Šakės... vėluoju...
- Labas rytas!-pasakiau galvojau, kad niekas neišgirdo, bet deja.
-Labas rytas panele Voison!- pasakė man matematikos
mokytojas. Dažniausiai mes jį vadiname Spurgiumi, nes jis labai storas ir primena spurgą.
-Kodėl vėluojat panele?- paklausė Spurgius..
- Pramigau,- pasakiauŽinau melavau,nes jug nesakysi mano telefonas buvo lauke ir negirdejau žadintuvo, o be to gulėjau kraujo klane. Turėtų skambėt labai gerai.
-Aišku, gerai, sėskitės,Panele Voison,- pratarė jis.
-Ir beto dvejetas,- pridėjo jis.
-Už ką?- paklausiau.
-Nes jūs nepadarėte namų darbų kaip visada, ir pavėlavote 10 minučių,- griežtai pasakė Spurgius.Nieko neatsakiau, nes pradėjo skaudėti galvą.
Prisėdau prie Adamo.
-Sveika,- pasakė jis.
-Oho iš kur toks mandagumas?-paklausiau jo.
- Negaliu net pasisveikinti? Joptvaimat kas čia tokio?- pasakė jis.
-Nu aišku gali, o tu kartais nekabini matęs, nes mandagiai šneki ?- kvatodama pasakiau.
- Panorėk ir praeis,- supyko jis.
-Nepyk,- linksmai pratariau.Pagaliau skambutisss... pertrauka....
-Minde!- pašaukiau.
-mhm,- burbtelėjo.
- Ar tu žinai kas yra, Haris Cousas?
- taip, o kam tau?- paklausė ji.
Jeee ji žino kas tas gražuoliukas.
- Man įdomu kas jis toks, ar galėtum papasakoti apie jį?- paprašiau prašančio balsu.
- na, gerai,- tik pasakė ji.* Po penkių minučių*
-Ką???-paklausiau jos.
-Sakau jis buvo ir turbūt yra vampyras,- pasakojo ji.Netekau amo, toks gražuoliukas, vampyras? Netikiu,netikiu.
-Tai jei jis pamato žmogų, iškarto nužudo arba paverčia vampyru, nu tiksliau įkanda skaudžiai jis, todėl jis gyvena miške, vienas,- toliau pasakojo ji.
- ačiū, kad papasakojai!- padėkojau.
- Ner už ką!- Pasakė ji.-Bela,Bela!-Šaukė mane.
-Ką?- paklausiau kažko.
-Atsibusk, nemiegok,- pasakė balsas.
- Visą fiziką pramiegojai, einam namo!!!
- jo, bėgam!-pasakiau
- tai nebeg, o eik, pasakė balsas.* po kažkiek laiko*
- Nesuprantu kaip aš atsidūriau namie, balsas man pasakė ir bambbtt aš namie!- sakiau mamai
- Tu nualpai,- mama tarė.
- Matai dar ir taip būna,- tariau.
- Tu ilsėkis, nes šneki grynas nesamones!- sušuko man mama.Tik tai man mama pasakė aš iš karto užmigau...
Autorė:
Taigi kuriu naują istorija!
Nežinau ar jums patinka, na bet tikiuosi. Spauskit žvaigždute ir komentuokit trūkumus, klaidas, būtinai atsižvelgsiu. :DD
KAMU SEDANG MEMBACA
KVIETIMAS DRAUGAUTI
FantasiKAIP VISADA PARĖJAU IŠ MOKYKLOS, PRISIJUNGIAU PRIE FACEBOOK IR PAMAČIAU, KAD MANE KVIEČIA TOKS NICE VAIKINUKAS IR JIS MANE NUO TADA...