"When you guys partied, I gave up sleep for my dreams."-Jungkook
[♡]
Ďalší deň školy práve začína a ja sa tackavou chôdzou premiestňujem do kúpeľne, aby som si vyčistil zuby, umyl tvár a vyprázdnil močový mechúr. Po tomto procese sa vraciam naspäť do izby aby som sa obliekol, dal som si na seba moje obľúbené biele tričko, čierne nohavice a bol som hotový. Do ruky som si vzal tašku do školy a už som utekal dolu po schodoch rovno do kuchyne, aby som sa mohol najesť. Trochu som nestíhal lebo vstávam o pol ôsmej, mohol by som síce vstávať skôr, ale ja spravím všetko preto, aby som mohol spať čo i len o sekundu dlhšie.
Najedol som sa raňajok, ktoré mi tu zanechala moja drahá matka a potom sa rýchlym krokom pobral do školy. Na nádvorí bolo ešte kopu študentov aj napriek tomu, že už za minútu malo zvoniť. Potriasol som hlavou a pobral sa k svojej skrinke, pri ktorej stál Tae a mal v nej zaborenú hlavu.
„Ahoj," pozdravil som ho a on sa na mňa pomaly otočil. Keď som ho uvidel zhíkol som a zakryl si ústa rukou. Pod okom mal škrabanec, cez nos mal prelepenú pásku a roztrhnutú peru, no aj napriek tomu vyzeral naozaj sexy.
„Pre Boha! Čo.. čo sa ti stalo?" opýtal som sa po chvíli ticha a neisto sa k nemu priblížil.
„To nie je tvoja vec maličký," zamrmlal, vzal si zošit zo skrinky a odišiel. Ja som tam stál až do chvíle, kým nezazvonil zvonček, ktorý mi oznámil, že je začiatok hodiny. Rýchlo som sa spamätal a tašku hodil do skrinky rovno na Taeho tašku, hups. Pozrel som sa na rozvrh a dozvedel som sa, že prvá hodina je kórejský jazyk, skvelé. Vytiahol som si zošit a pobral sa do triedy, našťastie tam učiteľka ešte nebola a tak som si oddýchol a šiel si sadnúť vedľa Taeho, lebo pri ňom bolo voľné miesto. Akonáhle som si sadol všetci sa na Nás začali otáčať a niečo si šepkať. Zamračil som sa a nervózne stisol zošit.
„Nemal si si ku mne sadať maličký..," Tae sa zasmial a pokrútil hlavou.
„Prečo? Si snáď nejaký vrah, že sa ťa všetci boja?! A vôbec..nehovor mi maličký!" odvrkol som a otočil sa naňho.
„Tak nejak... A budem ťa tak volať, vystihuje ťa to," zašepkal a potichu sa zahihňal.
Pretočil som očami a otočil sa naspäť k triede, lebo práve vstúpila učiteľka. Pozdravili sme sa jej a hodina mohla začať...
„Tae?" zašepkal som v strede hodiny, keď trebalo písať a ja som si uvedomil, že nemám žiadne pero. Otočil sa na mňa a pozdvihol obočie.
„Nemáš pero?" kusol som si do pery a pohľadom skenoval učiteľku, ktorá práve teraz niečo písala na tabuľu. Tae prikývol a podal mi pero, ktoré mal položené na lavici, pozdvihol som obočie a pero si od neho vzal.
„Vždy si nosím dve," pokrčil ramenami a pokračoval v písaní. Pousmial som sa a dal sa do písania.
-🗝-
Bol čas obeda a ja hladný ako vlk som zamieril do preplnenej jedálne. Možno som mal skočiť do toho mekáča čo je hneď za rohom, no na to je už neskoro. Zaradil som sa do rady a vzal si tácku, onedlho mi na nej pristála miska Jjigae s paličkami. Mierne som sa uklonil a šiel hľadať voľné miesto na sedenie, nanešťastie, žiadne voľné miesto nebolo a tak som si sadol k skupinke dievčat, ktoré vyzerali celkom neškodne.
„Ahoj fešáčik~," ako hovorím...vyzerali. Kývol som hlavou a pustil sa do jedla.
„Som Rose a ty?" znova sa ozvala a koketne na mňa žmurkla.
YOU ARE READING
»sᴏᴍɴɪᴜᴍ-ᴋᴛʜ;ᴊᴊᴋ«✅
Romance„Chcem, aby si mi každý deň nosil desiatu." → sk-story. 🇸🇰 ©ᴋɪᴍᴊᴇɴɴʏᴋᴏᴏᴋ ᴄᴏᴠᴇʀ;©zyartsy →23082017 ⚠»ʙᴏʏ×ʙᴏʏ°ʟɢʙᴛ°sᴍᴜᴛ«⚠