Chap 15

4.4K 219 58
                                    

"Pak cik tak tau nak buat apa dengan korang.tak sampai sebulan dekat sekolah ni, satu sekolah korang pedajalkan"pengetua mengurut kepala yang tengahnya botak.stress betul ke sampai rambut tengah hilang.the troublemakers senyum macam bukan mereka yang buat masalah.guardians mereka menggeleng kepala.

"pak cik terpaksa keluarkan modal untuk bayar semua kerosakan yang kamu semua buat terrmasuk bil hospital.setiap hari pak cik terima laporan tentang kamu semua"

"warden asrama dah tak nak tengok muka korang dekat assrama lagi"makin lebar senyuman the troublemakers.yess,kena buang asrama!guardians mereka memandang mereka dengan mata yang tajam.

"pak cik dah buat keputusan yang....,"

Tuttttttt........

Ell&luq pov

Aku tak taulah pakcik tua lish tu fikirkan.ada ke patut kami semua kena tingga satu rumah dengan guardians kami.hell!tatap wajah poyo ni sehari-hari mau luak aku.

"no hang out.kalau nak hang out jugak,aku hanger kau dekat dalam almari"kata luq.shit.aku ni baju ke kena gantung dalam almari.

"kau mesti dengar semua arahan aku no matter how.we need to stick together anywhere anyplace.lagi kau jauh dari aku lagi tu aku ikut kau"

"ikutlah ikut.nanti aku bakar kau macam aku bakar lizzy tu"kata ell dengan nada geram. "tak kesah.because I'm in fire because of you"ell menjeling tajam dekat luq.dia buat lawak bodoh pulak.luq tersenyum melihat wajah ell.cute jugak minah ni marah.merah muka dia eh.

"mana bilik aku.bilik trouble kids dekat tingkat tiga manakala guardians tingkat dua.so that kami boleh tengok korang sentiasa"

"lantaklah.aku nak naik"

Lish&aish pov

babi.sial.jahanam.gila betul otak pak cik aku ni.boleh pulak dia bagi aku tinggal dengan aish.sanggup pulak pak cik spend duit beli banglo tiga tingkat ni untuk kami.buangt duit betul orang tua tu.bagus bagi dengan orphanage ke.dapat jugak pahala.ni tak, membazir duit je.

"apa yang kau bebel tu" tegur aish dari belakang.mamat ni memang nak aku buat low kick dekat dia ke.

"jangan sibuklah,jahanam"marah lish.

"babi kau.kau ni tak boleh ke cakap baik-baik ke.mak bapak tak ajar or kau ni kecil-kecil dulu tak masuk diajar"tengking aish. "mak bapak jangan main,bro.mereka tak kacau hidup kau kan"balas lish dengan nada sama.macam buat competition sape paling kuat suara dekat sini.

"tau pun sentap.aku ingat ke heartless sangat sampai tak de emotion"aissh mengejak. "kau ingat aku binatang ke, babi.kau tu binatang.paling sesuai dengan kau babilah,babi"

"woi,korang nak gaduh laki bini dekat biliklah" jerit luq dari tingkat dua.

Aish dan lish membalas pandang. "naik kau sebelum aku bagi penampar dekat muka hang"arah aish melihat ketempat lain.

"mak bapak aku tak pernah tampar aku,kau pulak yang nak tampar aku.dayus" bebel lish sambil membawah luggange besarnya naik.

Emotionless betul kau ni lish.aish menggeleng kepala.

Sya&syar pov

"weh,password unifi kat sini apa?"tanya sya slepas masuk ke dalam banglo. "sini tak de unifi"syar menjawab nak tak nak.

"yang dekat sebelah tv tu kotak ke?"syar pandang sya. "kau kan hecker.takkan tu pun tak boleh di heck"

"kau memperkecilkan kebolehan aku,tandas?"marah sya.

"aku boleh aje heck..tapi aku ni malas"pemalas.patutlah dekat dorm macam tempat pelupusan sampah.malas lebih teruk dripada tu.

"aku kesian dengan laki kau nanti.dapat bini pemalas"

The Royal Private SchoolWhere stories live. Discover now