PART 27

45 1 0
                                    

BAAM!?

Muncul kelibat seseorang merempuh masuk kilang tersebut sambil menunggang motorsikal.

Lebih awesome apabila penunggang tersebut melawan konco2 Amy sambil menunggang motornya.

Baekhyun:Wah~daebak.*kagum*

Luna:*senyum*Haih,sampai pun dia.

Penunggang itu turun dari motorsikalnya lalu ditongkatkan.Topi keledar segera ditanggalkan sambil tunjuk peace.

A.Exo:*terlopong*Kau Haruna!?*tak percaya*

Haruna:Wae?Tak percaya?*kening diangkat sebelah*

Haruna memandang Luna sambil memegang pedang samura.

Haruna:Luna,sambut!!*baling pedang itu kepada Luna*

Luna:*menyambutnya dengan penuh bergaya*Gomawo.

Suho:Yaa!kau nak buat apa dengan pedang tu?*seriau*

Luna:Nak buat apa lagi,nak lawan merekalah.*serang konco Amy bersama pedangnya*

A.Exo turut menolong Luna melawan konco2 Amy,manakala Haruna buat sorakan pada A.Exo dan Luna ketika mereka melawan.Kelibat Amy,Nana dan Chen hilang entah ke mana.

Haruna:Fighting,korang.*ceria*

Beberapa orang konco Amy meluru motorsikal kesayangan Haruna,dan merosakkannya di hadapan mata Haruna.

Terus Haruna berhenti bersorak,A.Exo dan Luna juga turut berhenti lawan apabila motorsikal kesayangan Haruna dirosakkan betul2 hadapannya.

Haruna:My motocycle.*masih tersenyum*

A.Exo:*meneguk air liur*Wae macam tak sedap hati melihat senyuman Haruna?

Luna:*menepuk dahi*Habislah mereka.

Dalam situasi konco2 Amy pula sudah tersenyum kemenangan.Tapi sebaliknya,ia akan mengakibatkan Haruna menunjukkan belangnya yang sebenar.

Kaching!?

Bunyi rantai besi yang baru dikeluarkan oleh Haruna dari raga motornya.Haruna memandang konco2 Amy yang merosakkan motor kesayangannya sebentar tadi.

Haruna:Berani korang merosakkan motor kesayangan aku.*wajah senyum*

A.Exo dan Luna terus menelan air liur apabila melihat perubahan Haruna,lebih2 lagi melihat rantai besi yang dipegang oleh Harun bersama senyuman.

Haruna:Mari aku buat kat korang seperti mana korang buat kat motor aku.*wajah mengerunkan*

Konco2 Amy:(pucat lesi melihat wajah menakutkan Haruna buat pertama kalinya)*cuba larikan diri*

Haruna:Mana korang nak lari!

Di situasi Amy,Nana dan Chen,

Amy:Aku akan bunuh kau,nerd!Aku akan bunuh kau!Hahaha..

Nana cuba larikan diri,namun rambutnya direntap kasar dari belakang.

Amy:Mana kau nak lari,nerd!?Tempat ni macam taman permainan aku tau tak!?*ketawa*

Amy menghala pistol yang dipegangnya ke arah Nana,

Nana:(hanya mampu menangis)

Amy:Mesti kau nak tahu kan,siapa yang dalang langgar Eomma dan Appa kan?*pura2 simpati*Nak tahu siapa yang langgar Eomma dan Appa kau?

Nana:Ss-siapa?

Amy:Aku,aku yang upah orang supaya langgar Eomma dan Appa kau?*ketawa*(jawab tanpa riak bersalah)

Selepas mendengar jawapan Amy,terus Nana berasa marah lalu menyiku perut Amy kuat hingga Amy terdorong ke belakang.

Pistol yang terlepas dari pegangan Amy terus diambil oleh Nana tanpa banyak soal.Kini,pistol itu dihala ke arah Amy.

Amy:(kepala disengetkan)Wae!?Kau nak tembak aku!?Tembaklah!?*ketawa*

Chen menghalang Nana menembak Amy,

Chen:Nana,stop it nanti kau akan jadi pembunuh.

Nana:Tapi dia bunuh Eomma dan Otousan aku,Chen!*bengang*

Chen:Yea,I know that.Tapi jebal,jangan jadi seorang pembunuh.Arraseo!?

Pistol yang dipegang oleh Nana melurut jatuh,manakala Nana hampir rebah tapi sempat disambut oleh Chen.

Tanpa disedari oleh Chen dan Nana,Amy mengeluarkan sepucuk pistol yang disembunyikan dari kocek bajunya.

Amy:Tiada siapa yang akan jadi milik Chen-oppa.Aku akan bunuh korang berdua.*mendengus kasar*

Lalu Amy melepaskan beberapa das tembakan terhadap Chen dan Nana,sebelum dia bunuh diri.

Chen dan Nana nyawa2 ikan,tangan Chen perlahan-lahan memegang tangan Nana dengan erat sambil memandang Nana dengan senyuman.

Chen:N-Nana...sa-ranghae...*tersekat-sekat*(darah samakin banyak mengalir)

Nana:*turut balas tangan*Nae,sa-ranghae..too..Chen..*turut tersekat-sekat*(turut darah mengalir banyak)

Kedua-dua mata milik Chen dan Nana terpejam rapat sebelum mereka terbujur kaku dengan berlumuran darah.

TBC

SHE'S NERDWhere stories live. Discover now