10-»ɪ ᴛ🌙ʜ ᴜ ʀ ᴛ s«

1.8K 199 17
                                    

„Asi som sa do teba zamiloval...zajačik.”

Tie slová, čo vypustil z úst boli pre mňa ako rajská hudba, penis mi stvrdol ešte viac a srdce mi vynechalo jeden a pol údera.

„Aj j-ja asi,” zakoktal som sa...znova...prečo to stále robím?

„Asi?” Zamračil sa.

„Myslím tým, áno, u-určite.”

„Hmm,” zamrnčal a sklonil sa ku mne pre bozk. Nechal som všetky moje problémy lietať vo vzduchu a užíval si, že túto krásnu chvíľu prežívam práve s Taem.

„Pozdvihni trošku zadoček,” zamrnčal mi do pier a ja som tak spravil, nemotorne mi stiahol uterák z pása a odhodil ho za seba, moje tváre nabrali červenú farbu, pretože som bol teraz pod ním úplne nahý, zatiaľ čo on bol úplne oblečený. Trasúcimi rukami som mu vyhrňoval tričko až sa Tae naštval a priam ho zo seba strhol. Potom sa ku mne s dravým pohľadom sklonil a začal mi bozkávať krk, moje ústa opustil tichý povzdych, chytil som sa jeho ramien a jemne ho začal škrabkať, krk bol moje citlivé miesto.

„Dosť, stačí,” zastavil som ho a rukami ho od seba odťahoval.

„Prosím...ja už to...nevydržím,” prudko oddychoval, zatiaľ čo mal zavreté oči. Donútil som ho aby si kľakol a tak som sa na neho dostal obkročmo, potichu som zastonal, pretože na mojom odhalenom penise som cítil aj ten najmenší dotyk.

„Čo to robíš?”

„Idem sa pre teba pripraviť...a ty sa budeš pozerať,” zachraptel som a do úst si strčil tri prsty, snáď budú stačiť. Svoju ruku som premiestnil k svojmu otvoru a jedným prstom okolo neho začal krúžiť, potom som do seba pomaličky zasunul.

„Oah!” Zakňučal som, to bolí...au...au. Nemyslel som si, že to bude až tak bolieť- teda, skôr to štípe než bolí,- ale pre Taeho to pretrpím. Strčil som do seba rovno aj druhý, aby som si rýchlejšie zvykol a pomaly do seba začal prirážať, oči som mal zatvorené od bolesti, vôbec to nebolo príjemné ako to všetci hovoria.

„Dobre to stačí, Tae chcem ťa už,” zamrnčal som a prsty zo seba vytiahol, nebudem sa tu takto trápiť, lepšie bude ak ho do mňa bude rovno zasúvať a ja si budem ľahšie zvykať. Strčil som doňho, aby si ľahol a stále trasúcimi sa rukami som mu rozopol nohavice a rovno ich stiahol aj s boxerkami. Tch, toľko zbytočného oblečenia... Tae sa znovu posadil a chytil ma za boky.

„Si si tým istý?”

„Áno som, sklapni,” zavrčal som, potreboval som vnímať svoje telo a nie jeho neisté slová, chcel to tak nech teraz drží hubu. Chytil som jeho penis do rúk a namieril si ho k dierke, jemne som do seba zatlačil a o sekundu neskôr vykríkol bolesťou, tak fajn takto to nepôjde.

„Tae...s-strč ho do mňa...naraz,” ťažko som oddychoval. Ustarostene prikývol  a pritiahol si ma k nemu bližšie, jednou rukou ma chytil za krk a druhú omotal okolo môjho pása, jedným švihnutím dohora bol celý vo mne, v mojom vnútri nastál výbuch granátu, neskutočne to štípalo...alebo bolelo a mne z toho vytryskli slzy z očí.

„Bolí ťa to...” zašepkal a slzy mi jednu za druhou spusinkoval preč.

„Umm,” zakňučal som a potiahol do seba, pomaly som sa zodvihol a následne dosadol, tá bolesť sa nedala vydržať, ale spoliehal som sa na to, že to prestane...a tak som pokračoval. Jazdil som na ňom čo mi sily stačili no jemu to očividne nebolo dosť, tvár mal skrivenú bolesťou z mojej úzkosti tým, že som ho v sebe ustavične držal. Prevalil ma pod seba a prevzial to do svojich rúk, prirážal do mňa pomaly, aby mi neublížil aj napriek tomu, že on potreboval viac...

»sᴏᴍɴɪᴜᴍ-ᴋᴛʜ;ᴊᴊᴋ«✅Where stories live. Discover now