+ Di Rooftop +
" korang datang pukol bape senanya ? " Soal hana dengan dahi yang berkerut .
" kita orang sampai sekolah dalam pukol 11:25 , kenapa tanya " Soal Jin kembali .
" Tak de lah ... mesti korang dah lama tunggu kita orang kan ... " Balas hana . Yelah , tak baik buat orang menunggu .
" Gwenchanayo , benda yang lepas jangan dikenang . Lagi pon korang kan yeoja , mesti ambik masa yang lama untuk bersiap " Ujar Jin dengan muka acah acah memahami wanita .
" hihihi , tau tau jer yang kita orang ni lambat sebab bersiap . tambah tambah lagi si chae ni , dia lah paling over excited tadi ." Perli hana lalu menjuihkan bibirnya ke arah Chae .
" Amboi , salah kan aku pulak . Kau tu , nak pakai eyeliner pon setengah jam" Dengus chae yang tak nak kalah , lalu memberi pandangan tajam kepada hana .
" Hahaha , korang ni tak yah lah gaduh , kita orang tak kesah pon lah , kalau kene tunggu korang beribu tahun sekalipon " Ucap suga dengan ayat manis nya .
" Eleh , kau suga tadi mengeluh . kata panas lah , rimas lah pakai baju camni ... sekarang , nak acah acah jadi hero pulak . Ini semua Poyo " Celah V dan itu membuatkan suga tidak senang duduk akibat malu dan hanya mampu tersengih seperti kambing terbiar .
" Btw , korang cantik lah ari ni , then kalau korang perasan warna dress yang SWAGGIRLZ pakai semua nya warna favorite kita kan . " Ucap Jungkook yang perasan kenyataan itu .
" Eleh , memangnya ari ni je ke kite orang cantik ? hari lain tak lah ." Soal Jiky dengan muka ketat nya .
" Eee , Ani ... korang memang cantik setiap ari but ari ni ade something defferents" balas Rapmon yang membantu si Maknae jawab soalan .
Ni baju yang Hana pakai waktu tu , so korang imagine lah yang hana pakai baju tu but ade lengan then pakai shawl warna pink muda.
YOU ARE READING
©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA
Fanfiction"Sape pon MALAYSIAN YEOJA tu ! dia tetap x kan dapat rampas BTS dari kite !!! hahahaha !!! " -LOVELYZ "Harap2 dengan kedatangan MALAYSIAN yeoja tu akan...jauhkan kite dari LOVELYZ...budak teater yang gedikss tu !!! " -BTS "Guysss...sape 7 orang namj...