13.Skyrius

16 3 0
                                    

//////////

11:56

-Pone aš nemanau, kad ji ateis ji per daug naivi,- tarė blondinė, lieknutė, mėlynakė, su mini žydra sukne, tarnaitė Eva.
-Jeigu neateis šiandien, ateis rytoj, Eva, Jug aš demonas Laris miško valdovas kuris su savo burtais gali padaryti viską dėl tos mergaitės,- ramiai pasakė,- aukštas, žavus vaikinukas Laris.
-Nu ir ką ruošiatės su ją daryti kai pas jus ji ateis?- smalsiai paklausė panelė Eva.
-Pirmiausia atimsiu jos galias kurių net pati nežino kokias galingas turi, o paskui matysim,- greitakalbe pasakė žodžius, Laris.
-Pone, jūs taip manote, kad viskas taip lengvai pavyks ir ji pasiduos,- kilstelėjo antakį tarnaitė Eva.
-Nors klausimas čia nebuvo Eva, bet aš taip manau, nes panele aš jug Demonas!- už šaukė Laris.- Jei nepavyks visko taip lengvai padaryti, turiu savo galias, turiu brolį, tai tikrai pavyks,- aiškiai išsisakė Demonas.
- Bet jos negalėsite už veikti savo galiomis ar nuodais ar dar kažkuo, nes jei pamiršote jei greit bus 18-olika ir tokiam amžiui kaip 8,28,38 ir taip toliau neįmanoma nei užburti nei už keikti ar kažkaip panašiai, nes jug 8 yra demono skaičius, pats stipriausias skaičius ir patiems demonams neina užkeikti.- Tai kaip jūs tai viską padarysite?-pasakius visą žinomą informacija, paklausė savo Boso.
- Lyg nežinojau ką dabar tu pasakiai, jug, Evaaa aš turiu Harį,- isteriškai tarė.
-Bet jam 18-olika irgi,- tarė mergina.
-Už dviejų dienų bus 19-olika,-pasakė, rankas užsidėjęs ant galvos, eidamas pirmyn ir atgal.
-Bet jis to negalės padaryti ar ne?- ištarė.
- Eva per daug klausinėji,- supykęs ant jos pasakė.
-Bet...
-Evaaa, - užrėkė Vyrukas.
-Gerai gerai,- susinervinus zuzirzgė.

-Paleisk, mus, paleiskit, prašau,- rėkė vos vos girdimas,išvargęs moteriškas balsas.

Eva ir Laris atsisiko į kitą kambario pusę kuriame buvo didžiulis metalinis narvas, o narve yra du žmones, viena žemaūgė, rudais trumpais plaukais, rudaakė, su suplyšusia palaidine ir kelnėmis, ir be batų sėdėjo moteriškė, o šalia jos vyrukas,plikas, kuris apsivilkęs kelnes ir marškinėlius kurie buvo ne itin švarūs, o abu atrodo sulyse ir išvarge.

-Kiek jums galime kartoti jus paleisime tada kai ateis jūsų dukra,bet ir tai dar neaišku,- suirzęs pasakė Demonas moteriškei ir vyrukui.

Jie Lariui nieko atgal neatsakė, nes nei vienas nevaliojo išsižioti.

-Eva tu šiandien daviai jiems valgyt? nes jie nekaip atrodo,- tyliai kad žmonės uždaryti narve negirdėtų paklausė Laris.
-Daviau, bet ką daryt jei jie ne ėda, šviežios kraujuotos vilko mėsytės,- liežuviu apsilaižydama lūpas,- tarė mergyščia. 
-Tau gal ant galvos kopūstas yra ką?- Nes jug kopūstai tokie kvaili kaip tu,- suzirzė Laris.
- Koks kopūstas?- Pas mane ant galvos plaukai zefyrų kvapo plaukai,- pasipūtusiai pasakė.
- O rūta žalioji...-Jug jie žmonės, jie nelabai valgo mėsos,o ypač vilko mėsos jie minta žuvimi, daržovėmis, vaisiais ir panašiai,- griežtai ištarė vaikinas, kuriam nuo visokių šitų nesąmonių pradėjo skaudėti galvą.

-O kas tie vaisiai, žuvis, daržovės?- Aš irgi žmogus turbūt ane?- susikrimtus pradėjo sakyti.
- Nuo tų tavo visų kvailų klausimų tuoj sprosks man galva, tu puse žmogus puse Vampyras, ir aš tave sukūriau,bet turbūt klaidą padariau sukurdamas tave, na todėl gali valgyti tai ką aš tau pasakau,- kramtymas lūpą tarė Demonas.
-Nesusproks, nebent aš bomba padėsiu,-prunkstelejo mergiotė.- Ai vat kodėl aš tokia stora,nes viską valgau,supratau,- suinkštė tarnaitė.
-Košmaras,- atsidusęs pasakė, ištampytais nervais Laris.

KVIETIMAS DRAUGAUTIWhere stories live. Discover now