"Oh man, holy shit!"-Jungkook
[♡]
„Tak, vitaj u mňa doma...a správaj sa slušne inak ťa zastrelím, je ti to jasné?!" zvýšil som hlas a ukázal naňho prstom.
„Kľud maličký, ja viem ako sa mám správať," žmurkol na mňa a vyzul sa, topánky uložil bokom a potom sa vystrel čakajúc na mňa. Zamračil som sa a tiež sa vyzul, no moje topánky som dal do botníka.
„Mami, som doma a mám so sebou aj kamaráta!" zakričal som do domu a zároveň sa spoločne s Taehyungom presúval do kuchyne.
„Ahoj..."
„Dobrý večer, som Taehyung, Jungkookieho spolužiak," sladko sa usmial a podal mame ruku. Ja som sa celý čas mračil, nepáčilo sa mi to divadielko čo tu Tae hral. A ešte mi povedal Jungkookie...pred mojou mamou, idiot.
„Mám ti s niečim pomôcť?" opýtal som sa jej a Taeho odstrčil bokom, nepotrebujem aby tu zavadzial.
„Vieš čo? Nie, choď so svojim kamarátom do svojej izby a ja vás potom zavolám," nervózne pokukovala po kuchyni a ja som vedel, že mám vypadnúť preč. Povzdychol som si a chytil Taeho za límec trička aby som ho dotiahol hore. Keď sa za nami zavreli dvere od mojej izby vydýchol som si a Taeho pustil.
„Zdáš sa mi byť napätý," zapolemizoval Tae a uškrnul sa.
„To bude možno tým, že napätý som! Nikdy som nemal súhlasiť s tým, aby si ma ochránil...robíš mi len problémy..."
„Ale notak, Jungkookie, kľud dobre? Poď, sadni si na posteľ," poklepal na miesto vedľa seba a ja som s povzdychnutím došiel až k nemu.
„No poď," povedal a rýchlo ma hodil na posteľ, ticho som vykríkol a znova sa zamračil.
„Čo robíš?" zavrčal som.
„Potrebuješ sa predsa uvoľniť, že?" rýchlo zažmurkal očami a pretočil ma na brucho, sadol si na mňa obkročmo a ruky položil na môj chrbát.
„Ooh," zavrnel som, keď ma začal masírovať. Tak toto som nečakal, ak mám byť úprimný, niekedy mám z neho strach.
„Je ti lepšie?" zašepkal mi do ucha a rukami zišiel na moje bedrá. Zamrnčal som a spokojne sa usmial. Nemal som silu vydať ani hlásku, jeho ruky boli šikovné a ja som mal pocit, že za chvíľu zaspím. Článkami prstov mi zatlačil na kríže a ja som zakňučal, tak toto vážne bolelo. Tae sa zameral presne tam a ja som potichu skučal, myslím, že by som mal začať chodiť na masáže, alebo si rovno objednať Taeho.
„Si celý stuhnutý," poznamenal a poposadol si, aby sa rukami mohol dostať nižšie, aj keď neviem, kde by chcel ešte zájsť.
„Nehovor," ironicky som poznamenal a ruky si vyložil nad hlavu.
„Nebuď drzý maličký, môžem ťa potrestať," zavrnel a svoje ruky dal na môj zadok, ktorý stlačil. Prekvapene som vzdychol a rýchlo zdvihol hlavu z vankúša.
„Čo to robíš? Prestaň..," zamračil som sa a svojou rukou som tie jeho odtlačil. Pretočil som sa na chrbát a pozeral mu rovno do očí, aby som zistil čo chystá. On sa uškrnul a ruky mi položil na podbruško, zachichotal sa poposadol si vpred, čiže presne na môj rozkrok.
DU LIEST GERADE
»sᴏᴍɴɪᴜᴍ-ᴋᴛʜ;ᴊᴊᴋ«✅
Romantik„Chcem, aby si mi každý deň nosil desiatu." → sk-story. 🇸🇰 ©ᴋɪᴍᴊᴇɴɴʏᴋᴏᴏᴋ ᴄᴏᴠᴇʀ;©zyartsy →23082017 ⚠»ʙᴏʏ×ʙᴏʏ°ʟɢʙᴛ°sᴍᴜᴛ«⚠