Knight ~You gave me your heart,but never let me to explore it...