CHAPTER 8

483 44 15
                                    

[ BTS & SWAGGIRLZ POV ]

Keadaan di meja SWAGGIRLZ dan BTS menjadi senyap apabila sekumpulan yeoja yang digelar QUEENKA disitu atau lebih dikenali dengan panggilan LOVELYZ telah datang menghampiri meja mereka dan mula bermanja - bermanja dengan pasangan memasing .

Tapi BTS tidak melayan kerenah manja mereka yang lebih dikenali dgn perkataan 'GEDIK' ... akibat BTS tidak melayan mereka ... LOVELYZ telah menghadiahkan sebuah jelingan yang tajam kepada SWAGGIRLZ .

Hana dengan member yang lain hanya senyum tawar saja setelah dapat jelingan dari LOVELYZ kecuali Soo yang menghadiahkan jelingan maut kepada lovelyz kembali . Terasa panas segala jiwa raga nya pada saat ini .

" Woi yeoja . kau dah lama hidup ke haa ? nak jeling jeling geng - geng aku apasal ? " Ujar Soo dengan nada yang masih menahan marah nya . Tangannnya digenggam .

" Sabar Soo , tayah lah layan minah tak cukup kain camni . Lagi baik kita cau . Menyampah aku tengok perangai acah diva diorang ni . Kalah Dato Sri Vida " Jiky mula berdiri dari duduk nya , diikuti member SWAGGIRLZ yang lain .

Lalu semua member SWAGGIRLZ membuka langkah untuk beredar dari cafe itu , manakala bits hanya mampu memerhati saje lalu memberi jelingan tajam kepada LOVELYZ .

[ LOVELYZ & BTS POV ]

" Chill lah babe ... tak kan tu pon nak marah ... buat ape you layan yeoja tu ... diorang bukan perfect sangat pon ... acah acah alim jer tu ... tah tah , dah berapa lelaki tidur ngan die" Ayat Seujong Fuhhhㅡ ini kalau SWAGGIRLZ dengar ni ... mesti perang dunia ketiga .

" hoi ... lagi baik kau jaga mulut kau tu elok elok , sebelum aku sumbat kaki aku ni kat dalam mulut ko tu " Ugut J-Hope . Dia tahu , Wanita Muslim tidak mungkin berbuat sedemikian .

" untuk pengetahuan korang semua ... SWAGGIRLZ tu lagi perfect dari korang ... and pelish lah , hormat agama die orang " sambung V lalu membuka langkah untuk beredardari tempat itu . Member BTS yang lain hanya membontoti V dari belakang .

" Eishh ... meyampah betul lah ngan yeoja tu ! Ape nama group die ? swanggol ? ke apa entah , bukan nya perfect sangat pon ... nama pon nak macam bunyi bonggol bonggol jer ... i dengar ..." Kutuk Soul sambil bermain dengan kuku nya . Nafas nya dihela kuat .

" Hahaha..betul tu ! kenapalah BTS layan Malaysia yeoja tu ? ke ... diorang ade hubungan ape ape haa ?" kei menayang muka penasaran .

" Andwae ! itu tak leh jadi ... BTS kita punya !" Celah Mijoo dengan wajah gusar . Dia takut kalah ngan budak Malaysia .

" Eh jap ... tak silap I , yeoja yang duduk depan V tadi tu ... anak Mr.Shin ?" Soal Jiae mintak kepastian dari rakan - rakannya .

" OMG ! ni tak leh jadi ! V is mine ! " Jisoo mula menekup muka nya yang mula tiada sinar . susah hati pasal .

" Girls ! I ade plan ... Ape kata , kite buli Malaysia yeoja tu ... sampai lah die orang tak tahan school kat sini , then dia orang tukar sekolah sendiri " Cadang Soul dengan muka citon nya .

" Ooo good ! Good ! nanti kita bagi lah tau YEIN sekali Okey ? Tak best lah kalau dia tak join kan ..." kata jisoo dengan penuh semangat waja nak membanteras pelajar dari Malaysia itu .

" Wait . Yein kat mana ?? " tanya jiae apabila baru sedar bahawa maknae mereka tiada di samping .

" Die kat rooftop dengan jungkook" Balas sujeong pantas .

+ DI DALAM DEWAN KULIAH +

Saem telah pon datang , automatik kelas akan menjadi senyap . Dengangn itu , Soo pon mem'pusing' kan tubuhnya mengahadap ke belakang untuk mengeluarkan bukunya yang berada di dalam beg sandang nya .

Tapi matanya tertancap pada seorang namja yang duduk dibelakangnya dengan pantas angin monsun barat laut , kembali menyerang .

" Ehh ! Kau ni namja ego yang langgar aq tadi kan ?! " Jerit soo dengan kuat sehingga boleh didengari satu kelas , Soo terus mengusya nama yang tertulis pada buku yang berada di hadapan lelaki itu .

Jeon Jungkook .

" Sorry siket . kau tu yang langgar aq ... " balas jungkook yang tidak mengaku kesalahannya . Padahal memang betul , salah dia . Yang namanya KINGKA , biasalah ... susah nak cakap sorry .

" Jungkook ! Soo ! Tolong senyap waktu saya mengajar ! awak boleh gangu chingu chingu awak yang nak belajar tau tak ." Tegur Mr.Lee dengan tegas secara automatik satu kelas fokus ke arah jungkook dan soo .

" Mian saem ." jawab soo dengan jungkook secara serentak , Soo pon meneruskan niat untuk mengambil bukunya di dalam beg lalu memberi jelingan kepada Jungkook , namun jungkook hanya 'smirk' .

Aku sumpah seranah kau Jeon Jungkook !

TBC

SILA~VOTE✔✔
~COMMENT✔✔
~FOLLOW✔✔

©BTS WITH MALAYSIAN YEOJA Where stories live. Discover now