CHAPTER 5

573 65 8
                                    

* Di dewan kuliah pelajar Music . *

"Okey class,arini kite ade new student.Silakan masok dan perkenalkan diri." arah Mr.Kim dgn suara yang tegas dan itu menyebabkan hyuna dan hana menjadi takot dan menggigil semua sendi .

"alah babe ... jangan lah gelabah sangat ... kau ni dah mcm baru jumpa VALAK jer... wat lek wat pis ah" Pujuk jiky yang mula mengasihani kedua member nya itu .

Disebabkan hana takot ... jadi Soo yang masok ke dalam kelas manakala yang lain hanya membuntuti soo.

"Annyeonghaseyo , Cho Soo Min imnida , Shin Young Hee , Yoo Ji Kyung , Kim chae Yeon , Kim Yoon Ra , Kim Ha Na , Kang Hyu Na " lalu kami semua membongkok kan 90˚ dengan serentak . Biasa lah , adat orang korea en ... main bongkok - bongkok .

" Okey , kamu semua boleh duduk " Arah Mr.Kim dengan senyuman nya . SWAGGIRLZ pon mula mengambil tempat duduk yang kedua terakhir manakala tempat duduk yang terakhir telah diduduki oleh 7 orang namja .

(Btw tempat duduk diorang mcm dewan kuliah tau ... korang bayangkan jelah mcm mana pon rupa tempat duduk dia orang tu ... and korang dah blh agak kan sape 7 org namja tu kan😆😆).

Selepas SWAGGIRLZ selamat melabuhkan punggungnya ... mereka telah disapa oleh salah seorang namja yg duduk dibelakang mereka.

"Annyeong,Kim Seok Jin imnida.panggil saya jin" sapanya dengan peramah.

"annyeong" balas setengah member SWAGGIRLZ disertakan senyuman yg manis dari Hana,hyuna,chae,young,jiky manakala yoon dan soo hanya buat muka biasa ... muka ketat .

then semua members SWAGGIRLZ terlihat kelibat 6 orang namja ... 3 orang sedang lena dibuai mimpi , 2 orang sedang khusyuk menilik telefonnya manakala jin dan seorang namja lagi sedang khusyuk mendengar penerangan yang sedang diberikan oleh Mr.Kim .

"guys ... 7 namja kat belakang kite ni hensemmm kan" bisik jiky dengan muka gatal nya , maka semua member yang lain mula memandang jiky , dengan pelbagai reaksi .

" boleh laa ... but x sekacak Park Woo Jin aku ..." balas chae yang masih tak abis - abis lagi dengan si budak gigi taring tu .

" Sorry siket Takada Kenta lagi kacak dari Park  Woo Jin ... okeyy" Celah Yoon yang tak nak kalah .

"boleh tahan lah" Balas Young dengan senyuman di bibirnya .

" ish ... korang ni btol kata si Jiky ni namja kat belakang kita ni hensemmm tau ... lebih lebih lagi Jin tu ... dah lah peramah lak tuh !" Hana mula tersengeh - sengeh macam kambing tak mandi setahun . Soo pula menayangkan muka menyampahㅡ

" Ishh ... korang ni byun betul lah ... ingat kita datang korea untuk ape ?... study kan ? ... So sila fokus ... kan hyuna ? " Soomin meminta Hyuna menyokong kata - kata nya .

Tapi , tiada balasan daripada Hyuna kerana dia sedang khusyuk melihat Mr.Kim ... tak lupa dengan senyuman yang tidak lekang dibibirnya .

" Hoi minakh ... mu ni dengar tak ape yang aku cakap ... asal senyum sorang sorang ni ? dah buang tabiat ke ape ... " Soal Soo yang tidak puas hati dek dipalau . Dia mendengus geram .

" Tak de pape lah ... cuma ... cuba kau tengok Mr.kim tu ... body die sado duh ... macam Zul Ariffin en ..." Kata - kata Hyuna itu terus membuat kan Hana , Jiky , Chae dan Yoon buat hal masing - masing .

" bapak terok doh kau ni ... aku pikir kau ni tengah fokus dengar taklimat ... but ko ngah fokus tegok body
Mr.Kim ? ... ish ish ish ... aku roger mak kau nanti . " Tegur Soomin disertakan dengan ugutan di hujung nya .

" Aaaa ... kantoi hyuna BYUN ..." Perli Young dengan muka nakal nya . Belakang tudung Hyuna ditariknya sampai kebelakang terus kepala si Hyuna .

" Ish . mana ade ... majuk ah cani" rungut hyuna sambil membetulkan tudung nya yang sudah tak terurus akibat perbuatan Young .

" Haih . Korang ni ... dah lah tu ... kang tak belajar aku harini kalau layan perangai Noob korang ni ... Senyap please . " Pinta soo lalu mula fokus kearah Mr . Kim .

Maka , semua member pon fokus mendengar penerangan Mr.kim ...

TBC

SILA~VOTED✔✔
          ~COMMENT✔✔
          ~FOLLOW✔✔
         

©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA Where stories live. Discover now