Chap 17

4K 199 27
                                    

Ell pov

Bow string ditarik. apalah nasib aku. luq jadi president kelab memanah. ada ke patut dia suruh aku teman dia berlatih.

"focus Ell" luq mengarah. arrow dilepas.

"seven points" erghhh.. tersasar lagi. ni semua sebab luq. aku tak dapat fokus sebab dia.

"Kau ni kenapa?" luq menanya.

"kau yang nak berlatih, kenapa aku pulak yang berlatih sekarang"

"Saje je" dia tersengih merampas bow aku. arrow disisi aku diambil satu.

"focus at me, darling" aku menjuling mata ke atas.

"aku dapat ten points. hahaha...," aku ternganga melihat arrow yang tepat pada sasaran.

"kau nak ikut aku pergi tournament ?" kening Ell terangkat.

"asal pulak?" buang tabiat ke apa. aku bukan ada kena mengena pun. despite, aku masih baru dalam kelab ni.

"takut focus aku hilang sebab terbayangkan kau setiap hari" erkkkk?!

heart attack???????????!

lish pov

swimming pool aku pandang. aku duduk di atas platform. sunyi dowh. tak de orang except akulah.

"Weh, kau buat apa kat sini? rindu aku eyh?" aish menjerit dari bawah. oh, alien tu ada dekat sini.

"buang masa aku je rindu kau. kau buat pe kat sini"

"aku tanya kau, kau tanya aku balik" aish menggeleng. "saja je aku kat sini, rindu nak berenang. Kau apasalah jadi hantu dekat atas tu?"

"Hantu kau, aish. aku kat sini nak cari ilham nak menjahanamkan geng gegediks" sebenarnya tak pun. aish menggeleng lagi.

"otak kau ni memang gila lah" dia tepis air dari kolam ke arah aku.

"basahlah. aku pakai uniform ni" marah lish. aish buat-buat tak dengar.

"aishhhhhh" cepat-cepat lish turun dari platform. dia ni memang nak kena. aish yang melihat lish dah bertukar jadi hulk tu terys terjun ke dalam swimming pool.

"aishh, kau ni memang nak kena"

"tangkap ar. hahahaha...," seronok ye kau gelakkan aku. lish terus ambil penyapu cleaner dekat bangku.

"okay, aku keluar. kau letak penyapu tu bawah" aish mendekati lish

"aku tak bodohlah" kata lish masih dengan penyapunya. "ahh, i believe that"

Arghhhhhhh....

jeritan lish bergema dalam ruang swimming pool ini. idiot, aish. boleh pulak dia jadi hantu air tarik kaki orang masuk kolam.

"Bahhhahahhahahhahaha," aish gelakkan lish.

"what are you going to do?" erghhhh... annoying betul.

"you're fool aish" lish pukul kepala aish sebelum naik ke atas.

"aku bodoh sebab kau" bisik aish melihat lish yang menghilang dari pandangan dia.

sya pov

"babe, tolong aku" sya yang tengah main temple run dekat sofa melihat syar yang dah macam Albert Einstein. rambut mengembang.

"shit. aku hampir lagi nak dua ribu meter"

"buat apa?" tanya sya dengan wajah bengang.

"nih, isikan semua data ni dalam database pengawas" kertas yang setinggi satu inchi itu dilihat. mak ai. gila banyak.

The Royal Private SchoolWhere stories live. Discover now