Haruna:(ketawa)Naa~just kidding.
A.Exo & Luna:Ceh,ingatkan betul.*mencebik*
Haruna:Hehehe..mianei.(tersengih-sengih)
Xiumin:So,kau tahu di mana lokasi Amy sembunyi?
Wajah Haruna sekali lagi kembali serius,sampaikan A.Exo dan Luna nak pandang that face pun tak berani.
Haruna:Aku dah tahu lokasi Amy duduki.*suara turut serius*
Chanyeol:Wait a second.Hyung, kenapa Haruna boleh tahu tempat persembunyian Amy?
Kai:Actually,Haruna juga tolong kami menyelidik tentang latar belakang Amy.
A.Exo & Luna:Oo..
Haruna:Ini lokasinya,Xiumin.(tunjuk lokasi tersebut yang berada di telefon pintarnya)
D.O:Jom kita pergi sekarang.
Haruna:Mianei,aku tak boleh ikut korang aku ada hal.Bye~*beredar*
SKIP
Sampai Kilang Lama,Tao tendang pintu kilang usang itu sehingga terbuka luas.
Luna:Nana!mana kau!?*laung nama Nana*
Tetiba mereka terdengar suara jeritan Nana yang kedengaran seperti ketakutan.Mereka mengikut arah suara itu,sehingga mereka ternampak susuk tubuh Nana yang telah diikat di atas kerusi.
Chen:Nana!?*menjerit*
Nana:Chen..Minna!*senyum hambar*
Chen menerpa ke arah Nana yang masih diikat,lalu Chen membuka ikatan tersebut.
Chen:*peluk Nana*Gwenchana?*belek Nana atas bawah*
Nana:I'm okey.
Chanyeol:*berdehem*Apa kata kita pergi sekarang.
Semasa mereka nak pergi dari situ,mereka terperanjat apabila mereka telah dikepung beberapa namja berwajah bengis.Chen cuba lindungi Nana daripada mereka.
Sesaat kemudian,Amy muncul di celah2 namja2 bengis sambil menepuk tangan dengan mempamerkan senyuman sinis.
Amy:Wah2,tak sangkanya aku.Hero selamatkan heroin,huih macam cerita drama korea pula.*mengejek*
Chen berjalan ke arah Amy lalu memegang kolar baju sekolah Amy dengan kasar.
Chen:Kau nak apa,Amy?*kasar*
Amy menolak tangan Chen yang memegang kolar baju schoolnya,lalu memegang erat.
Amy:Actually,Amy very2 love you,Chen-Oppa.Do you love me,Chen-oppa?*senyum ceria*(kepala disengetkan sedikit)
Chen melepaskan tangannya dari genggaman Amy yang agak kuat.
Chen:Andwae,I'm not love you.
Amy:(wajah berubah)But why?Do you love someone?Or Chen-oppa cinta dengan nerd ni!?*jerkah*
Chen:Yes,I love her!I very2 love her!
Nana:*terkebil-kebil*Aku salah dengar ke?
Mendengar jawapan Chen,wajah Amy berubah karakter.Kejap nangis,kejap marah,kejap gelak.
Luhan:Korang,aku rasa Amy macam tak betul je.*bersuara*
Sehun:Yalah,she like a crazy women.
Kris:Crazy is not my style.
Amy menatap wajah Nana dengan bengis,jari telunjuknya menghala ke arah Nana.
Amy:Kau,ini berpunca sebab kau,Nerd!!Kalau kau tak pindah sekolah sini,Chen mesti jadi milik aku sorang!!Chen hanya milik aku sorang saje!!
Amy tolak Chen kuat sehingga menyebabkan namja tersebut jatuh tersungkur,lalu menyerang Nana.
A.Exo dan Luna hendak selamatkan Nana dari diserang oleh Amy,namun mereka diserang bertubi-tubi oleh konco2 Amy.
Tiba-tiba
TBC
YOU ARE READING
SHE'S NERD
Fanfic《SINOPSIS》 Nana Mizuki a.k.a Nana merupakan pelajar kacukan Jepun-Korea yang baru pindah ke sekolah School International Korea(SIK).Nana mempunyai kawan baru di sekolah tersebut,iaitu Amy,Luna dan Haruna.Nana sama kelas dengan mereka bertiga.Dengan...