9- »ᴄ ᴏ ᴍ ᴇ🌙ʙ ᴀ ᴄ ᴋ«

2K 208 60
                                    

„No poď drobec čaká ťa tvoj trest," Taehyung sa zachechtal a pustil ma do svojho domu. Mal veľmi útulný domček, čiže to by som nebol ja keby som si tu neprezrel každú vec.

„Keď chceš vodu tak tam je kuchyňa," ukázal smerom doprava a rozišiel sa po schodoch hore. Naozaj toho chlapca prestávam chápať... Šiel som teda za ním aby som sa tu nestratil a zastavil som sa až pri dverách, kde stál on.

„V tejto izbe je tvoj trest, si psychicky aj fyzicky pripravený?" Vyškieral sa na mňa a ja som prikývol. Tae otvoril dvere a mne sa naskytol pohľad na čiernu izbu s bielym nábytkom, jediná vec čo ma na tom zarazila bol ten neporiadok.

„A tu mám robiť akože čo?"

„No predsa upratať mi tu! Na tvoju počesť som tu robil najviac neporiadku ako som len mohol," zasmial sa a sadol si na posteľ. Nahodil som poker face a zavrel za nami dvere.

„Tak dobre...čím mám začať?"

„Mne je to jedno, podstata toho je, aby sa to tu lesklo." Uhm, no dobre. Nechápem prečo si na to nezavolal nejakú slúžku, ale dobre, odpykám si svoj trest. Porozhliadol som sa a najprv začal špinavým riadom, ktorý mal všade. S plnými rukami som sa dotrepal do kuchyne a všetko zložil do umývadla.

„To potom umyješ!" zakričal za mnou a ja som si povzdychol. Tak som to teda umyl teraz a potom sa vrátil do izby. Ďalšiu vec, ktorú som odpratal boli špinavé veci, ktoré som mu odniesol do kúpeľne a pre istotu ich dal aj prať aby nepičoval.

„Vymeň mi aj posteľ, tam v hornej poličke sú obliečky," zvolal na mňa. Tak som teda otvoril skriňu a pozrel sa na najvyššiu poličku, ktorá mohla kedy existovať. Zobral som si teda stoličku a stúpol si na ňu.

„Ty máš fakt len samé čierne veci?" začudoval som sa, keď som uvidel všetky komínky čierne.

„A ty máš fakt len samé biele veci?" dal mi protiúder a ja som radšej ostal ticho. Vybral som teda čo som mal a vyhnal ho z postele, prezliekol som mu ju a vyčerpane na ňu ľahol, neznášam upratovanie.

„Okamžite z nej vypadni! Teraz si ju prezliekol do čistého a špinavý tam ľaháš? Robíš si zo mňa srandu, kde sú tvoje hygienické návyky?!" Začal kričať ako zmyslov zbavený a ja som sa tak zľakol až som spadol na zem.

„Do riti."

„Som rád, že som ťa vystrašil a teraz padaj upratovať zasran," vyhnal ma a ja som zamrnčal. Moj priateľ je na mňa taký zlý! Odcupital som si to do kúpeľne a vytiahol nejaké prostriedky, ktoré budem potrebovať na utretie prachu, dreva a takých tých pičovín. Najprv som utrel prach a potom povysával zem za neustálym dohľadom pana dokonalého.

„Dobre teraz tu pozmývaj a potom môžeš vystrieť šaty," zaškeril sa a ukázal do kúpeľne. Tak som odcupkal do kúpeľne, napušťal si vedro vodou, dal tam nejakú voňavú vec na zem a šiel mu pozmývať jeho izbu.

„Výborne Jungkookie, tak a teraz kým to uschne tak choď spraviť tie ďalšie veci, čo som ti kázal," vyhnal ma zatiaľ čo on sa krútil na stoličke v tureckom sede, aby mi neťapkal po zemi. Zakňučal som a lenivým krokom som zašiel do kúpeľne, kde som tie jeho krásne, voňavé veci vystrel na vešiak, rovno som sa vyzliekol a dal do práčky svoje veci spoločne s jeho. Vliezol som do sprchy a pustil na seba teplú vodu, slastne som vydýchol a na hubku si dal sprchový gél. Hmm, vanilkový...ten mám najradšej. Natrel som si ho na telo a vzal šampón na vlasy, pekne som si ho rozotrel po vlasoch a zmyl. Konečne čistý a voňavučký som vyliezol a obalil sa do uteráka, ktorý bol naaranžovaný na poličke, snáď mu nebude chýbať. Svoje telo som si natrel krémom a vyšiel z kúpeľne, dúfam, že sa nebude hnevať a požičia mi svoje veci...

»sᴏᴍɴɪᴜᴍ-ᴋᴛʜ;ᴊᴊᴋ«✅Where stories live. Discover now