PART 31(last part)

64 1 0
                                    

SKIP,

Perkahwinan antara Chen dan Nana berjalan dengan lancar,mereka berlangsung perkahwinan dengan Suho dan Luna secara serentak.

Haruna:Woah..tak sangka mereka dah kahwin.*ceria*

Baekhyun:Dah mereka destiny.

Haruna melentok kepala atas bahu Baekhyun sambil tersenyum,manakala Baekhyun hanya membiarkan Haruna melentok atas bahunnya.Jangan orang lain sudah.

Haruna:Harap2 mereka hidup bahagia sampai bila2,kan3.

Baekhyun:Harap begitulah,sarang.*paut bahu Haruna mesra*

Lupa pula nak maklum,Haruna dan Baekhyun dah kahwin sebulan yang lalu.Sebelum Nana datang ke Korea.Nana pula dah berhenti menjadi penyanyi,managernya pula tak halang keputusannya.

7 tahun kemudian,
Di Taman Sungai Han,

Nana duduk di sebuah kerusi sambil memandang Sungai Han dengan senyuman manis.

Chen:Sarang tengah fikir apa tu?*duduk sebelah Nana*

Nana:*lentok atas bahu Chen*Nothing,sarang hanya teringat masa kita remaja dulu.

Chen:Oo..

Nana:Oppa,macam mana oppa boleh suka sarang?*dongak pandang wajah Chen*

Chen:*angkat bahu*Entahlah,tup2 oppa dah suka pada sarang.Cuma oppa tak suka tengok wajah sarang sedih,kalau sarang sedih oppa lagi sedih.*kiss pipi kanan Nana*

Nana:Oo..

Tiba2 mereka terdengar suara seorang kanak kecil perempuan dalam lingkungan 5 tahun menjerit panggil mereka.

Nana:Lisa,jangan lari.Nanti jatuh.

Kanak kecil itu atau lebih dikenali Lisa berlari ke arah Chen dan Nana.

Lisa:penatnya..*melepaskan rasa penat*Eomma,Appa,Lisa nak beli aiskrim boleh?*buat wajah kawaii*

Ya,itulah Monalisa a.k.a Lisa.Satu-satunya cahaya mata Chen dan Nana.

Chen:Baik,Appa akan tolong beli aiskrim.(bangun dari kerusi)Kajja!

Lisa:Yeay!*terlompat-lompat*

Nana:(turut bangun dari kerusi)Eomma pun nak juga aiskrim.

Tanpa berlengah,Lisa tarik tangan Chen dan Nana serentak.

Lisa:Palli,nanti aiskrim habis.Aiskrim,here I'm come.*buat gaya ala2 superwoman*

Chen dan Nana menggeleng kepala melihat kerenah anak tunggal mereka.Namun,mereka tetap berjalan ke arah van aiskrim.

《THE END》

Yeay!Tamat sudah SHE'S NERD.Terima kasih kepada semua pembaca(termasuk kakak saya) kerana membaca cerita ini(walaupun tak lawak :-!)dari part 1 sampai part 31 iaitu part akhir.Thanks sebab membaca.Author harap dapat buat cerita lain.

JUMPA LAGI!
:-D :-)

SHE'S NERDWhere stories live. Discover now