- Tehnički to je njegova kuća – Dunja, Milica i ja raspravljamo o Sergeju. Deca se igraju a Miličina majka ih kontroliše.
- Tehnički i zakonski kuća je moja, nije morao da mi je pokloni.
- Možda si malo oštra?
- Ja oštra? Njih dve su razlog zbog kojeg smo prekinuli, on je stao na njihovu stranu, poštujem to ali sigurno mi se ne dopada.
- Slažem se, neka se on malo trudi, ne možeš stalno ti da održavaš tu vezu – Dunja je ispila ostatak čaše sa vinom.
- Šta je to bilo? – pitam je jer znam da nije upućeno meni.
- Ma ništa , samo . . .
- Miloš a? – Milica je gleda žalosno.
- Ne mogu više, ne ide nam uzalud se trudim – priznala je.
- Muškarci su svinje, dobri su samo za oplodnju ništa drugo – izletelo mi je.
- Hej vas dve, polako a ti imaš sinove.
- Oni su deca i vaspitaću ih da budu dobri ljudi moje buduće snaje će mi biti zahvalne.
- Aha želite moje mišljenje? – Milica nas gleda ozbiljno.
- Ne – Dunja i ja smo rekla uglas.
- Svejedno ću reći. Dunja Miloš je takav od samog početka naše veze, prihvatila si ga takvog a ti Kristina spusti malo loptu.
- Molim?
- Lara je tetka tvoje dece i ne zaboravi da si ti nju prva povredila, pobogu glumila si prostitutku koja je spavala sa njenim verenikom normalno je da te ne voli.
- Ja sam to što jesam i ne planiram da se menja ni zbog koga, nisam najbolja osoba na svetu a nisam ni najgora, jednostavno previše uživam u svom životu trenutno da bih ga komplikovala osobama koje mi smetaju.
- Pijem u to ime sestro – Dunja me podržala.
- Hvala draga.
Zadržali smo se kod Milice mnogo duže od planiranog zato sada moja deca spavaju u autu. Parkiram auto u garažu i udahnem duboko Sergej je još uvek ovde. Razmišljala sam malo u tišini. Moram mu priznati da je uporniji nego pre par godina i dobro trpi moje izlive besa. Izađem iz auto i dok se prihički pripremam da nosim dva puta po petnaest kilograma stigao je Sergej.
- Treba li ti pomoć?
- Da, uzmi Denisa on je malo teži.
- Dobro.
Izneli smo decu i odneli ih na spavanje.
- Još uvek si ovde?
- Jesam i biću jako dugo, moramo da rešimo neke stvari.
Prekrstila sam ruke na grudima, baš me interesuje šta ima da kaže.
- Slušam.
- Lara je moja sestra i želim da viđa moju decu kao i moja majka, moj otac i moj očuh. Mina samo radi za mene, ne znam koliko puta moram to da ti ponovim.
- Nije problem u tome šta su oni tebi, problem je u njihovom ponašanju prema meni, neću da strepim kakve mogu biti sa mojom decom, tvoja sestra im je tetka ne verujem da bi ih povredila ali Mina . . . Izmislila je da sam je napala, nema dalje. Mojoj deci neće prići osobe kojima ja ne verujem i tačka. Iskoristio si moju dobru volju, zoveš u kuću svakog meni iza leđa, dva puta. Pređi me jednom sram te bilo, pređi me drugi put sram mene bilo.
- To je tvoja poslednja?
- Moja deca, moja pravila.
- To su i moja deca, ne možeš o svemu sama odlučivati!
- Ma nemoj? Do sada sam se snalažila prilično dobro.
- Hoćeš da kažeš dok se ja nisam vratio?
- Da, sa tobom stižu i sve nevolje koje sam zaboravila. Ne želim da se bakćem sa problemima koji idu u paketu sa tobom. Imam odličan život, predivan život, imam oca koji mi je podrška u svemu kao i prijateljice, dobar posao i najdivniju decu na svetu, uživam. Želim svakog dana da uživam u svom životu i svojoj deci, ne želim da se nerviram i ne želim probleme. Ne vidim šta tu nije jasno?
- Sebična si.
- Da sam sebična ne bih ti dozvolila da živiš sa nama, pružila sam ti priliku da živiš sa našom predivnom decom a ti umesto toga radiš meni iza leđa.
- Šta hoćeš tačno od mene?
- Da prestaneš da mi komplikuješ život! – povisila sam ton.
- Ja ti komplikujem život?
- Da, ti. Ti i niko drugi, ne želim u svom životu osobe koje mi stvaraju probleme.
- Zašto si tako tvrdoglava?
- A zašto si ti uporno protiv mene? Od kada te poznajem nijednom nisi stao na moju stranu, ne mrzim tvoju sestru i onu zaljubljenu u tebe zbog njih samih, ne podnosim ih zato što si uvek držao njihovu stranu.
- Komplikovano je.
- Komplikovano? Ne, komplikovano je sada, rodila sam ti sinove ako ništa drugo bar zaslužujem poštovanje. Da nisi . . . da se nisu stvari odigrale kako su se odigrale u prošlosti, bili bi porodica. Imaš porodicu koju treba da štitiš, imaš porodicu o kojoj ne znaš ništa e to je komplikovano.
- Ne bi bilo da si me obavestila na vreme.
- Kako da te obavestim kada si otišao? Mislim da si tim postupkom bio prilično jasan i iskreno ne vidim razlog zašto bih se trudila.
- Ne vidiš?
- Ne, ne vidim.
- Šta misliš zašto sam se vratio?
- Nisam vidovita.
- Ti si jedna bezobrazna, drska i luda žena.
Nakrivila sam glavu.
- Imaš pogan jezik, baš te briga šta ko misli o tebe i ne haješ mnogo za posledice svojih dela.
- Samo nastavi.
- Ne čekaš objašnjenja sama zaključuješ, imaš lude i opasne ideje i niko me ne može iznervirati brže od tebe. Digneš mi pritisak za dve sekunde.
- Još nešto?
- Da. Mislim da si samo seksualno isfrustrirana.
- Molim? – ne mogu da verujem da je ovo rekao.
- To što si čula, laku noć – otišao je u svoju sobu i ostavio me sa otvorenim ustima.
- Čekaj malo – pomakla sam se sa mesta i krenula ka njegovoj sobi. Ovo neće ostati na ovome.
Uletela sam u sobu i zatekla ga samo u boksericama. Sranje ne bi bilo dobro da se bacim na njega.
- Čekao sam te – ispružio je ruku i uhvatio me za glavu.
- Šta . . .
Zelepio je moje usne za svoje i bila sam šokirana. I napaljena. Obuzdao mi je ruke i nastavio da me ljubi, posle par pokušaja da ga odgurnem predam se i navalim na njega. Ako ništa dugo seks nam je uvek bio neverovatan.
ESTÁS LEYENDO
Pogrešan 🔚
RomanceDa li ljubav koja počne pogrešno može imati srećan kraj? Da li je pravi izbor onaj koji nam je potreban? Ili je onaj pogrešan na kraju ipak onaj pravi? Kristina je upoznala Sergeja dok je glumila prostitutku a Aleksandra kad je ostavila Sergeja, jed...