Čitav dan gutam bes u sebi, trudim se da budem dobra osoba i iskuliram loše ljude oko sebe ali ne ide, jebiga ženske su došle u moj stan i napale me. Na kraju kučka u meni pobeđuje i odlučujem da nazovem Sergeja.
- Tvoj poziv sigurno nisam očekivao – odmah se javio.
- Nisam ni mislila da te zovem ali nisam od onih osoba koje drže jezik za zubima.
- Nešto se dogodilo?
- Da dogodile su se tvoja sestra Lara i Mina. Sinoić su bile u moj stan.
- Zaista?
- Zaista, zahtevale su od mene da te ostavim na miru. Slušaj, niko od vas me više ne interesuje želim da me svi ostavite na miru. Razgovaraj sa njima, duguješ mi to.
- Sigurno je u pitanju neki nesporazom, rešiću to.
- Ma sigurno, zbogom – prekinula sam vezu i spustila telefon na sto. Treba mi pauza od muškaraca, nemam vremana da zastanem i promislim dobro o ovoj situaciji.
- Imam problem – Dunja je uletela u moju kancelariju.
- Naravno da imamo, čitav dan je takav.
- Pavle je na tajnom zadatku.
- Pa?
- Sa Aleksandrom.
- Ponovo, pa?
- Istražuju Sašu.
- Tvog Sašu?
- Mog bivšeg Sašu.
- Ou, zna li Pavle za . . .
- Naravno da ne zna.
- Moraš mu reći.
- Aha, to bi zvučalo ovako : "Dragi brate, tip kojeg istražuješ ima snimak seksa sa mnom koji će objaviti ukoliko nekome kažem da njegova firma služi za pranje novca".
- Vidim kako zvuči ali Saša zna kako izgleda Pavle ako su na tajnom zadatku provaliće ga – o Bože.
- Dunja biće u problem.
- Znam ali ne mogu da ga dobijem.
- Jesi li pokušala sa Aleksandrom?
- Nemam njegov broj.
- Imam ja.
- Zato sam ovde.
- Ala smo narvozni – uzela sam telefon i nazvala Aleksandra.
- Mala.
- Javio si se?
- Pa zvala si me.
- Jesam, moramo da razgovaramo. O vašem slučaju.
- Slučaju? – iznenađen je.
- Da, rećimo da vlasnik firme koju istražujete ima veze za nama, tačnije sa Dunjom.
- Kakve veze.
- Seksualne.
- Kristina! – Dunja je viknula.
- Šta? Moramo mu reći.
- Gde ste vas dve?
- U mojoj kancelariji.
- Dođite kod mene ja sam na poslu.
- Stižemo i Pavle ne bi trebalo da istražuje Sašu, Saša zna ko je on.
- Čekam vas.
- Stižemo.
- Idemo kod Aleksandra, moraš mu reći istinu – pogledam je ozbiljno.
YOU ARE READING
Pogrešan 🔚
RomanceDa li ljubav koja počne pogrešno može imati srećan kraj? Da li je pravi izbor onaj koji nam je potreban? Ili je onaj pogrešan na kraju ipak onaj pravi? Kristina je upoznala Sergeja dok je glumila prostitutku a Aleksandra kad je ostavila Sergeja, jed...