CHAPTER 21

311 36 1
                                    

[ LOVELYZ POV ]

" GIRLSS~ korang tau tak , yang bitch tu dah couple ngan BTS ?! " rungut yein dengan gediks . Tak senang duduk di buat nya .

" Are you sure ? sebab aku tak de dengar ape ape pon pasal die orang dah couple ."tanya Jiae ingin kan kepastian . Yein angguk laju .

" Kalau macam tu , kita mulakan lah plan yang kite dah rancang haritu . Apa yang susah kan ..." Ucap Soul dengan nada sinis .

"Betol jugak kan !" Sokong yein dengan teruja .

" Bitch , kau berseronok lah puas puas , sebab lepas ni , kau akan sengsara ."kata sujeong dan diikuti dengan smirk di bibirnya .

.
.
.

[ SWAGGIRLZ POV ]

Pada suatu malam .

" Weih korang ! jom tengok citer THE NUN ! Aku pinjam CD ni dari rapmon , dia kata citer ni best , and hantu die versi modern punya . Sebab hantu tu pakai selendang ." Ajak jiky dengan semangat .

" Nak tengokkk !" Balas hyuna dengan teruja . Novel Kerana terpaksa , aku relakan itu di tutup .

" Chae , jom lah join ."ajak jiky sambil menarik narik rambut Chae .

" Hurmmm " Chae nampak susah hati .

" Kenapa hurmmm jer ? "tanya jiky pelik dengan si Chae .

"Kau tak tau ke , yang chae ni kan PENAKOT . " Sindir hyuna dan itu membuatkan chae marah . Dia rasa tercabar .

" Mana ade ." Nafi Chae .

" Kalau macam tu , aku cabar kau , tengok movie ni sampai habis "cabar hyuna yanb mengapi api kan si Chae .

" Okey ! aku terima cabaran kau !" Balas chae dengan semangat .

" Ish ! korang ni ! bisinglah ! Aku nak tido pon tak leh ! lagi baik aku tido kat atas . Hehh ."marah yoon lalu dia terus menaiki tangga menuju ke bilik kesayangannya .

" Korang . kenapa dengan yoon tu ? mesti korang bisingkan . Ish korang ni , kenapa tak tido lagi ? sekarang dah pukol 1:28 pagi ."bebel hana panjang lebar yang baru datang dari dapur .

" Alah , kau ni hana macam tak tau jer ngan yoon tu . Kan pantang nenek moyang moyang dia kalau orang bebising time diorang tidur ."kata chae yang sudah tau sangat pasal benda pantang pantang dari keluarga si Yoon tu .

" Lek arrr ~ Awal lagi derr . Meh ah join tengok horror movie . " Ajak Jiky . Hana menggeleng pantas .

" Tak naklah , lagi baik aku tengok dia orang buat ape kat atas . Tapi jangan tido sampai subuh pulak eh !" Pesan hana lalu menaiki tangga ke tingkat atas.

.
.
.

Di tingkat atas ade 4 buah bilik :-
1)yoon
2)young
3)soo
4)hana

Dan di tingkat bawah juga ada 4 buah bilik :-
1)chae
2)jiky
3)hyuna
4)bilik stor

Apabila hana selesai menaiki tangga , dia ternampak bilik yoon bercahaya dengan pintu yang terbuka . Pelik .

Bilik 1-Yoon .

©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA Where stories live. Discover now