11-ᴀ ᴡ ᴀ ᴋ ᴇ ɴ ɪ ɴ ɢ |ᴇ ɴ ᴅ|

1.9K 177 42
                                    

Prebudil som sa na vôňu jedla, ktorá sa vznášala vo vzduchu. Rukou som sa snažil nahmatať telo vedľa mňa, no neúspešne. Pomaly som otvoril oči, aby ma navčas rána nešľahlo o zem z toho svetla a opatrne sa posadil. Aish! Bolí ma zadok...uhm, včerajšok bol...zaujímavý. Svoje kroky som nasmeroval do kúpeľne, aby som sa umyl, obliekol a potom som potichu zišiel schody, Taehyung stál pri šporáku a niečo tam robil. Po špičkách som sa dostal za neho a svojimi malými rukami som obmotal jeho pás.

„Bol si nenápadný ako stierače na ponorke," zasmial sa a bleskovo sa otočil, chytil moju tvár do rúk a jemne ma pobozkal. „Dobré ránko, zajačik. Raňajky sú za chvíľu hotové tak si sadni," ukázal na bar a ja som poslúchol, dal som mu hanblivý bozk na krk a smelo si sadol na stoličku. Hlavu som si podoprel rukami a s úsmevom naň zazeral.

„U-uh?" Otočil sa a nadvihol obočie.

„Čo?!" Vyhŕkol som.

„Čo tak zazeráš?" Zasmial sa a tanier s jedlom položil predo mňa.

„Nezazerám..," zamrmlal som. Pozrel som sa na vajíčka pod sebou a hneď sa do nich pustil. Hyung sa zachechtal no nepovedal už nič.

„Čo budeme dnes robiť?" Opýtal som sa, keď som dojedol. Do školy nejdeme, som u neho doma, sme sami...

„Pozerať telku?" Uhm, okej...tak týmto moje nemravné plány zrušil.

„Telku? Ako chceš," zachechtal som sa a behom sa dostal do obývačky, kde som sa ihneď hodil na gauč.

„Samozrejme, správaj sa tu ako doma," Taehyung našpulil ústa a ľahol si na mňa.

„Ooh, ty si ťažký!" Zavrčal som, asi som nemal ostať ležať. Pozrel sa na mňa a rozkošne sa usmial, nemohol som to vydržať a tak som sa k nemu nahol a pobozkal ho. Chytil som ho za zátylok a pritiahol si ho k sebe bližšie, pánvou som vystrelil dohora pričom mi z pier unikol tichý vzdych.

„Včera ti nestačilo?" Zavrnel a pohol sa dopredu. Svoj ston som zakryl v jeho perách, keď som ho vášnivo začal bozkávať, svoje nohy som mu omotal okolo pása a zadočkom sa začal obtierať o jeho rozkrok.

„Ahh~ t-ty bastard," zamrnčal a svoje pery presunul na môj krk, cítil som ako mi saje kožičku a hneď som vedel, že si ma značkuje. Roztrasenými rukami som mu začal sťahovať tepláky no zarazil ma.

„Nie. Včera to bolo prvýkrát čo sme spolu spali, bude ťa to bolieť a na zadok si nesadneš aspoň týždeň."

„Je pekné, že sa o mňa staráš hyung, ale na to si mal myslieť predtým než si ma vzrušil. Takže teraz buď taký láskavý a nechaj ma sa s tebou pomilovať," vrčal som a nekompromisne sa mu pozeral do očí. Škoda, že on mi nemal v pláne ustúpiť.

„Mám ťa snáď znásilniť?" Pozdvihol som obočie.

„Tsk, to by si neurobil maličký," vysmial sa mi. Hah, to bola posledná kvapka, chytil som ho za boky a jednym švihom nám prehodil pozície. Stiahol som mu tepláky a hneď na mňa vyskočila jeho pulzujúca erekcia.

„Ale hyung... takto som ťa vzrušil?" Zavrnel som a prstom sa dotkol jeho špičky.

„Aah~ Jungkook-ah, prestaň..."

„Bude to rýchle, sľubujem," pobozkal som ho na pery a rýchlosťou svetla sa vyzliekol, chytil som jeho penis do rúk a pomaličky začal dosadať. Cítil som neskutočnú bolesť, asi nebol dobrý nápad strčiť si ho tam bez prípravy... Zahodil som tieto myšlienky preč a začal sa pohybovať.

„Takto to nepôjde," zavrčal a stočil ma pod seba. Rukami sa zaprel vedľa mojej hlavy a prírazy do môjho tela zosilnil, naše stony sa miešali vo vzduchu. Asi sa stanem závislý na sexu...

»sᴏᴍɴɪᴜᴍ-ᴋᴛʜ;ᴊᴊᴋ«✅Where stories live. Discover now