Denüşük Yarim: Fındıklar olan kadar kalsaydın bariiğğ!
Denüşük Yarim: Ya çok sıkıldım.
Denüşük Yarim: Beni duy! Seninle yazdığım şarkılardan, hayat var dediğin sokaklardan. Havada geberen martılardan ve su içinde boğulan balıklardan...
Nereden girip benden cevap alacağını biliyordu. No.1 şarkılarını dinlemeyi oldum olası seviyordum.
Yürüyen Klavye: Gece eve gelemeyen adamlardan, serserileri seven kadınlardan. Beni duy geride kalanlardan, gönlünden kopanlardan.
Yürüyen Klavye: Seni özledim bea.
Yürüyen Klavye: Hem yeni uyandım. Uykum da yok. Çık balkona sabaha kadar izlerim seni.
Denüşük Yarim: Balkona çıkamam çünkü annem her yere halı astı. Ben kesin düşürürüm.
Yürüyen Klavye: Tamam.
Yürüyen Klavye:Bir şey sormak istiyorum.
Yürüyen Klavye: Sen dün neredeydin güzelim? İşine karışmak gibi olmasın ama merak ettim.
Yürüyen Klavye: Ya da olsun. Merak ettim sonuçta.
Denüşük Yarim: Amcamlara gittiydim. Merak etme kocaya kaçmadım henüz.
Yürüyen Klavye: Biliyorum. Yan koltuk hala boş. Etrafta annemin bardağından başka çay bardağı yok.
Uzun süre cevap vermedi. Aradan geçen beş dakikada yazıp yazıp silmişti. Tamam, sakinim.
Denüşük Yarim: Utandım.
Yürüyen Klavye: Oo, daha dur bea. Bu hiçbir şey. Sana öyle bir şey diyeceğim ki utançtan yerin dibine gireceksin.
Denüşük Yarim: Fesatlaşmak istemiyorum. Eğer sen de engel yemek istemiyorsan aklını başına devşir genç adam.
Yürüyen Klavye: Yahahahah! Seni anneme anlattım diyecektim sadece. Puhahahaha!
Denüşük Yarim: Tebrik ediyorum genç adam. Bizden bir ömür cehennem ödülü kazandınız!
Denüşük Yarim: Neyse ki anangili tanımıyorum.
Denüşük Yarim: Yoksa yüzüne bakamazdım.
Denüşük Yarim: Allah bilir gömmüşsündür sen beni.
Denüşük Yarim: Ne tepki verdi anangil? Zilli mi dedi yoksa oynak bu kız mı dedi? Uyuşturucu bağımlısı gibi mi, dedi yoksa sadece alkolik gibi dolaştığımı mı söyledi?
Yürüyen Klavye: Şu an sadece adını ve saçlarını biliyor. Bir de gamzelerini. Hep huylarını anlattım. Tanışmak isterdim gibi bir şey dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK // TEXTİNG
Humor\\DİKKAT ETMEYİN, BAĞIMLILIK YAPMAZ// [TEXTİNG] Kim olduğumu bilmeden benimle konuşan kıza sonsuza dek minnettar kalacaktım. Bana iyi geliyordu. Ona mesaj attığımda asla geri çevirmiyordu mesela. Bütün sorunlarıma deva oluyordu. En azından olmaya...