Evo da vam ispunim želju, ali to je to za danas, pokušavam da napišem kraj i celo jutro se nešto vrtim.
Ovo je već drugi dan kako nemam sreću sa avionima, sranje, sakrila sam se u sopstvenoj kući sa decom. Trebalo je da krenu u vrtić.
- Mama hoćemo napije – David se mazi.
- Gde ti je brat?
- Tu je.
- Hajde, idemo malo u dvorište možete da vozite traktor i džip.
- Je.
- Idi zovi Denisa.
Izvela sam decu u dvorište, oni su odmah krenuli ka svojim igračkama a ja sam sela u ljuljašku, imam savršen pogled na njih i brdo izveštaja koje moram pregledati.
- Uživaš? – cimnula sam se na zvuk poznatog glasa i podigla glavu. Sergej.
- Kako si ušao?
- Ovo je bila moja kuća – podsetio me.
- Imam ključ – dodao je i seo pored mene.
- Mama hoću sok – Denis je došao do nas.
- Zdravo, ti si David? – nagađao je.
- Denis – pružio mu je ruku.
- Hoću i ja sok – David je stao pored brata.
- Zdravo i tebi.
- Zdravo – i David se pozdravio sa njim. On sumnja, vidim u njegovom pogledu. Ko jue rekao da se od istine može pobeći?
- Izvolite – pružila sam im flašice sa vodom.
- Hvala mama.
- Hvala ti mama – otrčali su natrag.
- Reći ću ti šta znam za sada – govorio je dok je gledao decu.
- Cela moja porodica je konstatovala jednu stvar, deca podsećaju na mene, tvoj otac je bio čudan u avionu, nisi udata, živiš u kući koju sam ti ostavio i rešila si da pobegneš iz grada čim sam ja došao u Srbiju. Saznao sam datum rođenja dece, iskoristio matematiku i došao do jednog zaključka – zastao je i pogledao u mene. On zna.
- Dakle Kristina, da li mi treba još neki dokaz?
Jebem ti život i istinu i sve po spisku, zašto li sam mislila da se mogu izvući sa ovim?
- Saznala sam da sam trudna dana kad smo se poslednji put videli, ispred mog salona – setila sam se toga i automatski sam dobila glavobolju.
- Isprva, sam odbila da verujem u to a kasnije sam bila šokirana. Sutradan sam razmišljala šta da radim i odlučila sam da abortiram, moj život je bio previše komplikovan i samo sam želela na sve da zaboravim. Zakazala sam intervenciju ali nisam otišla, Milica mi je ukazala na neke stvari i jednostavno ja više nisam bila najvažnija osoba sebi – doživotno ću biti zahvalna Milici.
- Donela sam odluku da zadržim dete za koje se kasnije ispostavilo da nije dete već deca, čini mi se da je to bio još veći šok - najveći u mom životu.
- Odlučila sam da ti kažem i dala sam sebi jedan dan da se prvo priviknem na činjenicu da ću postati majka i da smislim kako da ti kažem, jer nam deca definitivno nisu bila u planu. Međutim, preduhitrio me je tvoj advokat. Ne želim da te lažem osetila sam olakšanje u tom trenutku, nisam znala šta ću sa sobom a kamoli sa tobom. Zadržala sam tvoju kuću jer je bila idealna za odgajanje dece i nakon tri godine evo me ovde sa malim vragolanima bez kojih više ne mogu zamisliti svoj život – pogledala sam dečake koji su izgubljeni u svom svetu.
YOU ARE READING
Pogrešan 🔚
RomanceDa li ljubav koja počne pogrešno može imati srećan kraj? Da li je pravi izbor onaj koji nam je potreban? Ili je onaj pogrešan na kraju ipak onaj pravi? Kristina je upoznala Sergeja dok je glumila prostitutku a Aleksandra kad je ostavila Sergeja, jed...