Sabah uyandığımda birisi yanaklarıma öpücük konduruyordu.
Gözlerimi açtım ağır ağır."Şonunda" deyip geri çekildi Yazen.
"Günaydın miniğim"dedim."Güyaydın ablam.Hadi uyan okula ceç kalıjaz" deyince yatakta doğruldum.
Onun da üstünü giyinmemiş olduğunu görünce hızlandım.Daha onu giydireceğim.Yatağı topladıktan sonra elinden tuttum ve dolabının karşısında durdum.
Dolabı açtım ve "Ne giymek istersin bebeğim?" Dedim.
İşaret parmağını dudağının üzerine koyup "Imm düşüyeyim...Şuyda ki eteği giymek istiyoyum. " deyip pembe kabarık eteği gösterdi.
Eteği askıdan çıkardım.Altına kalın kilotlu çorap giydi.Askıda beyaz üzerinde 'Çilek kız' olan tişörtü giydirdim.Uzun kollu tişörtü eteğin içine koydum.
Saçlarını da tarayıp açık bıraktım
Çok tatlı olmuştu.Kendimde siyah kot pantolon ve okulun amblemini taşıyan bir tişört giydim.Tişört'ü pantolonun içine soktum.Aynanın karşısına geçip saçımı taradım ve bende açık bıraktım saçımı.
Bordo kısa deri ceketimi de giyince olmuştum.Kendime bir baktım.
Siyah kot ,Ten rengi kazak, ve Bordo kısa deri ceket.Gayet güzel.
"Çok güzelim bee" deyip kahkaha attım.Deliriyorum ve bu kanıtlanmış bir şey.
Okul çantamı da hazırlayıp tek koluma taktım.Yatağın baş ucundan telefonumu aldım ve merdivenden aşağı indim.
Kahvaltı yapıyorlardı.Bu çocuğun ayağı kırık değil miydi la? Nasıl indi?.Birisi indirmiştir herhalde.
Ben bu kadar erken saatte kahvaltı yapmadığım için masaya oturmadım.
Mutfağa girip su içtim.Tekrar salona geçtim.
"Tatlım yediysen gidelim mi?" Dedim.Elindeki çatalı tabağın kenarına bırakıp sekerek yanıma geldi ve elimi tuttu.
"Arabayı yavaş kullan çocuk var" dedi Barış Bey. Başımı salladım.
"Tabi Barış Bey" dedim.
Kapıyı açıp siyah yarım botlarımı giydim.Yazen'e de pembe bir spor giydirdim.
Arabaya bindirdim. Sonra kendimde bindim.Arkaya bakıyordu."Bu ayaba iki tişilik miy?" Deyince güldüm.
"Evet" deyip düğmeye bastım ve arabayı çalıştırdım.
"Mujik naşıl açıyıyor?" Dedi.Uzanıp açtım.Bildiğim haraketli bir müzik çalınca Yazen dans etmeye başladı.
"Beyim Nayin Nayin Yayim" deyince kahkaha attım.
Ellerini çırpıp "Şeş Şeş." Dedi.
Uzanıp bayağı ses açtım.Araba gümbür gümbürdü.Yazen gülüp şarkı söylüyordu.Kreş'in önüne gelince fren yapıp durdum.
Arabadan inip el salladı.Bende el salladım ve içeri girmesini bekledim.
Arabadan indiği anda bir kadın kucağına alıp götürmüştü zaten ayağı yüzünden.İçeri girince arabayı tekrar çalıştırdım ve okula sürdüm.
Okula gelince frene basıp yavaşça durdurdum arabayı.Daha dün okula otobüsle gelen kız şimdi lüks bir araba ile geliyor.Sırıtıp kapıyı açtım ve indim.
Yan koltuğun altından çantamı alıp sırtıma attım.Kapıyı kapatıp okula baktım.
Bana baktıklarını hissediyorum.
Hava bulutluydu.