Jam sudah menunjukkan sudah pkol 7:00 pagi , sekolah akan bermula pada pukol 7:30 pagi . Oleh itu , bts pon bersiap untuk ke sekolah dalam keadaan yg tergesa gesa . korang kene ingat ... diorang 7 orang ... toilet 1 je😂
(DI SEKOLAH)Sejurus Jin mem 'parking' kan keretanya di garaj , semua ahli BTS pon keluar dari perut kereta . Dan seperti hari hari yang biasa BTS akan didatangani oleh saka - saka jahanam iaitu LOVELYZ .
" Hye baby ~ " kata LOVELYZ serentak kepada BTS . Dah jadi rutin LOVELYZ .
Namun BTS tidak menjawab malah BTS memberikan jelingan maut kepada LOVELYZ . Ini pula rutin BTS .
" Chill lah babe , tak kan pepagi pon nak moody ni ? Tak shuka ah " rungut LOVELYZ apabila perasan yang mereka dijeling oleh BTS.
Lalu LOVELYZ pon merangkul lengan BTS namun BTS hanya membiarkan sahaja lengannya dirangkul oleh LOVELYZ kerana BTS sudah naik masak dgn perangai LOVELYZ yang degil tahap baboon ni , walaupon telah dimarah atau ditegur beribu kali namun perangai baboon mereka tetap tak kan berubah .
Bazir air liur je . Lagi baik , BTS bazirkan air liur dorang dengan menyanyi kat atas stage untuk ARMY kan ?
Disebabkan lovelyz selalu dekat dgn bts,student di situ menyangka bahawa BTS dan LOVELYZ telah berpasangan antara satu sama lain .
Seperti:-
1)Jin with Soul
2)Suga with Jiae
3)Rap Mon with Mijoo
4)J-Hope with Jisoo
5)Jimin with Sujeong
6)V with Kei
7)Jungkook with YeinDisebabkan itu , tiada satu students pon yang berani kacau hubungan mereka tambahan pula , selepas berlakunya tregedi yang mengerikan .
Dimana LOVELYZ bergaduh dgn sekumpulan yeoja di kelas ART , pergaduhan ini berpunca daripada kes ' perebutan Kingka 'dan pergaduhan ini berakhir dengan begitu tragis sekali .
kerana sekumpulan yeoja itu kalah dalam pergaduhan itu dan ia telah menyebabkan , salah seorang daripada mereka telah mengalami hentakan kuat di kepala , ada yang tangan patah,dan ade yang terpaksa membuat pembedahan sebab hidung senget .
TBC
SILA~VOTE✔✔
~COMMENT✔✔
~FOLLOW✔✔
YOU ARE READING
©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA
Fanfiction"Sape pon MALAYSIAN YEOJA tu ! dia tetap x kan dapat rampas BTS dari kite !!! hahahaha !!! " -LOVELYZ "Harap2 dengan kedatangan MALAYSIAN yeoja tu akan...jauhkan kite dari LOVELYZ...budak teater yang gedikss tu !!! " -BTS "Guysss...sape 7 orang namj...