-Padėjo banbioške, eglutės nėra,- pakartojo mano žodžius ir juokėsi per pertrauką Haris iš manęs.
- Ha ha ha, isteriškai nusijuokiau.Aš nekreipdama jo juoko ėjau link touleto, bet pamačiau kai ką įspūdingo. Kažkoks vaikinas su mano turbūt buvusia drauge Laura, Naujokas tempė Laura į vaikinų touletą. Kai jie ten nuėjo nieko nelaukdama aš taip pat nupėdinau prie durų, apsižvalgiau ar nieko nėra ir įėjau į vaikinų touletą. Tyliai už kampo žiūrėjau ką jie ten veikia, ir kai pamačiau amo netekau, Vaikinas padėjo rankas už jos mėlynos palaidinės,ir bandė nurengti, bet aš neleidau, nuėjau prie jų ir supratau, kad ten yra Adamas? Paprastas, nedrąsus jaunuolis? Šįkart tikrai drąsus. Taip ten tikrai jis. Supratau, kad reikia imtis veiksmų, spyriau jam tiesiai į dešimtuką, ir nesijaudinama trenkiau iš kumčio jam į veidą, jis susirietė, ir krito į žemę, o aš griebiau Laurą ir bėgom į koridorių. Kaip gerai, kad Mes sutikome Henri.
-Hendri, Hendri!- Abi su Laura išbėgusios is tualeto šaukėm kartu.
- Kas atsitiko, kodėl buvot vaikinų toulete?- pamatęs mus, susirūpinęs paklausė.
- Te...n...te...n ADAMAS, bandė IŠPRIEVARTAUTI, L..a..u...rą,- įsitempus, greitai pasakiau.
O Laura stovėjo užsikibus man į parankią, šoko ištikusi.
Henris skubiai bėgo į vaikinų touletą, laukiau tikiuosi viskas bus gerai.- Ačiū, kad mane išgelbėjai nuo to manijako, Bela,- dėkingai, bet drebėdama visa, tarė ji.
- Nėr už ką,- susirūpinusi pasakiau.
- Yra už ką, blondinė pasakė.
- Taika?- mergina paklausė.
- Taika, šyptelėjus pasakiau.Mes apsikabinome abi ir nuoširdžiai nusišypsojome.
Tuo metu is tualeto išėjo abu vaikinai: Adamas visas su mėlynėmis, vos paėjo, o Haris išdidžiai, drąsiai išėjo iš touleto.
- Mano didvyris,- pasakiau jam
Jis mane paėmė į glėbį ir pradėjome suktis, kol paleido ir švelniai pabučiavo.***po pamokų***
Ėjau su Laura namo, labai apsidžiaugiau,kad mes vėl geriausios draugės.
- šiandien tai buvo dienele, ramiai tarė Laura.
- Tai jau tikrai,- šyptelėjau.
- Tavo tas eilėraštis tiesiog puikus, vos tramdžiau juoką,- linksmai tarė mergiote.
- Va kas būna kai nedarai namų darbų,- juodamasi pasakiau.Juokėmės tol kol priėjome namus.
-IKI!!!
- Čiau!Atrakinau duris ir įėjau į savo namus, norėjau į vonią atsipūsti nuo visų šiandienos įvykių, bet prisiminus, kad reikės dar susitikti su demono tai ta mintis mane dar labiau išvargino. Įėjus į vonią pasižiūrėjau į veidrodį, pamačiau storoka mergina, kuri tik sugeba įsivelt į visokias pinkles. Kol maudziausi karštame vandenyje, nesustodama galvojau vėl apie tėvus, bet jeigu sapnas pranišiškas, ne ten buvo tik mano fantazija, turbūt...
YOU ARE READING
KVIETIMAS DRAUGAUTI
FantasyKAIP VISADA PARĖJAU IŠ MOKYKLOS, PRISIJUNGIAU PRIE FACEBOOK IR PAMAČIAU, KAD MANE KVIEČIA TOKS NICE VAIKINUKAS IR JIS MANE NUO TADA...