Di rumah Nana Mizuki a.k.a Nana,
7:10 a.mEomma Nana:Nana!Bangun!Nanti kamu lewat ke sekolah baru kamu!(tarik selimut yang menutupi seluruh tubuh anak tunggalnya,iaitu Nana Mizuki a.k.a Nana)
Nana:Hmm,give me 5 minutes Eomma.*jawab malas*(sambil tarik selimutnya semula untuk sambung tidur)
Eomma Nana:*geleng kepala*Yaa!anak bertuah!sekarang dah pukul 7:15 pagi!!*jerit nyaring*
Nana:*terperanjat*Bwo!?(terus matanya jadi segar lalu turun dari katil dan terus berlari masuk bilik mandi)Kenapa Eomma tak kejut Nana awal2!?*sempat bebel*
Eomma Nana:Eh,Eomma dah kejut kamu sebanyak 10 kali tau tak?*geram*
Author:Err,sebenarnya baru 3 kali kejutkan Nana tadi.
Eomma Nana:Shut Up!?Author!?*lepaskan marah*
Author: :-X
SKIP,
Di depan pagar School International Korea,(SIK)Nana:Wah!?Sugoi!?*mata bersinar di sebalik spek mata besarnya*
Otousan Nana:Hati2 berada di sekolah baru kamu,ye Nana?(senyum pada Nana)
Nana:*balas senyuman*Nae,Otousan pun hati2 bawa kereta.
Otousan Nana:Nae.(beredar dari situ sambil memandu kereta dengan tertib)
Nana:*tarik nafas*Calm down,Nana.Anggap macam sekolah lama kamu.okey fighting!(masuk sekolah SIK dengan tenang)
Ketika masuk sekolah SIK,para pelajar memandang Nana macam nak telan terutama sekali para Pelajar yeoja.
Nana:*meremang bulu roma*Kenapa mereka pandang aku macam aku ni alien?Very scary betullah.
SKIP,
Selepas berjumpa dengan principal di pejabat guru,Nana terus mencari Kelas 4-C iaitu kelas barunya.Nana:Class~where are you?haih apasallah susah sangat cari kelas baru ni?
Nana terus mencari kelas 4-C, sehinggalah dia terlanggar seseorang yang tak sepatutnya dia langgar.
???:Yaa!*jerit nyaring sambil pandang Nana dengan marah*
Nana:*telan air liur*Memang cari bala,Nana!!*menolog dalam hati*
TBC,
Mianei,ini first time buat wattpad.Part ini tiada lagi kemunculan A.Exo,tapi pasti korang nak tau dengan siapa Nana langgar,kan?Nantikan part seterusnya!!
selamat membaca!?
:) :)
YOU ARE READING
SHE'S NERD
Fanfiction《SINOPSIS》 Nana Mizuki a.k.a Nana merupakan pelajar kacukan Jepun-Korea yang baru pindah ke sekolah School International Korea(SIK).Nana mempunyai kawan baru di sekolah tersebut,iaitu Amy,Luna dan Haruna.Nana sama kelas dengan mereka bertiga.Dengan...