Hana dan Soo memandang wajah antara satu sama lain , sementara menunggu member lain nya datang .
" Tak tidolah kita malam ni soo ... "keluh hana dengan wajah masam nya . Soo tersenyum tawar .
" Hahahaha . Ye duh ."jawab soo . Terkenang masa yang diorang first time dapat ugutan dulu , tak tidur sehari semalam tau .
Dan beberapa minit kemudian , yoon dan chae pon tiba di ruang tamu bersama dengan sebuah kotak . Dia angkat , macam berat sangat je kotak tu . Padahal ringan je .
Yoon meletakkan kotak itu di hadapan soo dan hana . Soo dan hana pon terus mengeluarkan beberapa pucuk surat ugutan yang telah mereka terima , sebuah anak patung dan sebilah pisau .
Soo pon membelek belek setiap kertas itu dengan teliti , dan diikuti membernya yang lain . 10 minit pon berlalu ...
" Ishh , tak de pape yang pon ..."keluh chae lalu menghempap kertas itu di atas meja . Terkejut semua orang kat situ . Lagi lagi Si Yoon . Elok elok dia tertidur nyenyak tadi , terus terbangun .
" Betul tu , sampai aku pon dah mengantuk ni ." Sokong yoon sambil menguap . Matanya masih mamai .
" Tulah , mata aku pon dah banjir dengan celak syaiton ni . Soo , kenapa kau fokus sangat ni ? sampai tak kelip kelip mata kau . Huarghh ! " Soal Hana lalu memandang Soo .
" Ni haaa , cuba kau tengok . kita dah dapat 7 pucuk surat ugutan dan cuba kau tengok , tulisan dekat kertas ni ... semua lain . Tak sama langsung ."terang soo dengan semangat nya . Dia rasa macam dia detective Conan sekarang ni . Yelah , timr kecik kecik , dia setia tonton semua episode Detective Conan .
" Haah lah ! Macam mana lah aku tak perasan tadi ."setuju chae sambil memerhatikan semua kertas ugutan itu .
" So ? "tanya yoon dengan muka hairan kerana dia tidak faham apa yang cuba soo sampaikan .
" Hahahaha , yoon kau tak paham apa yang soo cakap ? bukan kau ni antara pelajar yang pandai ke ? "sindir hana . Yoon menjeling tajam mata hana .
" Means , dia orang yang ugut kita ni , bukan alone... but ramai ..."terang soo dan Yoon meng'O'kan sahaja .
" 7 surat ... 7 tulisan yang berbeza ... "chae sedang cuba untuk mentafsir maksud itu .
" 7 surat ... 7 tulisan yang berbeza ... 7 orang ..."itulah ayat yang keluar dari mulut chae setelah sekian lama ." 7 orang ?! ...
LOVELYZZZZ !!!!! " Jerit mereka berempat serentak .
" GUYSSSS ! GUYSSSS ! " jiky dan hyuna menjerit sambil berlari kearah ruang tamu seperti ibu yang meraung kerana kehilangan anak ...
" Cuba tengok ni , ape aku ngan jiky jumpa ! "kata hyuna dengan teruja .
" TADAAAA !!! " Mereka berdua membuat sound effects serentak . Over nya ...
" Ape kaitan surat ugutan dengan anting anting besar tu ? " tanya yoon dengan muka blurr .
" Sape punya tu ? chae tu bukan kau punyer ke ? "tanya soo dengan hairan . Yelah , Chae je yang kuat berfesyen .
" Ishh , giler kau ah ! aku mana ade anting amting besar gedabak macam gajah tu !"jawab chae lalu membaling sebatang pen tepat mendarat di kepala soo .
YOU ARE READING
©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA
Fanfiction"Sape pon MALAYSIAN YEOJA tu ! dia tetap x kan dapat rampas BTS dari kite !!! hahahaha !!! " -LOVELYZ "Harap2 dengan kedatangan MALAYSIAN yeoja tu akan...jauhkan kite dari LOVELYZ...budak teater yang gedikss tu !!! " -BTS "Guysss...sape 7 orang namj...